|
Post by Sverker on Feb 15, 2017 20:35:40 GMT 1
Vi har en kedja...resten är väl nästan ännu sämre än vanligt...vad har vår lagkapten för funktion? Cruse blir bara sämre o sämre. Vilka zombies. Rögle kämpar bättre. Och har tagit över fullständigt. Som någon skrev på rögles direktrapportering: De två sämsta lagen möts och det är urtrist att titta på Hur man kunnat förlänga med Cruseman är en gåta för mig. Han är ingen SHL spelare enligt mej. Jo för 30 000 i månaden, men han får väl runt 100 000!
|
|
|
Post by Sverker on Feb 15, 2017 20:37:33 GMT 1
Tror ändå KHK vinner och Molin blir hjälteförklarad.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 15, 2017 20:38:44 GMT 1
Jo, men när har ger allt, har han någon funktion. Nu åker han mest o petar o undviker alla närkontakter
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 15, 2017 20:44:21 GMT 1
Haha...först utspelade o jätteräddning. Sedan uselt försvarsspel några sekunder efter. Nej...begriper inte hur vi ska ta fler poäng. Kan leksand gå ikapp?
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 15, 2017 20:48:24 GMT 1
Jobbigt när man försöker förändra efter 11 raka förluster... Vad menar du? Man har enligt dej fått bort en tränare som man inte gillade. Man har som du eftersökt ändrat i laget. Man har haft 1,5 veckor att ändra och finna en bättre harmoni. Är det för kort tid? Personligen ser jag ingen skillnad på spelet före eller efter Pelle. Vinner vi idag, så är det på samma sätt som vi vunnit de flesta poäng. Dvs vi är inte det bättre laget! Borde inte Honken tagit målet? Jag menar att man var, av olika anledningar, tvungna att göra en rockad där. Dels av resultatskäl men även andra. Om det varken blir bättre eller sämre så spelar de väl ingen roll att Molin står där??
|
|
|
Post by Sverker on Feb 15, 2017 21:00:14 GMT 1
Vad menar du? Man har enligt dej fått bort en tränare som man inte gillade. Man har som du eftersökt ändrat i laget. Man har haft 1,5 veckor att ändra och finna en bättre harmoni. Är det för kort tid? Personligen ser jag ingen skillnad på spelet före eller efter Pelle. Vinner vi idag, så är det på samma sätt som vi vunnit de flesta poäng. Dvs vi är inte det bättre laget! Borde inte Honken tagit målet? Jag menar att man var, av olika anledningar, tvungna att göra en rockad där. Dels av resultatskäl men även andra. Om det varken blir bättre eller sämre så spelar de väl ingen roll att Molin står där?? Där är vi oense. Fanns ingen anledning att göra sig av med Pelle! Vi är inte bättre med eller utom honom som tränare. Om det nu var så att Pelle inte var omtyckt, så borde väl spelarna visat det nu mot seriens jumbo? Dessutom har de sina bästa fw borta Celin och Wännström. Vad hade vi varit utan Bergström och Kellman?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 15, 2017 21:07:18 GMT 1
Oavsett om vi förlorar varenda match som är kvar...så provade vi något. Inget tydde på att vi skulle sluta förlora med pelle heller
|
|
|
Post by Sverker on Feb 15, 2017 21:09:17 GMT 1
Jag är uppriktigt glad att det inte blev ngn Molin effekt! Var det sämsta matchen för säsonge av KHK?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 15, 2017 21:14:17 GMT 1
Vet inte om man är frisk om man önskar förlust. Då ska man nog sluta följa laget. Ingen match är sämre än den mot örebro. Vi skapade ju i alla fall lite...o förstalinan var helt ok. Helt rätt att äntligen ta bort cruse därifrån
|
|
|
Post by Sverker on Feb 15, 2017 21:21:06 GMT 1
Vet inte om man är frisk om man önskar förlust. Då ska man nog sluta följa laget. Ingen match är sämre än den mot örebro. Vi skapade ju i alla fall lite...o förstalinan var helt ok. Helt rätt att äntligen ta bort cruse därifrån Frisk? För mig tog intresset slut för KHK förra söndagen, så jag ser mig inte som supporter längre. Mot Örebro tog vi ju ändå poäng? Du ville väl ha bort 22 från första kedjan och inte 49?
|
|
|
Post by Sverker on Feb 15, 2017 21:30:36 GMT 1
Jag kanske inte får skriva här när jag inte gillar hur man agerar i klubben?
Är samtidigt imponerad av att Pelle fixat nytt kontrakt när 11 omg återstår. Jag har inte hybris!
|
|
|
Post by khkmarcus on Feb 15, 2017 21:46:14 GMT 1
Om ditt intresse för KHK tog slut förra söndagen så fattar jag inte vad du gör hör Sverker ?
|
|
|
Post by Sverker on Feb 15, 2017 22:09:05 GMT 1
Om ditt intresse för KHK tog slut förra söndagen så fattar jag inte vad du gör hör Sverker ? Berättigad fråga. Jag vill se och höra vad ni som gillade att man sparkade Pelle tycker om matcherna framöver. Är det ok? Ska jag bara läsa och inte få ha ngn åsikt? Tycker du det såg bättre ut idag än tidigare?
|
|
|
Post by khkmarcus on Feb 16, 2017 7:30:01 GMT 1
Det är klart du får ha en åsikt , precis som vi andra. Jag tycker att det är sunt att att du vädrar dina åsikter. Fast bara om man är intresserad , annars behöver man ju inte bry sig , Jag skriver ju inte i HV 71 forum det är ju för att jag inte är intresserad. Men DU skriver att du inte längre har något intresse för KHK ? Där av min fråga ,
Jag tycker att du bryr dig rätt mycket om KHK , för att inte vara intresserad , menar jag . Så jag tror nog du är intresserad ändå :-)
Svaret på din fråga om hur jag tyckte det såg ut igår . Helt under isen om jag skall vara ärlig. Dom såg på riktigt vilsna ut , åkte i vägen för varandra , står still & försöker lira hockey , det funkade knappt i hockey skolan ju. Dom behöver verkligen steppa upp , Men jag tror fortfarande att det va enda sättet KHK hade för att försöka väcka dom från dvalan dom är inne i. Det finns inga penningar till ett vasst nyförvärv som kunde spridit lite energi , Håna är & var en fantastisk person. Men Tyvärr måste något hända .
Ha det gött så länge Sverker så hörs här på forumet fram över.
|
|
|
Post by Zäta on Feb 16, 2017 7:52:43 GMT 1
Som det ser ut nu talar mycket för att vi går om Vilda Väsby som det laget som har längsta förlustsviten någonsin i Sveriges högsta hockeyliga redan nu på lördag.
Så här får det faktiskt inte se ut. Man kan förlora en hockeymatch. Sånt händer. Men 12 i rad? Molin chockade truppen/publiken med att gör en ändring i laget.
|
|