|
Post by Bart on Jan 11, 2017 22:19:59 GMT 1
Lär inte komma någon förstärkning.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 12, 2017 9:28:02 GMT 1
Tror du på någon 10e plats, utan någon sådan? Ens några poäng närmaste matcherna?
|
|
|
Post by Zäta on Jan 12, 2017 10:03:36 GMT 1
Svintuff period nu (inkl HV)
HV71 LCH SAIK Växjö Växjö Frölunda Malmö
Kan bli så att vi kommer ur denna fasen med väldigt få poäng utan full trupp.....
|
|
|
Post by Back to Front on Jan 12, 2017 10:59:07 GMT 1
Borde bli pengar över nu när Deilert är borta så länge ,eller skjuter man de till ett förmodat underskott?
|
|
|
Post by Zäta on Jan 12, 2017 13:01:47 GMT 1
Så kan det vara såklart. Deilert har nog inte lyft någon megalön i SHL mått. Men visst borde det frigöras en del kapital.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 12, 2017 13:03:49 GMT 1
Jo, med de budgetmakare vi ständigt har, så lyckas vi väl som alltid få underskott... I min värld borde MAX 3500 vara budgeterat, då vi hade flera hundra under det, förra säsongen
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 12, 2017 17:15:05 GMT 1
Tror du på någon 10e plats, utan någon sådan? Ens några poäng närmaste matcherna? Varken dif eller öhk tycks vara nåt hot så de här med att du tycker att de är närmast omöjligt att komma topp 10 med spelarna vi förfogar över nu tycker jag är rejält överdrivet faktiskt. Däremot gillar jag inte att klubben lägger sej ner och dör när vi har chans på en 6e plats!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 12, 2017 19:29:27 GMT 1
En dåre ser ju anfallsspelet bara blir sämre o sämre. Lika katastrofalt idag igen. Ett skott på 16 min. Tycker spelarna också lagt sig att dö. Fruktansvärt trist match igen....som så ofta sista tiden. Säger igen att vi var farligare framåt förra säsongen. 0-2..de sitter för fan kvar i bussen
|
|
|
Post by chriande on Jan 12, 2017 19:40:48 GMT 1
Tror du på någon 10e plats, utan någon sådan? Ens några poäng närmaste matcherna? Varken dif eller öhk tycks vara nåt hot så de här med att du tycker att de är närmast omöjligt att komma topp 10 med spelarna vi förfogar över nu tycker jag är rejält överdrivet faktiskt. Däremot gillar jag inte att klubben lägger sej ner och dör när vi har chans på en 6e plats! Undrar om det inte är första gången i KHKS historia som de inte förstärker laget innan fönstret stänger.
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 12, 2017 20:51:52 GMT 1
Varken dif eller öhk tycks vara nåt hot så de här med att du tycker att de är närmast omöjligt att komma topp 10 med spelarna vi förfogar över nu tycker jag är rejält överdrivet faktiskt. Däremot gillar jag inte att klubben lägger sej ner och dör när vi har chans på en 6e plats! Undrar om det inte är första gången i KHKS historia som de inte förstärker laget innan fönstret stänger. Nu är det ju ett tag kvar men känns väl inte som att de kommer in nåt. Undra om vi haft såhär ansträngd ekonomi denna tid på året förut?
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 12, 2017 22:49:02 GMT 1
Vill ha hit wandell nästa säsong
|
|
|
Post by chriande on Jan 13, 2017 11:14:18 GMT 1
Undrar om det inte är första gången i KHKS historia som de inte förstärker laget innan fönstret stänger. Nu är det ju ett tag kvar men känns väl inte som att de kommer in nåt. Undra om vi haft såhär ansträngd ekonomi denna tid på året förut? Om nu ekonomin är så ansträngd, vad gör man för att förbättra den? 10-öringen hade det minsta antalet någonsin. Hur gick det med Berget-tröjan? Travet? Det spretar åt alla håll med småsaker som lockar ett fåtal.
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 13, 2017 11:57:26 GMT 1
En dåre ser ju anfallsspelet bara blir sämre o sämre. Nja, jag tycker nog det blivit bättre sedan november...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 13, 2017 13:03:57 GMT 1
ja, då gånger vi går på till 100%. Och då vi ÄR i anfallszon. Annars tycker jag uppspel och passningsspelet i mittzon är bedrövligt. Vet inte hur många helt oprovocerade icing vi slog igår. Rättvända med full kontroll
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 13, 2017 16:42:20 GMT 1
Nu är det ju ett tag kvar men känns väl inte som att de kommer in nåt. Undra om vi haft såhär ansträngd ekonomi denna tid på året förut? Om nu ekonomin är så ansträngd, vad gör man för att förbättra den? 10-öringen hade det minsta antalet någonsin. Hur gick det med Berget-tröjan? Travet? Det spretar åt alla håll med småsaker som lockar ett fåtal. Inte en aning..känns som klubben glidit ifrån sin publik på senare år och därför är döva för vad folk vill ha och se.
|
|