|
Post by qALLAHAN on Apr 6, 2016 22:00:55 GMT 1
läste något forum att de kunde börja scouta de allsvenska lagen direkt, om de värvade honom...
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 7, 2016 5:26:36 GMT 1
Haha så illa är de knappast men han har gått ner sej rätt mycket senaste åren och det är väl inte mycket som talar för att de ska vända uppåt igen.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 7, 2016 8:36:14 GMT 1
Kolla Brynäsforumet...de är livrädda...
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 7, 2016 11:09:23 GMT 1
Ja jo, menar Bara att det är överdrivet..men nån back för första backpar är han nog inte ens här men vill säkert ha betalt som de
|
|
|
Post by time on Apr 7, 2016 12:51:41 GMT 1
Kolla Brynäsforumet...de är livrädda... Jag orkar inte läsa runt på alla forum. Men jag är övertygad om att man hittar det man vill hitta om man letar ..
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 7, 2016 13:40:28 GMT 1
Jag läser runt överallt. Det är ju jätteroligt!
|
|
|
Post by time on Apr 8, 2016 15:01:51 GMT 1
MV1 Johannes Jönsson MV2
Back1 Victor Aronsson Back2 Robin Gartner Back3 Maxim Matushkin Back4 Henrik Nilsson Back5 Daniel Gunnarsson Back6 Back7 Back8
FW1 Jimmy Andersson FW2 Alexander Bergström FW3 Filip Crusemann FW4 Mattias Guter FW5 Joel Kellman FW6 Jesper Olofsson FW7 Joachim Rohdin FW8 Kristoffer Söder FW9 Slava Truhkno FW10 Alexander Wiklund FW11 John Henrion FW12 Emil Larsson FW13 FW14
De i rött lånas eller köps ut
Så 1 mv 4 def och 3 fw ska in Gärna 2 offensiva och 2 defensiva backar. 1 förstecenter, 2 spetsvingar och givetvis en 1e mv
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 8, 2016 15:52:17 GMT 1
Tror på fler forwards
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 8, 2016 19:03:46 GMT 1
jag tippar på 5 nya forwards och tre nya backar till + en förlängning
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 8, 2016 19:10:31 GMT 1
jag tippar på 5 nya forwards och tre nya backar till + en förlängning Ja de hoppas vi på!
|
|
|
Post by time on Apr 9, 2016 10:57:30 GMT 1
jag tippar på 5 nya forwards och tre nya backar till + en förlängning Ja de hoppas vi på! 3 nya fw blir det om man inte ska ha fler än 14 fw. Vi har ju många fw redan och hoppas o tror att Sundlöv satsar på 3 spets och INTE 5 halvspets.
|
|
|
Post by time on Apr 9, 2016 10:58:22 GMT 1
Så här tror jag det ser ut på tisdag
MV1 Johannes Jönsson MV2
Back1 Victor Aronsson Back2 Robin Gartner Back3 Maxim Matushkin Back4 Henrik Nilsson Back5 Daniel Gunnarsson Back6 Back7 Back8
FW1 Jimmy Andersson FW2 Alexander Bergström FW3 Filip Crusemann FW4 Mattias Guter FW5 Joel Kellman FW6 Jesper Olofsson FW7 Joachim Rohdin FW8 Kristoffer Söder FW9 Slava Truhkno FW10 Alexander Wiklund FW11 John Henrion FW12 Emil Larsson FW13 Marcus Paulsson FW14
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 9, 2016 11:17:13 GMT 1
3 nya fw blir det om man inte ska ha fler än 14 fw. Vi har ju många fw redan och hoppas o tror att Sundlöv satsar på 3 spets och INTE 5 halvspets. Det där är ju knappast hugget i sten..Att du räknar bort Maksim och Slava är såklart helt riktigt men vad säger att man inte försöker hitta nytt till tex Henrion och Alexander också? Eller Kähkönen för den delen. Då borde det finnas plats för tre spets och tre halvspets som du kallar det. Henrion och Kähkönen tror inte jag är så billiga och de visade ju ganska tydligt att de inte var nåt för vårt SHLlag.. Jag tror tex att en spelare som Malte Strömwall hade gått med på samma lön som Henrion och hade garanterat gjort mer nytta. Kähkönen sitter ju på en för oss hög lön, det hade man kunnat få en riktigt bra spelare för..borde ju finnas intresse från finska lag.
|
|
|
Post by Zäta on Apr 9, 2016 11:42:57 GMT 1
MV1 Johannes Jönsson MV2 Back1 Victor Aronsson Back2 Robin Gartner Back3 Maxim Matushkin Back4 Henrik Nilsson Back5 Daniel Gunnarsson Back6 Back7 Back8 FW1 Jimmy Andersson FW2 Alexander Bergström FW3 Filip Crusemann FW4 Mattias Guter FW5 Joel Kellman FW6 Jesper Olofsson FW7 Joachim Rohdin FW8 Kristoffer Söder FW9 Slava TruhknoFW10 Alexander Wiklund FW11 John Henrion FW12 Emil Larsson FW13 FW14 De i rött lånas eller köps ut Så 1 mv 4 def och 3 fw ska inGärna 2 offensiva och 2 defensiva backar. 1 förstecenter, 2 spetsvingar och givetvis en 1e mv
Skulle tro att minst två, förmodligen tre fw kommer att lämna på ett eller annat sätt......
|
|
|
Post by time on Apr 9, 2016 12:55:41 GMT 1
3 nya fw blir det om man inte ska ha fler än 14 fw. Vi har ju många fw redan och hoppas o tror att Sundlöv satsar på 3 spets och INTE 5 halvspets. Det där är ju knappast hugget i sten..Att du räknar bort Maksim och Slava är såklart helt riktigt men vad säger att man inte försöker hitta nytt till tex Henrion och Alexander också? Eller Kähkönen för den delen. Då borde det finnas plats för tre spets och tre halvspets som du kallar det. Henrion och Kähkönen tror inte jag är så billiga och de visade ju ganska tydligt att de inte var nåt för vårt SHLlag.. Jag tror tex att en spelare som Malte Strömwall hade gått med på samma lön som Henrion och hade garanterat gjort mer nytta. Kähkönen sitter ju på en för oss hög lön, det hade man kunnat få en riktigt bra spelare för..borde ju finnas intresse från finska lag. Ser du Kähkönen på min lista?
|
|