|
KHK - HV
Jan 5, 2018 19:26:08 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Jan 5, 2018 19:26:08 GMT 1
Ja? Och var de Ledins fel? Hade du varit där hade du sett hans agerande, jag har full förståelse för att det inte framgår från tvn Nä jag har inte sagt att det var Ledins fel. Noterar bara att hans uppträdande inte gav oss ngn pos effekt, igår iaf. Nä gjorde inte det. Menar bara att om han kan bidra med sådan grinighet en hel match, vilket jag förväntar mej, så är troligen det de enda han kan bidra med. Gäller för de andra att haka på. Tycker Madsen gör en bra match. Jönsson också..han är en riktigt bra målvakt men måste verkligen jobba på spelet utanför målgården. Larsson håller inte, vilket du sagt ett bra tag och jag inte hållit med om. Söder däremot kan va kvar i en ren 0-0 kedja som inte har några offensiva förväntningar alls. Joseph kan ta Larssons plats redan nu.
|
|
|
Post by Sverker on Jan 5, 2018 19:40:49 GMT 1
Nä jag har inte sagt att det var Ledins fel. Noterar bara att hans uppträdande inte gav oss ngn pos effekt, igår iaf. Nä gjorde inte det. Menar bara att om han kan bidra med sådan grinighet en hel match, vilket jag förväntar mej, så är troligen det de enda han kan bidra med. Gäller för de andra att haka på. Tycker Madsen gör en bra match. Jönsson också..han är en riktigt bra målvakt men måste verkligen jobba på spelet utanför målgården. Larsson håller inte, vilket du sagt ett bra tag och jag inte hållit med om. Söder däremot kan va kvar i en ren 0-0 kedja som inte har några offensiva förväntningar alls. Joseph kan ta Larssons plats redan nu. Hoppas du får rätt ang Ledin. När Thörnqvist spelade med Madsen och Rhodin, producerade dom. Det tycker inte jag dom gjort sen Ledin hamnade där. Jaja, vi tycker olika och det är väl sunt. Det roliga är att ingen av oss har facit, men vi tycker olika och det vill ju MrC!
|
|
|
KHK - HV
Jan 5, 2018 22:48:49 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Jan 5, 2018 22:48:49 GMT 1
I vilket annat lag som helst så skulle Madsen och Rohdin vara grisspelare i nån checkingkedja..i vårt lag måste de producera. Det är tokigt byggt från början med inriktning att vara skittråkigt och defensivt lag. Törnkvist borde ta Perssons plats med Kellman.
|
|
|
Post by Sverker on Jan 5, 2018 22:52:11 GMT 1
I vilket annat lag som helst så skulle Madsen och Rohdin vara grisspelare i nån checkingkedja..i vårt lag måste de producera. Det är tokigt byggt från början med inriktning att vara skittråkigt och defensivt lag. Törnkvist borde ta Perssons plats med Kellman. Håller med! Tråkigt men sant.
|
|
|
Post by time on Jan 6, 2018 11:19:12 GMT 1
I vilket annat lag som helst så skulle Madsen och Rohdin vara grisspelare i nån checkingkedja..i vårt lag måste de producera. Det är tokigt byggt från början med inriktning att vara skittråkigt och defensivt lag. Törnkvist borde ta Perssons plats med Kellman. Tja det är väl byggt utifrån våra ek resurser. En poängkung kostar som flera bra brunkare. Sen har Rohdin utvecklat sitt spel sen han kom till oss.
|
|
|
Post by time on Jan 6, 2018 11:20:09 GMT 1
Brukar också titta på Ledin...och han hinner ju inte med alls tyvärr Tyvärr precis som jag befarade
|
|
|
KHK - HV
Jan 6, 2018 11:28:22 GMT 1
via mobile
Post by qALLAHAN on Jan 6, 2018 11:28:22 GMT 1
Ser verkligen inte folk det, innan det skrivs kontrakt? En gubbe BARA med trut, kan man väl inte värva?
|
|
|
KHK - HV
Jan 6, 2018 12:10:01 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Jan 6, 2018 12:10:01 GMT 1
I vilket annat lag som helst så skulle Madsen och Rohdin vara grisspelare i nån checkingkedja..i vårt lag måste de producera. Det är tokigt byggt från början med inriktning att vara skittråkigt och defensivt lag. Törnkvist borde ta Perssons plats med Kellman. Tja det är väl byggt utifrån våra ek resurser. En poängkung kostar som flera bra brunkare. Sen har Rohdin utvecklat sitt spel sen han kom till oss. Javisst kostar de pengar, inget snack om de. Men unga hungriga killar behöver inte va dyra. Rohdin gör säkert vad han är värvad för men alla tycks ju ha den rollen. Tycker han är alldeles för snäll på banan.
|
|