|
Post by Zäta on Mar 31, 2016 8:57:27 GMT 1
Såg att HV släppte en del spelare..tycker nog Eidstedt och Simon Karlsson kan va intressanta. Karlsson mest för att han är karlskronagrabb kanske..hade vart kul att ge han ett try out iaf Har Simon spelat en minut denna säsongen?
|
|
|
Post by gloriel64 on Mar 31, 2016 9:11:41 GMT 1
Såg att HV släppte en del spelare..tycker nog Eidstedt och Simon Karlsson kan va intressanta. Karlsson mest för att han är karlskronagrabb kanske..hade vart kul att ge han ett try out iaf Ärh han frisk då, jag tror inte han kommer tbx efter sjukdomen.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 31, 2016 9:30:22 GMT 1
Inte en aning om hur hans fysiska status är faktiskt. Synd som fan om han inte kan spela mer. Han hade bra talang ju.
|
|
|
Post by Bart on Mar 31, 2016 11:52:02 GMT 1
Såg att #18 är klar för två nya år. Skarpsvärd
|
|
|
Post by veteran on Mar 31, 2016 20:51:30 GMT 1
Ser ju bedrövligt ut för tillfället. Ingen målis, 4 marginalbackar och 8 fjärdelineforwards signade hittills.
|
|
|
Post by Bart on Mar 31, 2016 21:13:30 GMT 1
Kontrakt lär brytas så koppla av. Vi har nyss slutat spela
|
|
|
Post by Bart on Mar 31, 2016 21:14:31 GMT 1
Matuskin lär inte dra på sig khk tröjan igen. En av flera
|
|
|
Post by veteran on Mar 31, 2016 21:29:40 GMT 1
Det begriper jag också. Men att sitta och applådera back nr 7 och forward nr 13 känns ju sådär.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 31, 2016 21:31:47 GMT 1
Det begriper jag också. Men att sitta och applådera back nr 7 och forward nr 13 känns ju sådär. Larsson borde nog rankas högre än så..väldigt användbar.
|
|
|
Post by veteran on Mar 31, 2016 21:47:28 GMT 1
Det begriper jag också. Men att sitta och applådera back nr 7 och forward nr 13 känns ju sådär. Larsson borde nog rankas högre än så..väldigt användbar. Möjligen i årets lag, men inte i ett lag som har några aspirationer i SHL. Min åsikt.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 31, 2016 22:31:44 GMT 1
ja, vi har typ 10 tredjelinare idag...
|
|
|
Post by kaffe on Mar 31, 2016 22:46:06 GMT 1
Larsson borde nog rankas högre än så..väldigt användbar. Möjligen i årets lag, men inte i ett lag som har några aspirationer i SHL. Min åsikt. Din åsikt, visst. Men vi ska alltså köpa in 12 namnkunnigare forwards än Larsson? Alla har lite olika roller i ett lag. Han kommer aldrig bli Peter Forsberg för något lag, men för oss som tycker om att gå på KHK-s matcher är han ett ypperligt val!
|
|
|
Post by veteran on Mar 31, 2016 23:08:21 GMT 1
Möjligen i årets lag, men inte i ett lag som har några aspirationer i SHL. Min åsikt. Din åsikt, visst. Men vi ska alltså köpa in 12 namnkunnigare forwards än Larsson? Alla har lite olika roller i ett lag. Han kommer aldrig bli Peter Forsberg för något lag, men för oss som tycker om att gå på KHK-s matcher är han ett ypperligt val! Med risk att låta som en fd forumprofil. Har jag sagt det? Jag tycker att rollen att åka 1dm över röda och dumpa för att sedan tvärvända hemåt för byte och att bromsa på hälarna 3m innan sargkontakt kanske fått lite för mycket cred. BLT rankade ju honom t.ex. topp 5 i våran förra trupp. Själv missar jag aldrig en match så du behöver inte berätta vad jag ska tycka. Jag har en egen åsikt, som ofta är fel eller inte delas av alla. Jag skippar utropstecknen du får ju ha en alldeles egen åsikt.
|
|
|
Post by veteran on Mar 31, 2016 23:15:13 GMT 1
Vart fick du 12 namnkunnigare spelare ifrån? Jag kanske rankar honom som nr 8-9 av de kontrakterade för tillfället. Det man hoppas på är ju lite ( mycket ) spets som kommer in på forwardssidan.
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 1, 2016 6:43:34 GMT 1
Det som är intressant i sammanhanget är ju om du hittar 8-9 forwards i vår trupp som är bättre än Larsson på hans styrkor? Hittar du 8-9 som är bättre på det defensiva? I bp? Som är mer allround? En kille som kommer till jobbet varje dag och sliter för märket på bröstet..nä,klart han ska vara med. Som qallahan säger så har vi ju 3-4 line spelare, då ska man väl inte göra av med den bättre av dem?
|
|