|
Post by HF on Sept 4, 2006 13:40:10 GMT 1
ett hörn, förklara. Åjo jag kan hitta inlägg så gamla du påstod att du inte satt betyg på Kenneth Persson utna bara citerat. Men det var ju vara att läsa ditt inlägg innantill ... .Jag kan bara se att jag har citerat honom inte satt betyg på honom. Men du är ju mästare på att tolka andras inlägg till något annat än som står där. Vad kallar du detta då ? "Det är väl mest alla felsägningar och onödigt babblande från speakerns sida som jag stör mig på" "Så fort det är ett namn som inte är Nilsson, Svensson eller Karlsson har han problem med uttalet Fakta! Det är fakta att jag stör mig på onödigt babblande och felsägningar, det är fakta att han har problem med att uttala utländska namn.
|
|
|
Post by fun on Sept 4, 2006 13:41:27 GMT 1
du påstod att du inte satt betyg på Kenneth Persson utna bara citerat. Men det var ju vara att läsa ditt inlägg innantill ... .Jag kan bara se att jag har citerat honom inte satt betyg på honom. Men du är ju mästare på att tolka andras inlägg till något annat än som står där. Vad kallar du detta då ? "Det är väl mest alla felsägningar och onödigt babblande från speakerns sida som jag stör mig på" "Så fort det är ett namn som inte är Nilsson, Svensson eller Karlsson har han problem med uttalet Fakta! Det är fakta att jag stör mig på onödigt babblande och felsägningar, det är fakta att han har problem med att uttala utländska namn. Men det är väl fakta vad alla tycker ? Man kan alltså skriva vad som helst i detta forum och säga "det är fakta att jag tycker så" Snacka om krystat svar ;D
|
|
|
Post by fun on Sept 4, 2006 13:43:22 GMT 1
du påstod att du inte satt betyg på Kenneth Persson utna bara citerat. Men det var ju vara att läsa ditt inlägg innantill ... .Jag kan bara se att jag har citerat honom inte satt betyg på honom. Men du är ju mästare på att tolka andras inlägg till något annat än som står där. Vad kallar du detta då ? "Det är väl mest alla felsägningar och onödigt babblande från speakerns sida som jag stör mig på" "Så fort det är ett namn som inte är Nilsson, Svensson eller Karlsson har han problem med uttalet Fakta! Det är fakta att jag stör mig på onödigt babblande och felsägningar, det är fakta att han har problem med att uttala utländska namn. Och dett är inte att sätta betyg ?? Halleluja
|
|
|
Post by fun on Sept 4, 2006 13:44:13 GMT 1
Nej bara konstaterar att du letade upp inlägg från 2004. Från den tiden finns INGA inlägg gjorda av dig kvar !!Försök nu inte slingra dig. Du målade in dig i ett hör ang speakern. Nu är du där igen ... ett hörn, förklara. Åjo jag kan hitta inlägg så gamla « Reply #23 on Oct 4, 2005, 3:37pm » det äldsta fr dig man kan få fram ;D
|
|
|
Post by HF on Sept 4, 2006 13:44:45 GMT 1
Fakta! Det är fakta att jag stör mig på onödigt babblande och felsägningar, det är fakta att han har problem med att uttala utländska namn. Och dett är inte att sätta betyg ?? Halleluja 2:a
|
|
|
Post by fun on Sept 4, 2006 13:45:43 GMT 1
Och dett är inte att sätta betyg ?? Halleluja 2:a En del kan erkänna när de är ute o cyklar. Där har du nåt att lära Hogan
|
|
|
Post by HF on Sept 4, 2006 13:50:35 GMT 1
En del kan erkänna när de är ute o cyklar. Där har du nåt att lära Hogan vad har jag cyklat med?
|
|
|
Post by fun on Sept 4, 2006 13:51:42 GMT 1
En del kan erkänna när de är ute o cyklar. Där har du nåt att lära Hogan vad har jag cyklat med? tack för att du under galgen erkänner att du var ute o cyklade ang speakern
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 4, 2006 13:51:57 GMT 1
;D
milde himmel...
|
|
|
Post by HF on Sept 4, 2006 13:52:49 GMT 1
tack för att du under galgen erkänner att du var ute o cyklade ang speakern vad har jag erkännt?
|
|
|
Post by HF on Sept 4, 2006 13:55:50 GMT 1
Hittills är det väl ingen som övertygar men får väl ge att lite mer tid. Det är ju ingen i laget som övertygar än så länge men det kommer också för hoppningvis. här är ett! kan du ej läsa...H Ä R Ä R E T T
|
|
|
Post by fun on Sept 4, 2006 13:57:59 GMT 1
tack för att du under galgen erkänner att du var ute o cyklade ang speakern vad har jag erkännt? att du betygsatt speakern
|
|
|
Post by HF on Sept 4, 2006 14:02:11 GMT 1
att du betygsatt speakern Japp jag gjorde det PRECIS och du var duktig och la märke till det. Applåder till dig. Jag gjorde det för din skull så du blir nöjd.
|
|
|
Post by Les Paul on Sept 4, 2006 14:59:26 GMT 1
Halleluja moment!!!
|
|
|
Post by fun on Sept 4, 2006 15:05:26 GMT 1
kan du ej läsa...H Ä R Ä R E T T FUN LÄS ELLER ÄR DU BLIND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ? Bar du som ser detta
|
|