|
Post by HF on Aug 29, 2006 10:51:30 GMT 1
Med Häggström o Macke i laget är det nog andra lag som kan fp skadeproblem Tyckte du Häggström va bra? ja tyckte han va seg på skridskorna, hoppas de blir bättre. macke va däremot riktigt bra. tycker det ser ut som han har kanonkinder, kanske inte helt tränad än....
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 29, 2006 19:39:04 GMT 1
Saxat från OIK´s forum:
"Visserligen kommer Andre Jönsson fr Trelleborg. Men han skulle höja vilket div1-lag som helst"
|
|
|
Post by HF on Sept 4, 2006 11:41:37 GMT 1
Har även med de 2 comebackerna samt Marcus nr7 i och med att han pga skada knappt spelade förra säsongen. Mikael Åström En målvakt som i bra slag håller hög klass. Markus Johansson Stabil defensiv back. Daniel Kjellsson Har förutsättningar att bli mycket bra. Gör nu miltärtjänst. Normalt sett en negativ faktor. Jonas Ahnlund Har stor potential. Förmodligen den som kan bli bäst av alla backar på sikt. Henning Fuhrman Stabil säker back som spelar enkelt och effektivt. Fredrik Petersson Har förutsättningar att bli en av seriens bästa forwards. Markus Pettersson En riktig grovjobbare och lagspelare bra defensivt. Andreas Hermansson Kanske lagets kvickaste spelare. Kommer att oroa motståndarlagen mycket i vinter. Marcus Johansson Ringrostig i de få matcher han spelade förra säsongen. Om han i år får vara hel blir han en gigant i trean. Mats Kellman Rutinerad som få. Spelar smart och är tung att möta.
|
|
|
Post by HF on Sept 4, 2006 11:42:53 GMT 1
Håller med om att fler spelare borde spel fysiskt. En del tittar alldeles för mycket på puck. Annars tror jag årets upplaga har förutsättningar att bli just ett lag som du efterlyser. Hur långt detta räcker återstår att se. Men jag skulle bli förvånad om det inte räcker till kval (för första gången). vad ser jag...kritik....biktat dig efter?
|
|
|
Post by fun on Sept 4, 2006 12:16:23 GMT 1
Håller med om att fler spelare borde spel fysiskt. En del tittar alldeles för mycket på puck. Annars tror jag årets upplaga har förutsättningar att bli just ett lag som du efterlyser. Hur långt detta räcker återstår att se. Men jag skulle bli förvånad om det inte räcker till kval (för första gången). vad ser jag...kritik....biktat dig efter? letat upp 2 år gamla inlägg....
|
|
|
Post by HF on Sept 4, 2006 12:31:13 GMT 1
vad ser jag...kritik....biktat dig efter? letat upp 2 år gamla inlägg.... Japp jag lär mig av en annan.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 4, 2006 12:53:02 GMT 1
Nog brukar det dyka upp en del gammal skåpmat...
Imponerande HF...du har lärt dig.... ;D
|
|
|
Post by fun on Sept 4, 2006 13:10:41 GMT 1
letat upp 2 år gamla inlägg.... Japp jag lär mig av en annan. Jag kollade efter dina gamla inlägg. Men påpassligt nog har du delatat dessa
|
|
|
Post by Les Paul on Sept 4, 2006 13:25:07 GMT 1
Jasså HF! Du "delatar". Du måste stå för alla gamla synder iallafall i 20 år eller vad preskriptionstiden nu är.
|
|
|
Post by fun on Sept 4, 2006 13:26:20 GMT 1
Jasså HF! Du "delatar". Du måste stå för alla gamla synder iallafall i 20 år eller vad preskriptionstiden nu är. Ingen aning. Men HF borde ha samma preskriptionstid som oss andra users
|
|
|
Post by HF on Sept 4, 2006 13:27:44 GMT 1
Eller har du bara inbillat dig saker som du tror jag har skrivit, bara för att du ska få komma med pekpinnar.
|
|
|
Post by fun on Sept 4, 2006 13:31:27 GMT 1
Eller har du bara inbillat dig saker som du tror jag har skrivit, bara för att du ska få komma med pekpinnar. Nej bara konstaterar att du letade upp inlägg från 2004. Från den tiden finns INGA inlägg gjorda av dig kvar !!Försök nu inte slingra dig. Du målade in dig i ett hör ang speakern. Nu är du där igen ...
|
|
|
Post by HF on Sept 4, 2006 13:34:09 GMT 1
Eller har du bara inbillat dig saker som du tror jag har skrivit, bara för att du ska få komma med pekpinnar. Nej bara konstaterar att du letade upp inlägg från 2004. Från den tiden finns INGA inlägg gjorda av dig kvar !!Försök nu inte slingra dig. Du målade in dig i ett hör ang speakern. Nu är du där igen ... ett hörn, förklara. Åjo jag kan hitta inlägg så gamla
|
|
|
Post by HF on Sept 4, 2006 13:34:46 GMT 1
Hittills är det väl ingen som övertygar men får väl ge att lite mer tid. Det är ju ingen i laget som övertygar än så länge men det kommer också för hoppningvis. här är ett!
|
|
|
Post by fun on Sept 4, 2006 13:35:24 GMT 1
Nej bara konstaterar att du letade upp inlägg från 2004. Från den tiden finns INGA inlägg gjorda av dig kvar !!Försök nu inte slingra dig. Du målade in dig i ett hör ang speakern. Nu är du där igen ... ett hörn, förklara. Åjo jag kan hitta inlägg så gamla du påstod att du inte satt betyg på Kenneth Persson utna bara citerat. Men det var ju vara att läsa ditt inlägg innantill ... .Jag kan bara se att jag har citerat honom inte satt betyg på honom. Men du är ju mästare på att tolka andras inlägg till något annat än som står där. Vad kallar du detta då ? "Det är väl mest alla felsägningar och onödigt babblande från speakerns sida som jag stör mig på" "Så fort det är ett namn som inte är Nilsson, Svensson eller Karlsson har han problem med uttalet
|
|