|
Post by chriande on Nov 16, 2017 22:56:28 GMT 1
Ska beskriva min syn om KHK nu i mitt sista inlägg. Vi är inte bättre iår än ifjol, jag tycker inte vi spelar roligare/offensivare än ifjol. Vi har en hel del spelare som inte är SHL spelare, fast vissa tycker det. Jag har säkert fel, men det är min syn på det hela. Kan vi klara en 12:de plats blir jag överlycklig! Jag önskar er riktiga supporters lycka till i fortsättningen av säsongen. Uppmaning till MrC: försök bli mer nyanserad time: du har oftast bra synpunkter, fortsätt så MrH: du är den som har bland de bästa inläggen khkkrille: fortsätt stå får dina åsikter, ge dig inte även om du har fel! chriande: tyvärr har du varit borta härifrån för länge, nu när du är tillbaka så tycker jag du har de bästa inläggen! Jag kommer fortsättningsvis att läsa och begrunda era åsikter. Jag håller tummarna för oss!!!! TJURA INTE IHOP NU SVERKER, ALLA ÅSIKTER MÅSTE RESPEKTERAS, ALLA KAN INTE TYCKA LIKA, DET FINNS ALLTID OLIKA SYN PÅ SAMMA SAK. HOCKEY ÄR INGEN LÄTT SPORT ATT FÖRSTÅ, DETALJER, SKILLSEN, SPEL FÖRSTÅELSE ALLT UPPFATTAS OLIKA FRÅN SIDAN.
|
|
|
Mora-KHK
Nov 16, 2017 23:11:22 GMT 1
via mobile
Post by qALLAHAN on Nov 16, 2017 23:11:22 GMT 1
Får säga upp sportchefen o anställa en ny, när vi vet vilken serie vi spelar i...behöver spara den utgiften. Han kan inte värva nytt o inte förlänga, då vi inte vet om det blir shl eller ha. Blir det shl, måste halva truppen bort. Sportchefen som satt nuvarande trupp, har misslyckats fullständigt. Jämför vad mora fått för pengarna.
|
|
|
Post by noll1 on Nov 16, 2017 23:34:34 GMT 1
Ska beskriva min syn om KHK nu i mitt sista inlägg. Vi är inte bättre iår än ifjol, jag tycker inte vi spelar roligare/offensivare än ifjol. Vi har en hel del spelare som inte är SHL spelare, fast vissa tycker det. Jag har säkert fel, men det är min syn på det hela. Kan vi klara en 12:de plats blir jag överlycklig! Jag önskar er riktiga supporters lycka till i fortsättningen av säsongen. Uppmaning till MrC: försök bli mer nyanserad time: du har oftast bra synpunkter, fortsätt så MrH: du är den som har bland de bästa inläggen khkkrille: fortsätt stå får dina åsikter, ge dig inte även om du har fel! chriande: tyvärr har du varit borta härifrån för länge, nu när du är tillbaka så tycker jag du har de bästa inläggen! Jag kommer fortsättningsvis att läsa och begrunda era åsikter. Jag håller tummarna för oss!!!! Jag hade gärna sett att du fortsatte vara aktiv, alla kan inte gilla alla och det finns en massa gammalt groll men när allt är sagt å gjort så håller vi alla på samma lag. Dessutom tycker jag att dina inlägg ofta tillför till diskussionen.
|
|
|
Post by time on Nov 18, 2017 9:56:48 GMT 1
Får säga upp sportchefen o anställa en ny, när vi vet vilken serie vi spelar i...behöver spara den utgiften. Han kan inte värva nytt o inte förlänga, då vi inte vet om det blir shl eller ha. Blir det shl, måste halva truppen bort. Sportchefen som satt nuvarande trupp, har misslyckats fullständigt. Jämför vad mora fått för pengarna. Klart han kan förlänga. Men ontrakten gäller förstås bara om vi spelar kvar i SHL. Så är alltid kontrakten utformade. Ett måste för båda parter.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 18, 2017 11:45:26 GMT 1
jo, men finns väl inte mycket att förlänga med...knappt en spelare har SHL-kvalité i grunden. Så jag ser inte att det finns mycket att jobba med där heller. Snarare kontrakt som behöver rivas...
|
|
|
Post by Mr Hockey on Nov 21, 2017 12:58:28 GMT 1
Får säga upp sportchefen o anställa en ny, när vi vet vilken serie vi spelar i...behöver spara den utgiften. Han kan inte värva nytt o inte förlänga, då vi inte vet om det blir shl eller ha. Blir det shl, måste halva truppen bort. Sportchefen som satt nuvarande trupp, har misslyckats fullständigt. Jämför vad mora fått för pengarna. Så tänkte Mats J och det satte oss nästan i KK. En duktig sportchef är den viktigaste investeringen i hela klubben. Från div 1 och till Stefan B klev in, överbetalade vi kraftigt och gjorde dessutom många felaktiga värvningar pga okunskap. Om en riktig sportchef funnits sedan tidigare, hade vi haft miljoner på bankkontot med oss in i HA. Med tanke på att vi under hela div 1 tiden hade ett snitt på över 3000 pers, och i praktiken alla reklamytor sålda. Första året i HA är väl ett praktexempel på hur det går när okunskap huserar fritt??
|
|