|
Mora-KHK
Feb 1, 2018 23:40:27 GMT 1
via mobile
Post by qALLAHAN on Feb 1, 2018 23:40:27 GMT 1
Många sticker väl oavsett. Hemsk situation med likgiltiga spelare. Konstigt nog finns det tydligen spelare som andra vill ha.. Idag var inte ens Kellman bra...
|
|
|
Post by Zäta on Feb 2, 2018 14:02:52 GMT 1
Tror dom flesta i truppen kan göra nytta i andra omgivningar.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 2, 2018 17:06:19 GMT 1
jo, antagligen. Alla lag behöver fjärdelinare. Och lite motivation med bra medspelare hjälper nog också
|
|
|
Post by Sverker on Feb 2, 2018 17:29:04 GMT 1
Tror dom flesta i truppen kan göra nytta i andra omgivningar. Ja många, men jag tvivlar på 49,18,19,78,97,9,7,55,21 De fem sista, har mer eller mindre gjort sitt. Även om 55 varit ok iår, så blir han inte bättre någon annanstans.
|
|
|
Mora-KHK
Feb 2, 2018 20:42:26 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Feb 2, 2018 20:42:26 GMT 1
Tror dom flesta i truppen kan göra nytta i andra omgivningar. Ja många, men jag tvivlar på 49,18,19,78,97,9,7,55,21 De fem sista, har mer eller mindre gjort sitt. Även om 55 varit ok iår, så blir han inte bättre någon annanstans. Det är konstigt med Madsen för han är riktigt bra i landslaget men inte här..
|
|
|
Post by Sverker on Feb 2, 2018 20:49:36 GMT 1
Ja många, men jag tvivlar på 49,18,19,78,97,9,7,55,21 De fem sista, har mer eller mindre gjort sitt. Även om 55 varit ok iår, så blir han inte bättre någon annanstans. Det är konstigt med Madsen för han är riktigt bra i landslaget men inte här.. Madsen har väl en annan roll i landslaget? Här ska han vara i en producerande kedja, inte hans styrka. Han är ok som tredje alt fjärde cf i vilken klubb som helst.
|
|
|
Mora-KHK
Feb 2, 2018 23:33:30 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Feb 2, 2018 23:33:30 GMT 1
Det är konstigt med Madsen för han är riktigt bra i landslaget men inte här.. Madsen har väl en annan roll i landslaget? Här ska han vara i en producerande kedja, inte hans styrka. Han är ok som tredje alt fjärde cf i vilken klubb som helst. Fast du så ju att han gjort sitt precis? Då hör han väl inte hemma i någon kedja??
|
|
|
Post by Sverker on Feb 3, 2018 10:56:35 GMT 1
Madsen har väl en annan roll i landslaget? Här ska han vara i en producerande kedja, inte hans styrka. Han är ok som tredje alt fjärde cf i vilken klubb som helst. Fast du så ju att han gjort sitt precis? Då hör han väl inte hemma i någon kedja?? Blev kanske lite tokigt, men det jag menar är att han inte skulle bli bättre även om han spelade med Ex Lindström och Möller.
|
|
|
Mora-KHK
Feb 3, 2018 21:27:10 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Feb 3, 2018 21:27:10 GMT 1
Fast du så ju att han gjort sitt precis? Då hör han väl inte hemma i någon kedja?? Blev kanske lite tokigt, men det jag menar är att han inte skulle bli bättre även om han spelade med Ex Lindström och Möller. Där tror jag du har fel.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 3, 2018 21:56:46 GMT 1
Blev kanske lite tokigt, men det jag menar är att han inte skulle bli bättre även om han spelade med Ex Lindström och Möller. Där tror jag du har fel. Möjligt. Varför tycker du aldrig till om matcherna längre? Är ditt mål nu att bara kolla mina inlägg och hitta nåt fel i dom? Tror du ff att Ledin blir viktig i ett kval? Tycker du ff att Molins "offensiva/roligar spel" är bra? Ser du nåt system i spelet? Vad tycker du om KHK överhuvudtaget? Intressantare att få svar på detta, än att läsa dina pekpinnar på mina inlägg.
