|
Post by khkkrille on Feb 9, 2017 21:51:54 GMT 1
Spelar det någon roll egentligen?
|
|
|
Post by Sverker on Feb 9, 2017 22:09:20 GMT 1
Klubbens mål är en 10:e plats som med senaste tidens form/spel blir omöjligt att uppnå. Att du siktade på en 13:e tror jag med all respekt de skiter fullständigt i. Äntligen hade du en åsikt! Väntar bara på Medgångarn också, så jag kan sluta skriva här igen. Vad jag förstår så är du ambivalent över KHK:s agerande gällande Pelle? Eller har jag tolkat ditt inlägg fel eller vet du nu att spelartruppen var missnöjda? Förresten vad var dit mål? Topp 10 eller hänga kvar? Oavsett vad du tycker var det kul att du skrev här.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 9, 2017 22:11:44 GMT 1
Spelar det någon roll egentligen? Ja för mig har det stor betydelse.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 10, 2017 17:52:16 GMT 1
Klubbens mål är en 10:e plats som med senaste tidens form/spel blir omöjligt att uppnå. Att du siktade på en 13:e tror jag med all respekt de skiter fullständigt i. Har full respekt för att dom fullständigt skiter i vad jag tycker. Jag vågar iaf ha en åsikt. Vet du eller tror du att form/spel blir bättre nu? Eller gissar/hoppas du? Vad har du för åsikt egentligen? eller var det stora nöjet att svara mig med ett typigt svar? Eftersom du är här och läser, varför svarar du inte på frågorna jag ställt dig? Vill du vänta till 9 mars när KHK eventuellt kommit 9 eller 10 och säga . Vilken tur de sparkade Pelle? Vet du idag utan spekulationer (som finns här och på staun) att spelarna saknade förtroende för Pelle? Våga stå för vad du tycker. De enda som vågar säga att de tycker beslutet var rätt, är khkmarcus, MrC och khkkrille. I övrigt är de flesta ambivalenta!?!? Eloge till er som vågar säga vad ni tycker!
|
|
|
Post by veteran on Feb 10, 2017 23:46:45 GMT 1
Har annat för mig än att förklara med 3 a4-sidor via mobilen till dig. Det är som när grabbarna ville ha godis som 3-åringar, de accepterar ingen annan åsikt och tjatar tills man tröttnar.. Väx upp och inse att allt är inte svart eller vitt.
|
|
|
Post by veteran on Feb 10, 2017 23:53:42 GMT 1
Historiskt sett håller våran trupp usel SHL-klass. Som tur är så finns det 3-4 till riktigt kassa lag i serien. Varför en 10:e plats inte borde vara ouppnåelig.
|
|
|
Post by veteran on Feb 11, 2017 0:08:16 GMT 1
Är inte personlig psykolog till hela spelartruppen. Så hur fan ska jag veta om majoriteten höjer sig efter Pelles avsked? Du vet ju förmodligen eftersom du har svar på allt? Började gråta i somras, höll käften när det gick bra och kommer med pekpinnar nu.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 11, 2017 11:27:17 GMT 1
Jag vet inte mer än dig eller någon annan, men jag vågar ha en åsikt.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 15, 2017 18:51:22 GMT 1
Ikväll vinner KHK, allt annat vore dåligt/märkligt. Man har bytt tränare!?!?!?!?! Man har tränat bättre än någonsin och varit mer fokuserade än innan sista veckan(enl Molin). Dessutom har man ändrat i kedjorna. Vad ska kunna gå fel? 2-4
Tror iofs vi vunnit med 5-2 om Pelle varit kvar.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 15, 2017 19:34:10 GMT 1
En fråga till er som ville ha tränar byte: Har det sett bättre ut nu än ex mot Växjö? Är det rätt att 22 är kvar i toppkedjan, MrC?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 15, 2017 19:39:17 GMT 1
Kan inte se något som ser bättre ut och hade ingen aning om det skulle göra det. Även om berget inte ser ut som någon stjärna, så är han kanske ändå bäst. Tyvärr är det som vanligt...nästan mål, både från honom och andra.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 15, 2017 20:14:08 GMT 1
En fråga till er som ville ha tränar byte: Har det sett bättre ut nu än ex mot Växjö? Är det rätt att 22 är kvar i toppkedjan, MrC? Jobbigt när man försöker förändra efter 11 raka förluster...
|
|
|
Post by Sverker on Feb 15, 2017 20:24:47 GMT 1
En fråga till er som ville ha tränar byte: Har det sett bättre ut nu än ex mot Växjö? Är det rätt att 22 är kvar i toppkedjan, MrC? Jobbigt när man försöker förändra efter 11 raka förluster... Vad menar du? Man har enligt dej fått bort en tränare som man inte gillade. Man har som du eftersökt ändrat i laget. Man har haft 1,5 veckor att ändra och finna en bättre harmoni. Är det för kort tid? Personligen ser jag ingen skillnad på spelet före eller efter Pelle. Vinner vi idag, så är det på samma sätt som vi vunnit de flesta poäng. Dvs vi är inte det bättre laget! Borde inte Honken tagit målet?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 15, 2017 20:25:15 GMT 1
Vi har en kedja...resten är väl nästan ännu sämre än vanligt...vad har vår lagkapten för funktion? Cruse blir bara sämre o sämre. Vilka zombies. Rögle kämpar bättre. Och har tagit över fullständigt. Som någon skrev på rögles direktrapportering: De två sämsta lagen möts och det är urtrist att titta på
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 15, 2017 20:30:02 GMT 1
Fortsatt avslagen tillställning, skriver reportern. Hur i helvete kan vi komma ut och spela avslaget, när så mkt står på spel? Undrar om ens elchocker skulle få fart på laget igen
|
|