|
Post by Teddybear on Jul 30, 2006 0:41:03 GMT 1
Ok grabbar nu håller vi oss till ämnet, deletar alla inlägg i denna tråd som har namnet Hall eller inte handla om KHK´s nyförvärv, oavsett vem som skrivit det. Du sköter ditt jobb!
|
|
|
Post by pirre on Jul 30, 2006 20:45:10 GMT 1
Och DÄRFÖR skulle han satsas på.....! Kostar pengar, men inte någon gris i säcken! Exakt. Men det fanns väl pengar till det efter invigningsmatchen sas det väl. Har ABSOLUT INGET EMOT att man ånyo tar hit en spelare av hans kaliber. MEN man ska ha klart för sig att utlänningar kostar mycket pengar eftrsom man måste betala en viss minimilön. Men om YB drar i hop ett gäng sponsorer och öronmärker pengar till en vass spelare tror jag inte KHK tvekar. Tanken finns!! Men behöver hjälp!!
|
|
|
Post by fun on Jul 31, 2006 7:45:29 GMT 1
Exakt. Men det fanns väl pengar till det efter invigningsmatchen sas det väl. Har ABSOLUT INGET EMOT att man ånyo tar hit en spelare av hans kaliber. MEN man ska ha klart för sig att utlänningar kostar mycket pengar eftrsom man måste betala en viss minimilön. Men om YB drar i hop ett gäng sponsorer och öronmärker pengar till en vass spelare tror jag inte KHK tvekar. Tanken finns!! Men behöver hjälp!! Kontakta marknads o sportgruppen när mitt förslag.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 31, 2006 9:42:04 GMT 1
Jo, men stackars alla Hall-hatare om han skulle få som han vill....
|
|
|
Post by fun on Jul 31, 2006 9:58:08 GMT 1
Jo, men stackars alla Hall-hatare om han skulle få som han vill.... Nu var det ju Pavol Du pratade om Callahan.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 31, 2006 10:08:29 GMT 1
Ops..sorry...det stämmer i detta fallet, ja...my appologies....lätt att blanda ihop saker...han vill ju ha Hall också.... ;D
|
|
khk
Ungdomslirare
|
Post by khk on Aug 21, 2006 0:00:18 GMT 1
Att ni inte släpper hall....han var bra i 3:an detta är 2:an... Är ni inte nöjda med KHK:s Lag??
|
|
|
Post by pirre on Aug 21, 2006 4:37:55 GMT 1
Att ni inte släpper hall....han var bra i 3:an detta är 2:an... Är ni inte nöjda med KHK:s Lag?? Saknar en riktig "spjutspets" men annars tycker jag det ser hyfsat ut!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 21, 2006 6:08:10 GMT 1
André Sandberg där har du en " riktig spjutspets", betydligt bättre än den där H*** och dessutom kan har producera mycke mål i tvåan.
|
|
|
Post by fun on Aug 21, 2006 7:55:31 GMT 1
André Sandberg där har du en " riktig spjutspets", betydligt bättre än den där H*** och dessutom kan har producera mycke mål i tvåan. word
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 21, 2006 8:10:00 GMT 1
Att ni inte släpper hall....han var bra i 3:an detta är 2:an... Är ni inte nöjda med KHK:s Lag?? Saknar en riktig "spjutspets" men annars tycker jag det ser hyfsat ut! På papperet inget superlag....men man får hoppas de bevisar att de ÄR det..
|
|
|
Post by fun on Aug 21, 2006 8:11:25 GMT 1
Saknar en riktig "spjutspets" men annars tycker jag det ser hyfsat ut! På papperet inget superlag....men man får hoppas de bevisar att de ÄR det.. tror jag inte de är men väl ett hyggligt div2-lag
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 21, 2006 12:05:57 GMT 1
Ett div 2 lag som inte tål några skador på de två första femmorna....då kan det bli RIKTIGT trist...
|
|
|
Post by pirre on Aug 21, 2006 12:15:13 GMT 1
Ett div 2 lag som inte tål några skador på de två första femmorna....då kan det bli RIKTIGT trist... Hmm undra var jag hört detta innan?? ;D
|
|
|
Post by fun on Aug 21, 2006 12:19:03 GMT 1
Ett div 2 lag som inte tål några skador på de två första femmorna....då kan det bli RIKTIGT trist... Hmm undra var jag hört detta innan?? ;D Med Häggström o Macke i laget är det nog andra lag som kan fp skadeproblem
|
|