|
|
|
Mora-KHK
Feb 4, 2018 11:33:55 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Feb 4, 2018 11:33:55 GMT 1
Möjligt. Varför tycker du aldrig till om matcherna längre? Är ditt mål nu att bara kolla mina inlägg och hitta nåt fel i dom? Tror du ff att Ledin blir viktig i ett kval? Tycker du ff att Molins "offensiva/roligar spel" är bra? Ser du nåt system i spelet? Vad tycker du om KHK överhuvudtaget? Intressantare att få svar på detta, än att läsa dina pekpinnar på mina inlägg. Jag har ett eget forum numera där jag diskuterar och jag vet att några här är medlemmar där och skriver aktivt där,mer än här, därför blir de inte så mycket skrivet här. Jag tror visst att Ledin kan bli viktig i ett kval. Men han har hittills inte motsvarat mina förväntningar. Jag har aldrig sagt att spelet är bra utan att spelet är mer offensivt. Vad jag tycker om KHK? Jadu..jag tror de kan bli bra bara vi blir kvar. Tycker Charlotte verkar vara en bra ledare som kommunicerar på ett bättre sätt än sin föregångare. Sådant ökar mitt förtroende åtminstone. Skulle vilja se Larssons bygge i SHL, Tror han kan vara riktigt bra.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 4, 2018 12:00:31 GMT 1
Möjligt. Varför tycker du aldrig till om matcherna längre? Är ditt mål nu att bara kolla mina inlägg och hitta nåt fel i dom? Tror du ff att Ledin blir viktig i ett kval? Tycker du ff att Molins "offensiva/roligar spel" är bra? Ser du nåt system i spelet? Vad tycker du om KHK överhuvudtaget? Intressantare att få svar på detta, än att läsa dina pekpinnar på mina inlägg. Jag har ett eget forum numera där jag diskuterar och jag vet att några här är medlemmar där och skriver aktivt där,mer än här, därför blir de inte så mycket skrivet här. Jag tror visst att Ledin kan bli viktig i ett kval. Men han har hittills inte motsvarat mina förväntningar. Jag har aldrig sagt att spelet är bra utan att spelet är mer offensivt. Vad jag tycker om KHK? Jadu..jag tror de kan bli bra bara vi blir kvar. Tycker Charlotte verkar vara en bra ledare som kommunicerar på ett bättre sätt än sin föregångare. Sådant ökar mitt förtroende åtminstone. Skulle vilja se Larssons bygge i SHL, Tror han kan vara riktigt bra. Vi får hoppas du får rätt.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 4, 2018 18:43:08 GMT 1
khkkrille: Jag är mer tveksam till Charlotte än dig, tyvärr. Tycker du som henne när det gäller slagsmålet på träningen mellan 68 och 97 att det är ok? Om du tycker det, så blir min följdfråga: Om du är på en arbetsplats och du och din arbetskompanion blir oense, börjar ni slåss då? Enligt mig är det iaf inga bra signaler, du tycker säkert annorlunda. Nä, för mig är hela KHK en parodi, tyvärr.
|
|
|
Mora-KHK
Feb 4, 2018 20:38:27 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Feb 4, 2018 20:38:27 GMT 1
Vad hon säger utåt och vad hon säger inåt behöver ju inte överensstämma. Slagsmålet är jag delad till..det ser inte snyggt ut men samtidigt är ju spelarna vinnarskalle och just nu under ganska stor press så jag förstår väl att de kan hetta till.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 4, 2018 20:46:28 GMT 1
Vad hon säger utåt och vad hon säger inåt behöver ju inte överensstämma. Slagsmålet är jag delad till..det ser inte snyggt ut men samtidigt är ju spelarna vinnarskalle och just nu under ganska stor press så jag förstår väl att de kan hetta till.[/ Vinnarskallar var väl vad Charlotte också använde som uttryck? Du tycker alltså att det är ok att slåss på en arbetsplats, eller tolkar jag dig fel?
|
|