|
Post by Zäta on Apr 13, 2015 14:05:18 GMT 1
Det vad jag förstår ett önskvärt alternativ för KHK. Läser man runt i sociala medier så gråts det floder och snyts många näsor i skogen över detta.
Verkar ju vettigt med tanke på att bönderna nu kommer spela i Hockeyallsvenskan. Kopplingen mellan Bian och Patrik känns ju med vettig. Men finns det fler lämpliga klubbar att jobba med?
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 13, 2015 14:09:51 GMT 1
Det vad jag förstår ett önskvärt alternativ för KHK. Läser man runt i sociala medier så gråts det floder och snyts många näsor i skogen över detta. Verkar ju vettigt med tanke på att bönderna nu kommer spela i Hockeyallsvenskan. Kopplingen mellan Bian och Patrik känns ju med vettig. Men finns det fler lämpliga klubbar att jobba med? IKO?
|
|
|
Post by Zäta on Apr 13, 2015 14:19:16 GMT 1
Gröna Brigadens kassör sa i radion precis: KHK:s supportrar är inte direkt dom vassaste knivarna i lådan". Verkligen sagt av rätt rövhål.
Jag kan hålla med dig gloriel. IKO borde väl vara ett alternativ?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 13, 2015 14:21:47 GMT 1
haha...jo, kom från rätt håll! Som sagt, kärleken är ömsesidig...och jag önskar också annat alternativ än grottmänniskorna från djupa skogarna
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 13, 2015 15:35:37 GMT 1
Haha...sitter och lyssnar på Kronobergs radio. Ganska rolig lyssning
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 13, 2015 15:38:06 GMT 1
Det enda positiva är att det ju, precis som han säger, bara är vi som har nytta av det. Hur många ggr har vi blivit blåsta av "den större"...t ex Rögle och Frölunda?
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 13, 2015 16:34:34 GMT 1
Det enda positiva är att det ju, precis som han säger, bara är vi som har nytta av det. Hur många ggr har vi blivit blåsta av "den större"...t ex Rögle och Frölunda? Samtidigt funkar ju samarbetet Luleå/Asplöven väldigt bra..utan Luleå hade Asplöven inte legat kvar i allsvenskan gissar jag på.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 13, 2015 16:40:00 GMT 1
Jo så är det nog..och Skåre klarade sig väl pga FBK. Men sånt sinnessjukt samarbete vill man ju ha...HAAAAAAAATA LÅÅÅÅÅÅÅÅN
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 13, 2015 17:12:45 GMT 1
Jo såklart. Köper inte det Sune säger i radion heller att spelare skulle välja TAIF pga oss. Presterar man riktigt bra i allsvenskan kommer man ju till SHL ändå. Men för vår del hade de vart bra då vi kan ha en bredare trupp.
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 13, 2015 18:02:48 GMT 1
Trodde fan i mig att det vara 1a april idag när jag vaknade till 6.30 nyheterna..... Dumhet till påhitt finns icke i min bok. Kommer inte gå på en enda j-la match om ett samarbete med den klubben blir aktuellt!!
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 13, 2015 18:09:04 GMT 1
Trodde fan i mig att det vara 1a april idag när jag vaknade till 6.30 nyheterna..... Dumhet till påhitt finns icke i min bok. Kommer inte gå på en enda j-la match om ett samarbete med den klubben blir aktuellt!! För att?
|
|
|
Post by player67 on Apr 13, 2015 18:58:39 GMT 1
Ja ett samarbete med taif hade nog blivit till en fördel. För juniorlagen! Hata taif känns ganska förlegat!
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 13, 2015 19:13:48 GMT 1
Trodde fan i mig att det vara 1a april idag när jag vaknade till 6.30 nyheterna..... Dumhet till påhitt finns icke i min bok. Kommer inte gå på en enda j-la match om ett samarbete med den klubben blir aktuellt!! För att? Hur starkt samarbete har AIK med DIF? Alla andra utom den jävla föreningen!
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 13, 2015 19:23:41 GMT 1
Hur starkt samarbete har AIK med DIF? Alla andra utom den jävla föreningen! Ok..gör man den jämförelsen så vet jag var du står även om jag tycker de är fjantigt
|
|
|
Post by player67 on Apr 13, 2015 19:24:57 GMT 1
KHK=SHL taif=ha vore väl jävligt bra om vi kunde samarbeta lite...?
|
|