|
Post by hockeyfarsan on Aug 12, 2015 5:46:14 GMT 1
För att 120kr är för billigt för sittplats kanske? OT: Blodgivare under försäsongsträning? Vissa personer kan ju få försämrade träningsresultat i upp till en månad efteråt. Är det här verkligen vettigt? Någon med bättre insyn? Blodgivningen: Jag reagerade precis likadant. Nu är det i högsta grad individuellt men jag har fått dra ner på blodgivandet som löpare, det sätter ner mig rätt rejält konditionsmässigt och märkbart i minst en månad. Kan ju vara åldern också, för några år sedan tänkte jag inte så mycket på det. Jag hoppas det var clearat med Miro åtminstone. Sämre ork gör att jag inte klarar att träna lika hårt ger sämre träningseffekt. Ett onödigt försprång jag ger mina motståndare.
|
|
|
Post by Sverker on Aug 12, 2015 9:33:59 GMT 1
För att 120kr är för billigt för sittplats kanske? OT: Blodgivare under försäsongsträning? Vissa personer kan ju få försämrade träningsresultat i upp till en månad efteråt. Är det här verkligen vettigt? Någon med bättre insyn? Blodgivningen: Jag reagerade precis likadant. Nu är det i högsta grad individuellt men jag har fått dra ner på blodgivandet som löpare, det sätter ner mig rätt rejält konditionsmässigt och märkbart i minst en månad. Kan ju vara åldern också, för några år sedan tänkte jag inte så mycket på det. Jag hoppas det var clearat med Miro åtminstone. Sämre ork gör att jag inte klarar att träna lika hårt ger sämre träningseffekt. Ett onödigt försprång jag ger mina motståndare. Dom har väl bara testats om dom kan bli blodgivare? Det är väl inte detsamma som att de givit blod?
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 12, 2015 11:30:33 GMT 1
Jag vill kunna köpa min plats! Varför är det ett stort problem? Ge oss en dag att boka dessa...blir det mycket publik, tycker jag det är sjukt att inte kunna få "sin" plats! Är det för mycket begärt när vissa andra t o m får träningsmatcherna gratis på säsongskortet (BILLIGARE säsongskort)!? Och dessutom vara på sin plats! Nu kan ju jag såklart bara prata för mej själv men under de 10 åren vi spelat i arenan har jag aldrig upplevt de som särskilt jobbigt att behöva sitta en plats bort eller en rad ner under träningsmatcherna..men vi är ju alla olika..Du får väl va där i tid för att va säker på att de hemska inte inträffar
|
|
|
Post by Zäta on Aug 12, 2015 12:57:27 GMT 1
Har det varit fullt på någon träningsmatch någonsin? Tycker det vrukar vara gott om plats då?
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 12, 2015 18:37:45 GMT 1
Har det varit fullt på någon träningsmatch någonsin? Tycker det vrukar vara gott om plats då? Ja precis
|
|
|
Post by time on Aug 17, 2015 11:29:54 GMT 1
Jag vill kunna köpa min plats! Varför är det ett stort problem? Ge oss en dag att boka dessa...blir det mycket publik, tycker jag det är sjukt att inte kunna få "sin" plats! Är det för mycket begärt när vissa andra t o m får träningsmatcherna gratis på säsongskortet (BILLIGARE säsongskort)!? Och dessutom vara på sin plats! Nu kan ju jag såklart bara prata för mej själv men under de 10 åren vi spelat i arenan har jag aldrig upplevt de som särskilt jobbigt att behöva sitta en plats bort eller en rad ner under träningsmatcherna..men vi är ju alla olika..Du får väl va där i tid för att va säker på att de hemska inte inträffar Snacka om i-landsproblem
|
|
|
Post by vsn on Aug 17, 2015 13:51:56 GMT 1
Nu kan ju jag såklart bara prata för mej själv men under de 10 åren vi spelat i arenan har jag aldrig upplevt de som särskilt jobbigt att behöva sitta en plats bort eller en rad ner under träningsmatcherna..men vi är ju alla olika..Du får väl va där i tid för att va säker på att de hemska inte inträffar Snacka om i-landsproblem Jag ser det som positivt att det är här klagomålen förs och inte i Silly Season. Är det här det värsta man kan klaga på så verkar det ju positivt..
|
|
|
Post by time on Aug 17, 2015 16:22:22 GMT 1
Snacka om i-landsproblem Jag ser det som positivt att det är här klagomålen förs och inte i Silly Season. Är det här det värsta man kan klaga på så verkar det ju positivt.. He he. Så sant. Minns att när det gick som på räls sportsligt så var det senapen som var i skottgluggen ..
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 17, 2015 18:03:26 GMT 1
Jag ser det som positivt att det är här klagomålen förs och inte i Silly Season. Är det här det värsta man kan klaga på så verkar det ju positivt.. He he. Så sant. Minns att när det gick som på räls sportsligt så var det senapen som var i skottgluggen .. Pommesen eller avsaknaden av den var väl med en hjärtefråga en gång i tiden
|
|
|
Post by wodmatte on Aug 17, 2015 19:17:17 GMT 1
karlskroniter säger jag bara fick mig ett gott skrat nu själv en
|
|
|
Post by time on Aug 25, 2015 16:07:05 GMT 1
1800 nu tydligen
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 25, 2015 21:19:37 GMT 1
Helt klart en acceptabel nivå med tanke på priserna
|
|
|
Post by chriande on Aug 31, 2015 16:12:41 GMT 1
Någon som vet när det går att växla värdebeviset mot det riktiga säsongskortet?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 31, 2015 20:12:53 GMT 1
Bra fråga...
|
|
|
Post by Zäta on Aug 31, 2015 21:16:47 GMT 1
Kommer man kunna göra i September.
|
|