|
Post by Sverker on Jan 2, 2018 17:48:51 GMT 1
Kan det bli annat än vinst nu när Cruseman är på G?
|
|
|
Post by Sverker on Jan 2, 2018 21:15:59 GMT 1
Inga bra resultat för oss idag! Viktigt att ta poäng imorgon.
|
|
|
KHK - HV
Jan 2, 2018 23:52:04 GMT 1
via mobile
Post by Back to Front on Jan 2, 2018 23:52:04 GMT 1
Inga bra resultat för oss idag! Viktigt att ta poäng imorgon. Imorgon??
|
|
|
Post by Zäta on Jan 3, 2018 8:53:51 GMT 1
Jag är lite nyfiken på hur Molin tänker kring målvaktsvalet i denna match. Det bör väl rimligen bli Lundberg i kassen?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 3, 2018 9:13:49 GMT 1
HV=0p
|
|
|
Post by time on Jan 3, 2018 10:01:17 GMT 1
Jag är lite nyfiken på hur Molin tänker kring målvaktsvalet i denna match. Det bör väl rimligen bli Lundberg i kassen? Ja, allt annat vore märkligt. Jönsson fick ju stå varje match tills han blev sjuk/gjorde en svag insats.
|
|
|
Post by time on Jan 3, 2018 10:02:42 GMT 1
Varje bonuspoäng (ja jag räknar poäng mot HV som bonus iom att det är väl det lag vi haft svårast mot) är guld värd.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 3, 2018 10:51:08 GMT 1
Jag är lite nyfiken på hur Molin tänker kring målvaktsvalet i denna match. Det bör väl rimligen bli Lundberg i kassen? Ja, allt annat vore märkligt. Jönsson fick ju stå varje match tills han blev sjuk/gjorde en svag insats. Jag är jäkligt glad för Lundbergs skull...och för vår skull
|
|
|
Post by time on Jan 3, 2018 11:41:55 GMT 1
Ja, allt annat vore märkligt. Jönsson fick ju stå varje match tills han blev sjuk/gjorde en svag insats. Jag är jäkligt glad för Lundbergs skull...och för vår skull Precis. Fortsätter han så här kan inte Jönsson ta 1aspaden för given och kommer att kunna avlastas framöver (/om han nu behåller 1a spaden)
|
|
|
Post by Sverker on Jan 3, 2018 12:30:22 GMT 1
Inga bra resultat för oss idag! Viktigt att ta poäng imorgon. Imorgon?? Ja, är det inte imorgon?
|
|
|
Post by Sverker on Jan 3, 2018 12:31:30 GMT 1
Varje bonuspoäng (ja jag räknar poäng mot HV som bonus iom att det är väl det lag vi haft svårast mot) är guld värd. Överens med dig. Vi har ju 2 borta mot både Rögle och Örebro och 1 mot Mora, bara 2 hemma kvar mot bottenlagen! Tror ff inte att vi är så bra borta som resultatet blev mot ett oinspirerat LHC, hoppas jag har fel.
|
|
|
Post by time on Jan 3, 2018 15:07:40 GMT 1
Varje bonuspoäng (ja jag räknar poäng mot HV som bonus iom att det är väl det lag vi haft svårast mot) är guld värd. Överens med dig. Vi har ju 2 borta mot både Rögle och Örebro och 1 mot Mora, bara 2 hemma kvar mot bottenlagen! Tror ff inte att vi är så bra borta som resultatet blev mot ett oinspirerat LHC, hoppas jag har fel. Vi har 6 st riktigt tuffa matcher nu innan vi möter Mora hemma. Risken är ju uppenbar att vi halkar efter fram tills dess. Just nu känns det som Örebro är det lag det är störst chans att vi ska kunna ha bakom oss efter 52 omg.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 3, 2018 15:11:39 GMT 1
intressant notis dock, att Örebros målskillnad är överlägsen de andra bottenlagens... Anledning?
|
|
|
Post by Sverker on Jan 3, 2018 15:15:58 GMT 1
Örebro har väl inte haft några storförluster som de andra 3. Ja time det gäller nog att vi tar några poäng på de 2 hemmamatcherna nu! Tror också det blir Örebro som kan komma efter oss. Tycker dom är det klart sämsta lag jag sett här iaf. Dom hade en tur period, likt vi hade ifjol. Men sanningen kom ifatt dom tidigare än för oss ifjol.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 3, 2018 15:57:33 GMT 1
jo, men har de inga storförluster, så beror det väl på att de är bättre och jämnare? Jag håller annars med om att de varit bedrövliga mot oss
|
|