|
Post by HF on Nov 16, 2006 12:32:07 GMT 1
Oj vad lätt med fasit i hand...
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 16, 2006 13:21:11 GMT 1
Oj vad lätt med fasit i hand... Vadå med facit ? Jag bara ville visa att jag var rätt ute och KRIFarna inkl newman/lennox/callahan var ute o cyklade Till skillnad från en del andra framför jag mina ståndpunkter i ett tidigt skede och blir sågad då. Sedan med facit i hand brukar en del andra här berätta vad de tycker
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 16, 2006 13:55:44 GMT 1
De man kan irritera sig på är väl att du letar upp fel hos andra för att påpeka detta! Vet inte vad du vinner på det?
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 16, 2006 14:19:52 GMT 1
De man kan irritera sig på är väl att du letar upp fel hos andra för att påpeka detta! Vet inte vad du vinner på det? du menar när jag påvisar att någon varit ute o cyklat ?
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 16, 2006 14:35:33 GMT 1
De man kan irritera sig på är väl att du letar upp fel hos andra för att påpeka detta! Vet inte vad du vinner på det? du menar när jag påvisar att någon varit ute o cyklat ? Även om folk är helt fel ute så är det mesta spekulationer och sen gäller det en del folk som inte är kvar på forumet, känns bara onödigt! Ödmjuka människor påpekar inte andras brister eller framhäver sig själva. Man fokuserar på vad man kan bidra med som gör saker bättre!
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 16, 2006 14:47:56 GMT 1
du menar när jag påvisar att någon varit ute o cyklat ? Även om folk är helt fel ute så är det mesta spekulationer och sen gäller det en del folk som inte är kvar på forumet, känns bara onödigt! Ödmjuka människor påpekar inte andras brister eller framhäver sig själva. Man fokuserar på vad man kan bidra med som gör saker bättre! "Man fokuserar på vad man kan bidra med som gör saker bättre" Precis vad jag också gör. Men dessutom är det viktigt att veta vilka man pga historien inte behöver lyssna till. Dock är jag inte speciellt ödmjuk mot dem som not notoriskt sågar mina inlägg svårt att låta bli att ge tillbaka
|
|