|
Mora-KHK
Nov 16, 2017 21:24:59 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Nov 16, 2017 21:24:59 GMT 1
Rena stölden. Varför har vi inga bra transatlanter? Fan vad de och jacob n dominerar. Svårt att se att inte moras transor avgör med de ytorna Nu väntar jag på en analys av Sportchefen efter 18 Omg, är han verkligen nöjd med detta? ?? Vad tror du? Vad fan ska han säga?? Jävla trams att jaga enskilda syndabockar på den sportsliga sidan.
|
|
|
Mora-KHK
Nov 16, 2017 21:27:51 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Nov 16, 2017 21:27:51 GMT 1
Inte bättre?? Vi hade väl ett av de tätaste försvaren länge? Släppte in ett eller två mål flera ggr. Nu är det ytor som stortorget! Många ex khkkrille, tycker ju vi spelar bättre och roligare iår. Jag har inte märkt det, bara att vi har mycket mindre poäng. Tur vi har 2 bra målvakter! Man blir mäkta imponerad när man kommer in här och märker att man tydligen är föremål i en diskussion som du mer eller mindre för med dej själv. Vad får du ut av de? Kan folk få ha sina åsikter utan att hela tiden få det nedtryckt i halsen av dej? Det börjar bli jävligt tröttsamt herr Weinberger!
|
|
|
Post by Sverker on Nov 16, 2017 21:29:33 GMT 1
Vi får tacka Lundberg för 1 p iaf. Gjorde en jätteräddning. I förlängningen. De andra tre hade nog honken tagit två av. Kanske alla. Lundberg är alltid för passiv när han inte ser pucken. Då gäller det att röra sig och leta upp den Enligt dig är inte ngn målvakt bra som släpper mer än 1 mål. Hur ska man kunna ta sånt på allvar? Kan du inte se att han räddade 1 p till oss? Det oavsett om Honken eller Henrik L hade tagit 2 eller 3? Försök var lite balanserad i dina inlägg. Allt är inte pest eller kolera!
|
|
|
Post by chriande on Nov 16, 2017 21:33:21 GMT 1
Nu väntar jag på en analys av Sportchefen efter 18 Omg, är han verkligen nöjd med detta? ?? Vad tror du? Vad fan ska han säga?? Jävla trams att jaga enskilda syndabockar på den sportsliga sidan. Det är ju inte Patriks fel att det går så dåligt, har han sagt någonting sedan Seriestarten? Kan väl vara intressant för alla som följer KHK att höra den som är ytterst ansvarig för det sportsliga komma till tals. Alla andra runt laget och VD,n uttalar sig hela tiden.
|
|
|
Post by Sverker on Nov 16, 2017 21:37:33 GMT 1
Många ex khkkrille, tycker ju vi spelar bättre och roligare iår. Jag har inte märkt det, bara att vi har mycket mindre poäng. Tur vi har 2 bra målvakter! Man blir mäkta imponerad när man kommer in här och märker att man tydligen är föremål i en diskussion som du mer eller mindre för med dej själv. Vad får du ut av de? Kan folk få ha sina åsikter utan att hela tiden få det nedtryckt i halsen av dej? Det börjar bli jävligt tröttsamt herr Weinberger! Irriterad? Varför inte stå för dina åsikter? Du tycker ju det jag skrev. Jag kommer inte att skriva ditt namn (fast jag vet vem du är) för det känns löjligt att inte kunna diskutera på ett forum utan att nämna namn. Så lågt sjunker jag inte. Jag står för mina åsikter!!!!!!!! Bättre kan du!
