|
Post by Zäta on Mar 5, 2018 11:04:15 GMT 1
Ny match, men mindre ångest nu. Jag hoppas verkligen att Molin väljer att spela Linus Karlsson i dessa kvarvarande matcher. Jag tycker att han visat ett jävla hockeysinne dom matcher han har fått speltid. Riktigt smart på isen. Nu tillhör inte jag dom som skrikit som många andra under säsongen att det ska spelas in juniorer.
Någonstans får man väl lita på att Ove och övriga har någorlunda koll...... Men med tanke på hur det har presterats på sina håll så tycker jag verkligen att Linus ska få chansen. Blir det spel i SHL nästa säsong så tror jag att ingen utav #18 #19 #49 kommer att spela i Karlskrona HK. En kreativ och duktig spelare som har allt att vinna på att få speltid i SHL kan kanske vara den injektion som detta annars så trötta och färutsägbara lag behöver?
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 5, 2018 11:23:31 GMT 1
Cruseman kommer säkert va kvar men inte 18 o 19...
|
|
|
Post by Sverker on Mar 5, 2018 11:24:16 GMT 1
Är det nerverna som gör att vi måste ha två trådar inför denna match?😀
|
|
|
Post by Zäta on Mar 5, 2018 13:50:54 GMT 1
Är det nerverna som gör att vi måste ha två trådar inför denna match?😀 Blev så uppjagad att jag missade din trådstart Sverker. sorry för det.
|
|
|
Post by Zäta on Mar 5, 2018 13:51:40 GMT 1
Cruseman kommer säkert va kvar men inte 18 o 19... Han har ju kontrakt men jag ser det iaf inte som en självklarhet att han skulle spela med oss. Men det får tiden utvisa såklart.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 5, 2018 14:06:07 GMT 1
Cruseman kommer säkert va kvar men inte 18 o 19... Han har ju kontrakt men jag ser det iaf inte som en självklarhet att han skulle spela med oss. Men det får tiden utvisa såklart. Nä det är väl en lirare som inte passar här längre..utvecklingen har stannat. Borde gå ner i HA och starta om. Finns spelare som intresserar andra lag för bra med pengar som jag tror alla kommer höja på ögonbrynen åt när de blir officiellt.
|
|
|
Post by Sverker on Mar 5, 2018 21:02:40 GMT 1
Av våra fws vi inte har på kontrakt, skulle jag inte ge en krona för om jag vore i en annan förening. Skulle vilja bli av med någon som vi har kontrakt med.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 5, 2018 22:40:15 GMT 1
Av våra fws vi inte har på kontrakt, skulle jag inte ge en krona för om jag vore i en annan förening. Skulle vilja bli av med någon som vi har kontrakt med. Är väl så att de ser något som vi inte ser. Svårt att sia om vad spelare uträttar i en annan miljö med andra förutsättningar.. det jag hört gjorde iaf mej chockad men vi får väl se om de blir så. Vill gärna byta ut 6 fw och 4 backar men vet inte om de är realistiskt. Vi behöver bygga om rejält.
|
|
|
Post by Sverker on Mar 6, 2018 14:14:24 GMT 1
Lägga ner puckar i anfallszon kan vem som. 4 nya backar lär det ju bli iaf.
|
|
|
Post by Sverker on Mar 6, 2018 14:36:43 GMT 1
Vilket är bäst komma på 13 alt 14 plats? De 2 senaste säsongerna är det lag 13 som åkt ur SHL!!!!!!
Bäst är ju att komma på plats 12.
|
|
|
Post by Sverker on Mar 6, 2018 15:20:32 GMT 1
Kanske Leksand ändå kom sist ifjol? Men året innan kom iaf Modo nästsist.
|
|
|
Post by noll1 on Mar 6, 2018 20:06:12 GMT 1
Jaha. När byter vi Molin? En förlust in i kvalet? Två förluster in i kvalet?
För detta spelet duger inte för att hålla kvar oss i SHL.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 6, 2018 20:16:40 GMT 1
Jaha. När byter vi Molin? En förlust in i kvalet? Två förluster in i kvalet? För detta spelet duger inte för att hålla kvar oss i SHL. Kanske till nästa säsong, Inte innan. Att tjata här hjälper föga..
|
|
|
Post by Sverker on Mar 6, 2018 21:27:57 GMT 1
Jaha. När byter vi Molin? En förlust in i kvalet? Två förluster in i kvalet? För detta spelet duger inte för att hålla kvar oss i SHL. Kanske till nästa säsong, Inte innan. Att tjata här hjälper föga.. Har vi råd att byta nästa säsong? Ska det bytas är det nu! Ta hit Perra J!
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 6, 2018 22:30:39 GMT 1
Kanske till nästa säsong, Inte innan. Att tjata här hjälper föga.. Har vi råd att byta nästa säsong? Ska det bytas är det nu! Ta hit Perra J! Har vi råd att byta Nu? Vad som borde göras och vad klubben kommer göra stämmer inte alltid överens. Är övertygad om att Molin lär leda laget i kvalet.
|
|