|
Post by Teddybear on Jun 3, 2006 22:06:55 GMT 1
Deras backbesättning verkar oerhört tunn!
|
|
|
Post by kraftwerk on Jun 4, 2006 7:46:58 GMT 1
Deras backbesättning verkar oerhört tunn! Ja bara 2 backar som håller i tvåan. Sen får newman säga vad han vill
|
|
|
Post by Teddybear on Jun 4, 2006 22:14:40 GMT 1
Deras backbesättning verkar oerhört tunn! Ja bara 2 backar som håller i tvåan. Sen får newman säga vad han vill Om inte KRIF värvar några bra backar kan de glömma att vara ett topplag! ;D
|
|
|
Post by newman on Jun 5, 2006 20:02:19 GMT 1
Deras backbesättning verkar oerhört tunn! Ja bara 2 backar som håller i tvåan. Sen får newman säga vad han vill Hur vågar du vara så fun Man kan få äta upp det dubbelt upp.... Kom ihåg att vi är nykomlingar o krif har spelat i tvåan lääänge....
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Jun 5, 2006 22:54:07 GMT 1
Det är ju bara till att inse doroaloclair1 att vi är ifrån STORSTAUN och är och förblir störst, bäst och vackrast. Kolla bara på allsvenskan i år där AIK är nykomlingar och ligger 2:a. Det är bara seger som räknas i de RIKTIGT STORA STÄDERNA medans man i byar som Ronneby är nöjd bara man lyckas skramla ihop ett gäng på åkern där hemma som vill lira lite hockeybockey.
|
|
|
Post by Sardaukar on Jun 5, 2006 23:54:06 GMT 1
Inte lite uppnosig du är templet
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 6, 2006 1:59:20 GMT 1
Haha...ja, det där har inte mycket med orters storlek att göra....är Mjällby stort...? Leksand....? Är enormt orolig att möta KRIF.....
|
|
Wagnborg
Ungdomslirare
Tj?nstebil...
|
Post by Wagnborg on Jun 7, 2006 17:50:30 GMT 1
Jag håller mig neutral i ämnet, men vill passa på att nämna att KRIF aldrig är lätta hemma, något jag sett ett antal gånger som neutral på "linjen". De har sina toppar som presterar otroligt bra i många matcher, bla Macke Olsson, som jag för övrigt spelat ihop med i tv-puck laget - intelligent spelare!! Precis som vissa säger här i forumet så är Uffe grymt rutinerad och duktig. Sedan vill jag passa på att tacka KRIFs supportrar för ett alltid gott välkomnade när man dömer i Kockumhallen. Det är nog enda stället där jag fått en egen hejaramsa utav hemmasupportrarna. ;D Allvarligt menat såklart!! C' mon
|
|
|
Post by OFFENSIVE on Jun 7, 2006 18:36:28 GMT 1
KRIF har presterat riktigt bra nu under ett antal år och kommer säkert att fortsätta att göra så trots att de nu råkat ut för ett par bakslag. Det som hockeyförbundet nu måste förstå det är att lotta KHK-KRIF i premiären. Denna match kommer dra fullt hus på Arena Rosenholm. KHK kommer även vinna denna match med 6-3.
Härliga tider stundar.
|
|
|
Post by fun on Jun 8, 2006 7:05:04 GMT 1
Ja bara 2 backar som håller i tvåan. Sen får newman säga vad han vill Om inte KRIF värvar några bra backar kan de glömma att vara ett topplag! ;D Instämmer. Som det nu ser ut fär KRIF STORA problem. Men jag utgår från att de fixar ett par backar till. Men ´det krävs backar av kavitet !
|
|
|
Post by newman on Jun 8, 2006 19:16:16 GMT 1
Ja..vi har ju sådanan backar...................
|
|
|
Post by pirre on Jun 8, 2006 20:33:50 GMT 1
Om inte KRIF värvar några bra backar kan de glömma att vara ett topplag! ;D Instämmer. Som det nu ser ut fär KRIF STORA problem. Men jag utgår från att de fixar ett par backar till. Men ´det krävs backar av kavitet ! Rent sagt KRIS i KRIS::: Tror att "storhetstiden" för kallinge är slut och att KHKs storhetstid har bara börjat!!
|
|
|
Post by Teddybear on Jun 8, 2006 22:19:47 GMT 1
Ja..vi har ju sådanan backar................... Tycker vi har flera backar av bra kvalitet. Marcus J, Hjelm, J Andersson och Koffa. Förhoppningsvis också Alm.
|
|
|
Post by fun on Jun 9, 2006 7:08:27 GMT 1
Ja..vi har ju sådanan backar................... Tycker vi har flera backar av bra kvalitet. Marcus J, Hjelm, J Andersson och Koffa. Förhoppningsvis också Alm. Japp tror vi har 5 backar som alla skulle höja nivån i KRIF
|
|
|
Post by newman on Jun 9, 2006 8:41:43 GMT 1
Inte dåligt........ rent fantastiskt!.........................
|
|