|
Post by khkkrille on Apr 4, 2016 19:43:26 GMT 1
Behövs rensas bland kontrakts spelarna. Vi har ryss, finne och två ifrån Over there som jag tycker måste bytas ut men det blir kanske en svår nöt att knäcka Vilka är de två från over There?
|
|
|
Post by Bart on Apr 4, 2016 20:55:56 GMT 1
Är inte henrion o holzapel eller hur det nu stavas. Amerikanare eller can. Ifrån början. Har jag fel ?
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 4, 2016 21:08:14 GMT 1
Är inte henrion o holzapel eller hur det nu stavas. Amerikanare eller can. Ifrån början. Har jag fel ? Nä de är rätt men Holzapfel har väl inte kontrakt? Eller är de bara en önskedröm jag har? Ingen av dem vill jag se i laget nästa säsong iaf.
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 5, 2016 5:32:56 GMT 1
Mycket riktigt, Riley har inget kontrakt och kommer inte få ett nytt. Synd att Brouliette går bort, blev för dyr..personligen tycker jag han kan få kosta men visst, det är ganska mycket nytt som behöver in och som kommer kosta mer. Trukhno och Maksim jobbas de på att få bort.
Daniel Gunnarsson får inte förlängt hos FBK. Där ska vi definitivt hugga..Man borde hugga på hans lagkamrat Arell också! Enligt skarpen så jagar man Emil Pettersson från Modo. Det är man inte ensamma om så han går säkert någon annanstans. Paulsson jagar man intensivt...ja, kan bli en rätt kul silly de här tror jag
|
|
|
Post by Zäta on Apr 5, 2016 7:00:24 GMT 1
Jag skulle bli väldigt förvånad om Emil Pettersson hamnar i KHK. Tror samtliga klubbar är intresserade utav honom.
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 5, 2016 8:07:12 GMT 1
Jag skulle bli väldigt förvånad om Emil Pettersson hamnar i KHK. Tror samtliga klubbar är intresserade utav honom. Jag tror han följer olofsson till frölunda
|
|
|
Post by Bart on Apr 5, 2016 8:14:51 GMT 1
Och sitta på bänken ? Där kryllar ju av duktiga centrar. Vem ska han peta.
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 5, 2016 9:33:08 GMT 1
Jag skulle bli väldigt förvånad om Emil Pettersson hamnar i KHK. Tror samtliga klubbar är intresserade utav honom. Jag tror han följer olofsson till frölunda Pratas om det ja.
|
|
|
Post by Bart on Apr 6, 2016 10:49:42 GMT 1
Grundel tebacks i FBK. Lär väl ej sakna honom, mycket skadebenägen och när han spelade stack han ej ut så mycket Som jag räknat med. Ingen lyckad värvning. Eller ?
|
|
|
Post by vsn on Apr 6, 2016 11:08:49 GMT 1
Grundel tebacks i FBK. Lär väl ej sakna honom, mycket skadebenägen och när han spelade stack han ej ut så mycket Som jag räknat med. Ingen lyckad värvning. Eller ? Nej inte om det stämmer att han fick mer betalt än Julien.
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 6, 2016 11:16:26 GMT 1
Ingen man lär sakna direkt..alldeles för flat. Att bli nerpetad i hierarkin av en värvning från allsvenskan säger väl de mesta.
|
|
|
Post by kaffe on Apr 6, 2016 11:24:25 GMT 1
Grundel tebacks i FBK. Lär väl ej sakna honom, mycket skadebenägen och när han spelade stack han ej ut så mycket Som jag räknat med. Ingen lyckad värvning. Eller ? Grundel är en mycket kompetent spelare med stor potential. Har var ju knappast oduglig den här säsongen när han spelade, men han kan ju inte säga att han fick något genombrott direkt heller. Han var trots det tvåa i interna poängligan bland backar i grundserien med sina blott 37 matcher spelade. Räknar vi poäng per spelad match så toppar han den interna backligan. Allt som allt så föll det inte så väl ut som det hade kunnat. Det tror jag han kände själv också. Om det är på grund av skador vet jag inte. Han hade ju en mer offensiv roll här än han hade haft i Färjestad om han stannat kvar där. Sköt ju ganska mycket, men kunde fått bättre utdelning. Det är väl säkert det bästa för båda parter att han går tillbaka till Färjestad, men han är ingen dålig spelare.
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 6, 2016 11:24:53 GMT 1
En otrolig besvikelse förra året, trodde absolut att han skulle bli vår ledande back.
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 6, 2016 16:22:50 GMT 1
En otrolig besvikelse förra året, trodde absolut att han skulle bli vår ledande back. Så känner jag med..inledde väl säsongen som pp spelare för att sedan petas där så så mycket till offensiva kvaliteter tycks han inte besitta..
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 6, 2016 18:02:26 GMT 1
Tveksam till att fälth är nåt för oss
|
|