|
Post by qALLAHAN on Jul 20, 2006 16:07:15 GMT 1
Tror att de kommer att plocka in nån spelare vid juluppehållet. Då har man förhoppningsvis fått en hel del publikintäckter som kan finansiera detta. När det gäller att sticka ut hakan så tycker ja det är bättre att en sådan målsättning att jobba för istället för att bara lunka på utan visioner. Sen om det infrias är alltid svårt att säga, finns säkert fler lag som kommer att ha liknande visioner o vem som lyckas får framtiden utvisa. Ja tror man tar det lugnt med dyra värvningar just nu pga att man inte riktigt vet hur mkt publik mm som kommer. Men ja håller med C att en riktig lirare hade vatt kul o säkert lockat mycket folk! Jo du..gamle vän...är inte du också trött på alla långsiktiga målsättningar som slutat i....intet....du har ju också varit med i hundra år.... Klart man ska sätta upp mål....men man når dem inte automatiskt....
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 20, 2006 16:08:41 GMT 1
Givetvis hade en RIKTIG lirare lockat folk och alla hade nog velat se något riktigt tungt namn i KHK, vi får hoppas att det dyker upp någon innom en snar framtid. Men då får det nog vara något lite tyngre namn än.... Hall. ;D Instämmer...
|
|
|
Post by kraftwerk on Jul 20, 2006 16:20:36 GMT 1
Givetvis hade en RIKTIG lirare lockat folk och alla hade nog velat se något riktigt tungt namn i KHK, vi får hoppas att det dyker upp någon innom en snar framtid. Men då får det nog vara något lite tyngre namn än.... Hall. ;D Instämmer...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 20, 2006 16:42:46 GMT 1
Just p g a bristen på toppspelare!!! Ju fler div 2 spelare och ej poänggörare från div 1 som värvas..desto bättre måste nästa spelare vara...nu har det värvats så många såna att det behövs något STORT....
|
|
|
Post by Teddybear on Jul 20, 2006 22:35:51 GMT 1
Har aldrig förstått varför en satsning måste innehålla utländska spelare, har ett ett par utländska spelare färskt i minnet och de gav garanterat inget lyft.
Förklaring C!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 20, 2006 22:43:44 GMT 1
Har inte nämnt att de MÅSTE vara utlänningar...men visst tusan är det något i alla fall JAG blir mer nyfiken på... Vet inte om man i Sverige hittare spelare i Valkos kaliber..för de pengarna...om man har tur kanske... F ö....han är ju ingen chansning som det annars kan vara....
|
|
|
Post by Sardaukar on Jul 20, 2006 23:22:47 GMT 1
Har aldrig förstått varför en satsning måste innehålla utländska spelare, har ett ett par utländska spelare färskt i minnet och de gav garanterat inget lyft. Förklaring C! Utländska spelare drar till sig mer folk, om det nu inte är en väldigt känd svensk spelare.
|
|
|
Post by kraftwerk on Jul 21, 2006 9:35:18 GMT 1
Har inte nämnt att de MÅSTE vara utlänningar...men visst tusan är det något i alla fall JAG blir mer nyfiken på... Vet inte om man i Sverige hittare spelare i Valkos kaliber..för de pengarna...om man har tur kanske... F ö....han är ju ingen chansning som det annars kan vara.... Detta tror jag stämmer. Hur skulle man hitt en svensk med de meriterna. Att Valko sedan var en hit gjorde ju ej saken sämre
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 21, 2006 14:43:07 GMT 1
Och DÄRFÖR skulle han satsas på.....! Kostar pengar, men inte någon gris i säcken!
|
|
|
Post by kraftwerk on Jul 21, 2006 14:53:41 GMT 1
Och DÄRFÖR skulle han satsas på.....! Kostar pengar, men inte någon gris i säcken! Exakt. Men det fanns väl pengar till det efter invigningsmatchen sas det väl. Har ABSOLUT INGET EMOT att man ånyo tar hit en spelare av hans kaliber. MEN man ska ha klart för sig att utlänningar kostar mycket pengar eftrsom man måste betala en viss minimilön. Men om YB drar i hop ett gäng sponsorer och öronmärker pengar till en vass spelare tror jag inte KHK tvekar.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 21, 2006 16:52:12 GMT 1
Skulle vara kul att se vilket bemötande Valko skulle fått från läktarna om han dör upp igen...med tanke på det nästan rörande tack han fick...
|
|
|
Post by Sardaukar on Jul 21, 2006 17:18:18 GMT 1
Jag pratar om spelare av allsvensk klass HÅN av dig att prata om VALKO o hall samtidigt Gjorde han väl ändå inte? Men att jämföra en defensiv back med en offensiv forward är lite knasigt, även om det skiljer en del i nivå och rutin.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jul 21, 2006 17:44:37 GMT 1
|
|
|
Post by wilhelmiii on Jul 28, 2006 15:09:37 GMT 1
Nyförvärven ser ruggit starka ut! Jag har efterlyst en målvakt väldigt länge, och denna gång blev mina böner hörda Det jag har hört och sett av honom är att han lugnt kan blir topp 3 av alla målvakter i våran serie, och det behöver vi om vi ska kriga oss till kval. Sen utespelarna får jag inte glömma heller, det är väldigt smart värvat detta året, då dessa spelarna är grymt spelskickliga och offensiva och samtidigt skickliga bakåt. Så jag ser fram emot denna säsong!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jul 28, 2006 16:43:50 GMT 1
Ok grabbar nu håller vi oss till ämnet, deletar alla inlägg i denna tråd som har namnet Hall eller inte handla om KHK´s nyförvärv, oavsett vem som skrivit det.
|
|