|
Post by HF on Sept 27, 2004 9:32:14 GMT 1
vad tycks....
|
|
|
Post by Malte on Sept 27, 2004 9:40:43 GMT 1
Det är ingen som sticker ut mer än någon annan, tycker att man kan kräva mer av de som kom tillbaka från Kallinge.
|
|
|
Post by Jens on Sept 27, 2004 11:03:26 GMT 1
Det är ingen som sticker ut mer än någon annan, tycker att man kan kräva mer av de som kom tillbaka från Kallinge. ) Var har man grävt upp Dig ? (Du tycks vara en bitter .................) Annars så känns det underbart att ha såna nyanserade o analytiska supporters som Du
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 27, 2004 11:06:34 GMT 1
Vad gäller hemvändare så har jag inte haft några större förväntningar. De har tidigare varit i klubben utan att räcka till div 2 spel...varför skulle de göra det nu? Vissa verkar tro att de helt plötsligt skulle vara mycket bättre än förr... Personligen är jag inte alls säker på att nyförvärven är tillräckliga....hade behövt åtminstone ETT "stort" namn...från div 1 t ex...
|
|
|
Post by Jens on Sept 27, 2004 11:38:53 GMT 1
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 27, 2004 11:56:22 GMT 1
Har inte sett killen och kan inte uttala mig om honom, men jag var orolig för sånt som Malte skriver. Vad väntar man sig när spelarna man skaffar kommer från samma divisioner...de bör ju vara i ungefär samma klass som de man redan har...
|
|
|
Post by Malte on Sept 27, 2004 13:18:16 GMT 1
Vadå förrullade persienner? Vad jag vet så finns det många Jens i K-na.
|
|
|
Post by Jens on Sept 27, 2004 13:21:06 GMT 1
Har inte sett killen och kan inte uttala mig om honom, men jag var orolig för sånt som Malte skriver. Vad väntar man sig när spelarna man skaffar kommer från samma divisioner...de bör ju vara i ungefär samma klass som de man redan har... Vad en sådan som Malte skriver behöver man inte ta någon notis om. Tror de flesta här inser att det är en gammal vresig ................ utan folkvett o social komptens. Turligt nog för KHK är det inte Malte som formerar laget.....
|
|
|
Post by Malte on Sept 27, 2004 13:28:35 GMT 1
Kanske just därför jag inte är spelare / tränare för att jag vet att jag inte kan. Det borde fler har lärt sig. Men att ha åsikter om spelare det får man. Märk väl att jag skrev enligt mitt tycke. sen om jag är isländare eller inte tycker jag att du Jens ska fullständigt skita i, för det hör inte hit.
|
|
|
Post by boozer on Sept 27, 2004 14:59:15 GMT 1
Jag måste erkänna att jag tycker nog att #8 Ahnlund har imponerat på mig, han och Henning är de klart bästa backarna så här långt. Tänk bara på att det är träningsmatcher, det tar som sagt ett par matcher innan man kommer in i spelet samt lärt sig lite om sin medspelare.
|
|
|
Post by groove on Sept 27, 2004 15:14:32 GMT 1
Jens i dina senaste inlägg har du nämnt islanders varje gång.Såvitt jag vet så handlar tråden om vad man tycker om nyförvärven inte vilken förening man har tillhört eller varit medlem i. Det låter nästan som att du är en sur och vresig dumpad föredetting som inte har fått ut vad du vill i livet. Håll dig till ämnet så blir forumet bättre och snälla sluta gnälla och komma med idiotiska kommentarer som saknar allt vad socialkompetens kan tänkas innefatta. Däremot så var #11 en av de bättre spelarna igår. vad jag sett av Claesson och Wallin så hade bägge kunnat spela på den platsen igår utan att det hade varit någon större skillnad.
|
|
|
Post by Jens on Sept 27, 2004 17:08:25 GMT 1
Vadå förrullade persienner? Vad jag vet så finns det många Jens i K-na. Skillnaden är att jag inte grovt förolämpar enskilda utpekade spelare som Du gör.
|
|
|
Post by Jens on Sept 27, 2004 17:10:52 GMT 1
Jens i dina senaste inlägg har du nämnt islanders varje gång.Såvitt jag vet så handlar tråden om vad man tycker om nyförvärven inte vilken förening man har tillhört eller varit medlem i. Det låter nästan som att du är en sur och vresig dumpad föredetting som inte har fått ut vad du vill i livet. Håll dig till ämnet så blir forumet bättre och snälla sluta gnälla och komma med idiotiska kommentarer som saknar allt vad socialkompetens kan tänkas innefatta. Förövrigt anser jag att #8 inte var strålande igår men inte heller helt oduglig. Däremot så var #11 en av de bättre spelarna igår. vad jag sett av Claesson och Wallin så hade bägge kunnat spela på den platsen igår utan att det hade varit någon större skillnad. Håll dig till ämnet själv ! Men eftersom Du, är en lite mer nyanserad supporter, tar jag åt mig av kritiken rörarande tidigare klubbtillhörighet o modifierar tidigare inlägg i denna tråd...
|
|
|
Post by bruins on Sept 27, 2004 17:35:57 GMT 1
Vad en sådan som Malte skriver behöver man inte ta någon notis om. Tror de flesta här inser att det är en gammal vresig ................ utan folkvett o social komptens. Jonas är en av 8 backar i truppen. Tobbe tyckte tydligen han var bättre än Claesson och Wallin. Turligt nog för KHK är det inte Malte som formerar laget..... Det är väl inte nån som utmärker sig direkt, hade mycket större förväntningar på Jonas men tja nån div kaliber har han ju inte, Macke P tja han spelade ju inte så mycket i krif så där var förväntningarna låga men jobbar hårt gör han. kjellson knappt sett han. herman väntar på att det lossnar för honom. Kellman har sett sina bästa dagar för länge sen. Fredde bra på skridskor men annars händer det inte så mycket, kanske i fel omgivning. Åsen samma som innan stundtals kanon men isskott ihålig som vanligt. Har säkert glömt nån. Hoppas att alla i laget blir bättre tills det är dax, det är ju ändå en månad kvar väl så dom har ju tid på sig.
|
|
|
Post by HF on Sept 27, 2004 18:11:36 GMT 1
Hittills är det väl ingen som övertygar men får väl ge att lite mer tid. Det är ju ingen i laget som övertygar än så länge men det kommer också för hoppningvis.
|
|