|
|
|
Mora-KHK
Nov 16, 2017 21:40:12 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Nov 16, 2017 21:40:12 GMT 1
Vad tror du? Vad fan ska han säga?? Jävla trams att jaga enskilda syndabockar på den sportsliga sidan. Det är ju inte Patriks fel att det går så dåligt, har han sagt någonting sedan Seriestarten? Kan väl vara intressant för alla som följer KHK att höra den som är ytterst ansvarig för det sportsliga komma till tals. Alla andra runt laget och VD,n uttalar sig hela tiden. Din frågeställning är ju om han är nöjd, vad tror Du? Om du vet svaret, som är ganska givet, varför då ställa frågan? Den ytterst ansvariga vad de gäller ALLT är f.ö klubbchefen så att hon uttalar sej är väl helt riktigt? Troligtvis kommer de väl snart trilla in nån förlängning, det är nog den enda anledningen han kommer ha att höras av denna säsongen tyvärr. Bakbunden till max.
|
|
|
Mora-KHK
Nov 16, 2017 21:41:28 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Nov 16, 2017 21:41:28 GMT 1
Man blir mäkta imponerad när man kommer in här och märker att man tydligen är föremål i en diskussion som du mer eller mindre för med dej själv. Vad får du ut av de? Kan folk få ha sina åsikter utan att hela tiden få det nedtryckt i halsen av dej? Det börjar bli jävligt tröttsamt herr Weinberger! Irriterad? Varför inte stå för dina åsikter? Du tycker ju det jag skrev. Jag kommer inte att skriva ditt namn (fast jag vet vem du är) för det känns löjligt att inte kunna diskutera på ett forum utan att nämna namn. Så lågt sjunker jag inte. Jag står för mina åsikter!!!!!!!! Bättre kan du! Tror det är din läsförståelse som krånglar, Dan.
|
|
|
Post by Sverker on Nov 16, 2017 21:45:19 GMT 1
Irriterad? Varför inte stå för dina åsikter? Du tycker ju det jag skrev. Jag kommer inte att skriva ditt namn (fast jag vet vem du är) för det känns löjligt att inte kunna diskutera på ett forum utan att nämna namn. Så lågt sjunker jag inte. Jag står för mina åsikter!!!!!!!! Bättre kan du! Tror det är din läsförståelse som krånglar, Dan. Varför motiverar du inte varför vi spelar roligare hockey iår än ifjol, istället för att skriva trams? Svårt att försvara din åsikt?
|
|
|
Post by chriande on Nov 16, 2017 21:48:22 GMT 1
Det är ju inte Patriks fel att det går så dåligt, har han sagt någonting sedan Seriestarten? Kan väl vara intressant för alla som följer KHK att höra den som är ytterst ansvarig för det sportsliga komma till tals. Alla andra runt laget och VD,n uttalar sig hela tiden. Din frågeställning är ju om han är nöjd, vad tror Du? Om du vet svaret, som är ganska givet, varför då ställa frågan? Den ytterst ansvariga vad de gäller ALLT är f.ö klubbchefen så att hon uttalar sej är väl helt riktigt? Troligtvis kommer de väl snart trilla in nån förlängning, det är nog den enda anledningen han kommer ha att höras av denna säsongen tyvärr. Bakbunden till max. Hur vet du att han är bakbunden? Hur ska jag veta svaret? Han kanske är nöjd, vi vet ingenting. Det behövs väl ingen Sportchef som är utan ansvar för det sportsliga. (Tog bort ytterst)
|
|
|
Mora-KHK
Nov 16, 2017 21:58:09 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Nov 16, 2017 21:58:09 GMT 1
Din frågeställning är ju om han är nöjd, vad tror Du? Om du vet svaret, som är ganska givet, varför då ställa frågan? Den ytterst ansvariga vad de gäller ALLT är f.ö klubbchefen så att hon uttalar sej är väl helt riktigt? Troligtvis kommer de väl snart trilla in nån förlängning, det är nog den enda anledningen han kommer ha att höras av denna säsongen tyvärr. Bakbunden till max. Hur vet du att han är bakbunden? Hur ska jag veta svaret? Han kanske är nöjd, vi vet ingenting. Det behövs väl ingen Sportchef som är utan ansvar för det sportsliga. (Tog bort ytterst) Jag vet inte om du har märkt de såklart men vi går minus varje match så han har med 99.99% säkerhet inte ett öre att göra någonting åt något. Klubben gick ut med en målsättning som inte känns nära så nej han är inte nöjd. Missade att du tog bort yttersta Sportchef behövs men inte för att göra något åt denna säsongens trupp utan för att jobba på nästa.
