|
Post by Bart on Dec 31, 2015 15:56:00 GMT 1
Jag är ju noll intresserad av handboll går ju inte dit bara för staun har ett lag i högsta serien och det finns dom som skiter i khk men går på Hif eller pingis. Vet många handbolls intresserade äldre som ej går pga av att det är Hästö och inte IFK som ligger i högsta serien. Lokal rivalitet tyvärr. Flera av dessa har spelat i IFK på hög nivå. Växjö som stad har vuxit mycket dom senaste åren och har därför gått ifrån karlskrona invånar mässigt.
|
|
|
Post by Bart on Jan 1, 2016 21:08:57 GMT 1
Läste på hemsidan att Lindberg är nöjd och gruppen ska lösa detta tillsammans, han tror på laget dom kan bättre. Med andra ord khk vänner , som det alltid har sagts. Is i magen. Lär nog inte bli en förstärkning till, inga Panger. Men var fan är näringslivet . Tappar karlskrona SHL platsen lär dom aldrig komma åter det var en bomb det som skedde i mars förra året.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 2, 2016 0:12:28 GMT 1
Som någon skrev tidigare...detta lag skulle inte komma topp 5 i HA, som det ser ut idag. Huvudet under armen o kan knappt träffa öppet mål. Otroligt löjligt att hela tiden läsa att laget egentligen är bättre...efter 30 omgångar! De är precis så dåliga som det ser ut! Lever Sundlöv, by the way...?
|
|
|
Post by Bart on Jan 2, 2016 0:47:14 GMT 1
Tabellen ljuger. Laget lär än. Is i magen.
|
|
|
Post by Zäta on Jan 2, 2016 8:30:13 GMT 1
Jag tror absolut att vi hade varit topp 5 i HA denna säsongen. Serien är helt enkelt inte lika vass denna säsongen.
|
|
|
Post by Bart on Jan 2, 2016 17:08:30 GMT 1
Då är väl silly över för KHK,s del tills vi vet i vilken serie laget spelar. Skit kul. Stendött på dessa sidor. Man kan ju inte påstås att man får någon högre Hockey temp. Rätt om detta är KHK,s största hockey säsong någonsin så är den absolut den mest avslagna och ointressantaste. Tyvärr. Så tycker jag i alla fall.
|
|
|
Post by Zäta on Jan 2, 2016 18:13:59 GMT 1
Jag tror inte att den är över.
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 2, 2016 18:41:38 GMT 1
Nä borde komma in något.. Håller med om att det är avslaget! Profillöst lag tyvärr. Behöver inte vara en spelare som öser in poäng för den delen, kan va en som bjuder på sej själv på andra sätt och sätter en liten färgklick. Kanske man ska be på sina bara knän hos Fahlander? Hade garanterat ökat tempen!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 2, 2016 19:16:34 GMT 1
Ja, visst är det skrämmande profillöst och stentrist lag. Inte för att man frågar efter utvisningar, men det avspeglar sig även här. Har vi en hel hög med löner på marknad också, så känns det svagt att i stort sett ingenting hänt där på en hel katastrofsäsong. Och då pratar jag inte om 1000 kr från Kurts Färg... Sanslöst med löner överallt, som inte är till spelare...5 coacher. Som det är nu, är det roligare med div 1-ishockey, där inte allt bara brukar vara status quo...där det finns profiler och där det ageras om saker är skit
|
|
|
Post by Zäta on Jan 2, 2016 19:47:23 GMT 1
Svårt för klubben att skapa ngn hockeytemp när läget är som det är. Visst är det avslaget. Rejält dessutom. Vi är fyller ut SHL kostymen lika lite som HA kostymen första året. Men nu går det en massa tid och pengar till restauranger, ny entré och övriga nybyggen. men det är bara att hålla ut!!
|
|
|
Post by Bart on Jan 2, 2016 20:33:54 GMT 1
Is i magen.
|
|
|
Post by Zäta on Jan 3, 2016 0:26:28 GMT 1
Is i magen har fungerat innan.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 9, 2016 23:19:29 GMT 1
Ryktas vara amerikanare på väg in? Måste vara extern finansiär isåfall.
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 10, 2016 0:27:46 GMT 1
Ryktas vara amerikanare på väg in? Måste vara extern finansiär isåfall. Någon namn? Pm funkar bra..
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 10, 2016 10:05:50 GMT 1
Ryktas vara amerikanare på väg in? Måste vara extern finansiär isåfall. Någon namn? Pm funkar bra.. Det namn som nämnts gör mig nästan säker på att det skulle vara en extern finansiär och sanningshalten i ryktet ligger väl på under 10%. www.eliteprospects.com/player.php?player=11057
|
|