|
Post by Bart on Mar 29, 2016 12:16:36 GMT 1
Såg i sport expressen att #18 har en önskan om att få förnyat kontrakt. Det är en jag vill dom ska förlänga med. Hjärta behövs i laget samt att han utvecklats bra. Har även blivit en bra tekare.
|
|
|
Post by time on Mar 29, 2016 12:23:28 GMT 1
Ett antal kontraktsspelare måste bort...det antydde även Sundlöv... Vilken spelare vill vara kvar, om hav inte får spela? Bara att riva sitt eget kontrakt Japp, han gav det intrycket. Det kostar för mycket att ha dem kvar i förhållande till vad de presterar. En sådan dold kostnad blir större än den verkliga kostnaden att lösa kontrakten. Detta sker i alla klubbar. Jovisst. Kan vara värt ett par månadslöner för att någon river ett 12-mån kontrakt.
|
|
|
Post by Zäta on Mar 30, 2016 19:07:14 GMT 1
TAIF går ut på Twitter och berättar att Johannes Jönsson har förlängt med klubben.
Mrmadhawk berättar att samma Jönsson är nära KHK.
Silly är fantastiskt!!!!!'
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 30, 2016 19:18:46 GMT 1
TAIF går ut på Twitter och berättar att Johannes Jönsson har förlängt med klubben. Mrmadhawk berättar att samma Jönsson är nära KHK. Silly är fantastiskt!!!!!' Om man lyssnar på vad han säger till mrmadhawk så har han ju siktet inställt på SHL. Men visst..jag ser ju kanske hellre Brage här än Jönsson
|
|
|
Post by Bart on Mar 30, 2016 19:53:40 GMT 1
Jönsson har kontrakt med Taif med SHL klausul som gäller april ut. Läste jag någonstans. Vi får se vad som händer
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 30, 2016 19:56:40 GMT 1
Jönsson har kontrakt med Taif med SHL klausul som gäller april ut. Läste jag någonstans. Vi får se vad som händer Då läste du fel..tills den 20e april är han fri att gå.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Mar 30, 2016 19:57:02 GMT 1
TAIF går ut på Twitter och berättar att Johannes Jönsson har förlängt med klubben. Mrmadhawk berättar att samma Jönsson är nära KHK. Silly är fantastiskt!!!!!' Öhhh, han hade ju redan kontrakt med "out-klasul" till den 20/4. Förlängt vad då? På Eliteprospects står han också redan uppsatt på 2016-2017 för dem.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 30, 2016 19:59:53 GMT 1
TAIF går ut på Twitter och berättar att Johannes Jönsson har förlängt med klubben. Mrmadhawk berättar att samma Jönsson är nära KHK. Silly är fantastiskt!!!!!' Öhhh, han hade ju redan kontrakt med "out-klasul" till den 20/4. Förlängt vad då? På Eliteprospects står han också redan uppsatt på 2016-2017 för dem. Såklart..EP räknar väl inte med klausuler när de sätter upp vilken spelare som har kontrakt med vilket lag..hade blivit rörigt
|
|
|
Post by noll1 on Mar 30, 2016 20:01:36 GMT 1
TAIF går ut på Twitter och berättar att Johannes Jönsson har förlängt med klubben. Mrmadhawk berättar att samma Jönsson är nära KHK. Silly är fantastiskt!!!!!' Öhhh, han hade ju redan kontrakt med "out-klasul" till den 20/4. Förlängt vad då? På Eliteprospects står han också redan uppsatt på 2016-2017 för dem. Enligt taifs hemsida så förlängde han till 17/18 och hade redan kontrakt över nästa säsong. Om jag kommer ihåg rätt så förlängde han under kvalspelet. Hans citat på deras sida är dock ngt liknande att han bara kan tänka sig taif i HA men utesluter inte andra ligor.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Mar 30, 2016 20:02:55 GMT 1
TAIF går ut på Twitter och berättar att Johannes Jönsson har förlängt med klubben. Mrmadhawk berättar att samma Jönsson är nära KHK. Silly är fantastiskt!!!!!' Öhhh, han hade ju redan kontrakt med "out-klasul" till den 20/4. Förlängt vad då? På Eliteprospects står han också redan uppsatt på 2016-2017 för dem. OK, jag rättar mig själv. Han förlängde över näst-nästa säsong men öppnar för högre division. taif.nu/artikel/3xn9aimd8-646nad/
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Mar 30, 2016 20:03:55 GMT 1
Precis noll1, du var en snabb rackare...
|
|
|
Post by noll1 on Mar 30, 2016 20:07:08 GMT 1
Precis noll1, du var en snabb rackare... Blev paus i LIF - MODO så det var bara att knappa på :-)
|
|
|
Post by Bart on Mar 30, 2016 20:26:52 GMT 1
Skrev fel -)
|
|
|
Post by Zäta on Mar 30, 2016 20:57:41 GMT 1
TAIF går ut på Twitter och berättar att Johannes Jönsson har förlängt med klubben. Mrmadhawk berättar att samma Jönsson är nära KHK. Silly är fantastiskt!!!!!' Öhhh, han hade ju redan kontrakt med "out-klasul" till den 20/4. Förlängt vad då? På Eliteprospects står han också redan uppsatt på 2016-2017 för dem. Är inget helt unikt i att förlänga ett gällande kontrakt.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 31, 2016 8:50:07 GMT 1
Såg att HV släppte en del spelare..tycker nog Eidstedt och Simon Karlsson kan va intressanta. Karlsson mest för att han är karlskronagrabb kanske..hade vart kul att ge han ett try out iaf
|
|