|
|
|
Post by Sverker on Nov 16, 2017 22:02:53 GMT 1
Hur vet du att han är bakbunden? Hur ska jag veta svaret? Han kanske är nöjd, vi vet ingenting. Det behövs väl ingen Sportchef som är utan ansvar för det sportsliga. (Tog bort ytterst) Jag vet inte om du har märkt de såklart men vi går minus varje match så han har med 99.99% säkerhet inte ett öre att göra någonting åt något. Klubben gick ut med en målsättning som inte känns nära så nej han är inte nöjd. Missade att du tog bort yttersta Sportchef behövs men inte för att göra något åt denna säsongens trupp utan för att jobba på nästa. Vet du om han ska sikta på SHL eller HA? Med det roliga offensiva spel vi har, så misstänker jag att du svarar SHL.
|
|
|
Mora-KHK
Nov 16, 2017 22:05:14 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Nov 16, 2017 22:05:14 GMT 1
Jag vet inte om du har märkt de såklart men vi går minus varje match så han har med 99.99% säkerhet inte ett öre att göra någonting åt något. Klubben gick ut med en målsättning som inte känns nära så nej han är inte nöjd. Missade att du tog bort yttersta Sportchef behövs men inte för att göra något åt denna säsongens trupp utan för att jobba på nästa. Vet du om han ska sikta på SHL eller HA? Med det roliga offensiva spel vi har, så misstänker jag att du svarar SHL. Ok, Dan
|
|
|
Post by time on Nov 16, 2017 22:18:13 GMT 1
För mig finns det ingen tvekan längre, vi är minst så usla som tabellen säger. Exakt vad som går fel vet jag inte men vi får ut noll av spelare som Madsen, Komarek och Paulsson. Vi är 12a. Precis som jag tippat. Är nöjd om vi klarar det.
|
|
|
Post by Sverker on Nov 16, 2017 22:27:57 GMT 1
Ska beskriva min syn om KHK nu i mitt sista inlägg. Vi är inte bättre iår än ifjol, jag tycker inte vi spelar roligare/offensivare än ifjol. Vi har en hel del spelare som inte är SHL spelare, fast vissa tycker det. Jag har säkert fel, men det är min syn på det hela. Kan vi klara en 12:de plats blir jag överlycklig! Jag önskar er riktiga supporters lycka till i fortsättningen av säsongen. Uppmaning till MrC: försök bli mer nyanserad time: du har oftast bra synpunkter, fortsätt så MrH: du är den som har bland de bästa inläggen khkkrille: fortsätt stå får dina åsikter, ge dig inte även om du har fel! chriande: tyvärr har du varit borta härifrån för länge, nu när du är tillbaka så tycker jag du har de bästa inläggen!
Jag kommer fortsättningsvis att läsa och begrunda era åsikter.
Jag håller tummarna för oss!!!!
|
|
|
Post by chriande on Nov 16, 2017 22:49:37 GMT 1
För mig finns det ingen tvekan längre, vi är minst så usla som tabellen säger. Exakt vad som går fel vet jag inte men vi får ut noll av spelare som Madsen, Komarek och Paulsson. Vi är 12a. Precis som jag tippat. Är nöjd om vi klarar det. Kedjan med 19 49 79 hade 2 skott på mål ikväll. Kedjan med 9 72 92 hade 4 skott. Kedjan med 17 67 95 hade 8 skott Kedjan med 10 18 71 31 8 skott. Övriga 7 av backarna. Tekningar 35-18 TILL MORA.
|
|