|
Post by Zäta on Feb 4, 2017 23:03:13 GMT 1
3. Poäng annars är det nog ridå .....
|
|
|
Post by Sverker on Feb 8, 2017 19:31:46 GMT 1
Med tanke på hur man agerat mot Pelle, så blir iaf inte jag besviken om KHK förlorar.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 8, 2017 21:22:19 GMT 1
Är de nåt att fortsätta lipa om?
|
|
|
Post by Sverker on Feb 8, 2017 21:25:15 GMT 1
Är de nåt att fortsätta lipa om? Lipa om? Skriver bara vad jag känner gällande KHK. Har du problem med det?
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 8, 2017 22:53:07 GMT 1
Är de nåt att fortsätta lipa om? Lipa om? Skriver bara vad jag känner gällande KHK. Har du problem med det? Problem och problem..jag lovar dig, du har mitt ord på det, att klubben tog rätt beslut. Sen om det visar sej direkt mot Rögle kan ju inte jag garantera men vi kommer sakta men säkert få se en trupp i större harmoni.
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 9, 2017 8:49:12 GMT 1
Och så blir det förhoppningsvis en färre anställd till nästa säsong...
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 9, 2017 13:05:14 GMT 1
Och så blir det förhoppningsvis en färre anställd till nästa säsong... En räcker inte..
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 9, 2017 13:18:35 GMT 1
Löjligast var att Tobias sa till tidningen att det inte var risk för uppsägningar...är det viktigare med personal (framför allt de som uppenbarligen inte klarar sina uppdrag), än ett bra lag?
|
|
|
Post by Sverker on Feb 9, 2017 17:29:24 GMT 1
Lipa om? Skriver bara vad jag känner gällande KHK. Har du problem med det? Problem och problem..jag lovar dig, du har mitt ord på det, att klubben tog rätt beslut. Sen om det visar sej direkt mot Rögle kan ju inte jag garantera men vi kommer sakta men säkert få se en trupp i större harmoni. Det borde ju visa sig direkt mot SHLs sämsta lag? 1 1/2 vecka ska väl räcka för att skapa den större harmonin?
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 9, 2017 18:59:31 GMT 1
Löjligast var att Tobias sa till tidningen att det inte var risk för uppsägningar...är det viktigare med personal (framför allt de som uppenbarligen inte klarar sina uppdrag), än ett bra lag? Ett bra lag? Framför att ha ett lag alls skulle jag vilja säga..tror styrelsen får de hett om öronen nästa medlemsmöte. Många av dem borde ställa sina platser till förfogande.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 9, 2017 19:01:03 GMT 1
Problem och problem..jag lovar dig, du har mitt ord på det, att klubben tog rätt beslut. Sen om det visar sej direkt mot Rögle kan ju inte jag garantera men vi kommer sakta men säkert få se en trupp i större harmoni. Det borde ju visa sig direkt mot SHLs sämsta lag? 1 1/2 vecka ska väl räcka för att skapa den större harmonin? Jaja böla om Pelle du...du verkar bara vara en av alla tokstollar som blandar ihop hans mediaperson med hur personen som tränare är..
|
|
|
Post by Sverker on Feb 9, 2017 19:19:49 GMT 1
Det borde ju visa sig direkt mot SHLs sämsta lag? 1 1/2 vecka ska väl räcka för att skapa den större harmonin? Jaja böla om Pelle du...du verkar bara vara en av alla tokstollar som blandar ihop hans mediaperson med hur personen som tränare är.. ? Han tog KHK till SHL! Han höll KHK kvar förra året! Han har fixat KHK kvar ännu en säsong i SHL! Tror inte Leksand tar in 17 p på dom. Vad mer kan man begära? Du kanske trodde KHK skulle/ska bli topp 10, det har inte jag trott trots den fina start man fick. Om jag är tokskalle eller ej kan jag tyvärr inte avgöra. Det jag vet är att mång tycker som mig. De är iofs inte här på forumet, vilket jag kan tycka är synd. OBS jag bölar inte, jag ser bara fakta, vilket du inte gör.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 9, 2017 19:56:00 GMT 1
Jag har väl inte klagat så mycket på tidigare resultat? Men du om nån här borde väl veta att ishockey är en färskvara?? Efter 11 förluster krävdes det förändring... Jag är ganska övertygad om att hade ekonomin funnits förra säsongen så hade han rykt redan då, de är dock inget jag kan styrka.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 9, 2017 20:11:52 GMT 1
Jag har väl inte klagat så mycket på tidigare resultat? Men du om nån här borde väl veta att ishockey är en färskvara?? Efter 11 förluster krävdes det förändring... Jag är ganska övertygad om att hade ekonomin funnits förra säsongen så hade han rykt redan då, de är dock inget jag kan styrka. Visst är hockey färskvara. Trots 11 förluster i rad, har KHK kontraktet klart när 11 omg är kvar. Det tycker jag är bättre än jag trodde innan säsongen. Trodde vi skulle bli näst sist! Att Luleå som räknade med topp 4 sparkar sin tränare har jag full förståelse för. Förändring krävs när man inte uppfyller målen enligt mig. Om KHK har topp 10 som mål, så är man ju där nu. Att kontraket är klart till 99,9999% borde var nog!
|
|
|
Post by veteran on Feb 9, 2017 21:50:42 GMT 1
Klubbens mål är en 10:e plats som med senaste tidens form/spel blir omöjligt att uppnå. Att du siktade på en 13:e tror jag med all respekt de skiter fullständigt i.
|
|