|
Post by khkkrille on Jul 30, 2015 15:23:07 GMT 1
Jag undrade bara vilka du anser inte håller måttet? Det enda tränarna och Sundlöv har att gå på är fjolårssäsongen samt testresultat från årets försäsongsträning. Det är egentligen inte mycket kött på benen tycker jag då det är matchsituationer som är intressant. Spelare utvecklas ju från säsong till säsong tex så var väl knappast Pudas tänkt som 1a back inför förra säsongen utan var väl egentligen i gränslandet 6-7 back? Ge samtliga spelare en chans på försäsongen, möjligtvis kan någon av de som inte är tänkta att ingå överraska.
|
|
|
Post by Zäta on Jul 30, 2015 21:18:52 GMT 1
Jag tror säkert att alla kommer få chansen att visa upp sig även om det inte blir i Schweiz. Vad det gäller min egen uppfattning har jag väldigt svårt att se Löfstedt hålla i SHL. sen tror jag inte att både cruset och Andersson kommer att spela. Granlund kommer nog att få det svårt att ta plats i min bok.
|
|
|
Post by khkkrille on Jul 30, 2015 23:49:41 GMT 1
Jag tror säkert att alla kommer få chansen att visa upp sig även om det inte blir i Schweiz. Vad det gäller min egen uppfattning har jag väldigt svårt att se Löfstedt hålla i SHL. sen tror jag inte att både cruset och Andersson kommer att spela. Granlund kommer nog att få det svårt att ta plats i min bok. Ok, om det är fyra som ska bort så borde väl Larsson vara en av dem? Cruseman utvecklades bra förra säsongen och Anderssons inledning och avslutning av säsongen var riktigt stark så de borde ju få vara med kan jag tycka..vi får vänta och se.
|
|
|
Post by Zäta on Jul 31, 2015 7:17:54 GMT 1
En taggad Larsson i högform tror jag kan ta plats, men en Larsson som inte prestera på topp tror jag kan få svårt. Jag gillar både Cruset och Andersson. Men tror att dom kanske har lite för lik spelstil och att den inte finns utrymme för båda. Jag har ju eg ingen aning utan går bara på min egen magkänsla.
|
|
|
Post by khkkrille on Jul 31, 2015 10:27:59 GMT 1
En taggad Larsson i högform tror jag kan ta plats, men en Larsson som inte prestera på topp tror jag kan få svårt. Jag gillar både Cruset och Andersson. Men tror att dom kanske har lite för lik spelstil och att den inte finns utrymme för båda. Jag har ju eg ingen aning utan går bara på min egen magkänsla. Larsson har ju dock inte spelat hockey på ett bra tag men annars gillar jag hans verktyg och sätt att spela.
|
|
|
Post by time on Jul 31, 2015 14:14:53 GMT 1
|
|
|
Post by time on Jul 31, 2015 17:04:50 GMT 1
Jag hoppas de som förtjänar det får speltid oavsett vilket namn det står på tröjan.
De som ev blir utlånade hoppas jag får chansen att komma tillbaka om de visar framfötterna.
|
|
|
Post by Sverker on Jul 31, 2015 19:27:34 GMT 1
Kanske kommer en transatlant till!?!?
|
|
|
Post by khkkrille on Jul 31, 2015 19:37:06 GMT 1
Kanske kommer en transatlant till!?!? Tror du? Någon substans i det eller bara önsketänkande?
|
|
|
Post by Zäta on Aug 1, 2015 15:30:52 GMT 1
Jag hoppas de som förtjänar det får speltid oavsett vilket namn det står på tröjan. De som ev blir utlånade hoppas jag får chansen att komma tillbaka om de visar framfötterna. Det känns som självklarheter i Pelles ledarskap tycker jag.
|
|
|
Post by Zäta on Aug 3, 2015 13:15:39 GMT 1
Har det gått ut någon information om ngn presentation utav truppen på is? Känns som att det börjar bli dags att höja tempen lite nu!!
|
|
|
Post by Sverker on Aug 3, 2015 13:28:06 GMT 1
Kanske kommer en transatlant till!?!? Tror du? Någon substans i det eller bara önsketänkande? Kanske är det en back???
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 3, 2015 16:51:54 GMT 1
Frågan var om det fanns substans i det....inte vilken spelartyp det handlade om...
|
|
|
Post by Sverker on Aug 3, 2015 18:18:51 GMT 1
Frågan var om det fanns substans i det....inte vilken spelartyp det handlade om... Vem vet?
|
|
|
Post by time on Aug 3, 2015 18:25:56 GMT 1
Min känsla är att det inte kommer någon ny förrän man ser var ev behov finns
|
|