|
Post by qALLAHAN on Aug 5, 2015 12:57:33 GMT 1
inte minsta förtur på sina platser till träningsmatcherna? Hos flera andra tror jag t o m att de ingår i kortet...trots att det är mkt billigare. Denna säsong kan man väl svälja det, bara för att SHL gör allt för att lura oss på pengar...men inte sedan, om vi har en hall för 5000, som vi säkerligen inte kommer att fylla...och får lika mycket pengar som andra, från SHL
|
|
|
Post by Zäta on Aug 5, 2015 14:17:50 GMT 1
Kan det vara så att det är en viss oreda ang platserna pga ombyggnaden? Jag vet inte, men det skulle kunna vara så.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 5, 2015 14:21:31 GMT 1
fick väl inte våra platser förra säsongen heller...annars kan det vara så. Hur som helst så ska ingen bygga där jag är!
|
|
|
Post by Sardaukar on Aug 5, 2015 17:34:43 GMT 1
Spelar väl ingen roll? Du är ju betonghäck
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 5, 2015 18:19:32 GMT 1
Har det varit förtur nångång? Har ni sett erbjudandet från cmore om bortamatcherna? Ganska generöst tycker jag!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 10, 2015 18:42:17 GMT 1
inte minsta förtur på sina platser till träningsmatcherna? Hos flera andra tror jag t o m att de ingår i kortet...trots att det är mkt billigare. Denna säsong kan man väl svälja det, bara för att SHL gör allt för att lura oss på pengar...men inte sedan, om vi har en hall för 5000, som vi säkerligen inte kommer att fylla...och får lika mycket pengar som andra, från SHL Finns det bara en sorts biljetter? Kan man inte välja sitt eller ståplats ens?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 10, 2015 20:16:20 GMT 1
ingen aning...måste det väl...?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 10, 2015 21:00:34 GMT 1
ingen aning...måste det väl...? Jag hittar inget om det i varje fall, bara onumrerad plats: standard. Enda valet är vuxen eller ungdom.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 11, 2015 9:49:22 GMT 1
sinnes...
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 11, 2015 11:26:16 GMT 1
|
|
|
Post by vsn on Aug 11, 2015 13:10:57 GMT 1
För att 120kr är för billigt för sittplats kanske? OT: Blodgivare under försäsongsträning? Vissa personer kan ju få försämrade träningsresultat i upp till en månad efteråt. Är det här verkligen vettigt? Någon med bättre insyn?
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 11, 2015 13:21:00 GMT 1
För att 120kr är för billigt för sittplats kanske? OT: Blodgivare under försäsongsträning? Vissa personer kan ju få försämrade träningsresultat i upp till en månad efteråt. Är det här verkligen vettigt? Någon med bättre insyn? Haha ja skulle va det då men tror inte att qallahan tänkte så riktigt ;-)
|
|
|
Post by vsn on Aug 11, 2015 13:43:22 GMT 1
För att 120kr är för billigt för sittplats kanske? OT: Blodgivare under försäsongsträning? Vissa personer kan ju få försämrade träningsresultat i upp till en månad efteråt. Är det här verkligen vettigt? Någon med bättre insyn? Haha ja skulle va det då men tror inte att qallahan tänkte så riktigt ;-) Förvisso sant. Jag tror att det kan bero på att KHK inte orkar ha alla voluntärer på plats för att hålla koll på att ståplatspubliken isåfall inte sätter sig på sittplats. Särskilt med tanke på att det inte är några bestämda platser, känns väl som en hel del onödigt jobb under en träningsmatch. Dessutom är det väl bra att klacken får vila benen inför en lång säsong på NNÖ?
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 11, 2015 18:08:14 GMT 1
Ja,inte mycket att gnälla över
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 11, 2015 20:52:37 GMT 1
Jag vill kunna köpa min plats! Varför är det ett stort problem? Ge oss en dag att boka dessa...blir det mycket publik, tycker jag det är sjukt att inte kunna få "sin" plats! Är det för mycket begärt när vissa andra t o m får träningsmatcherna gratis på säsongskortet (BILLIGARE säsongskort)!? Och dessutom vara på sin plats!
|
|