|
Post by Medgångssupportern on Aug 26, 2010 12:43:29 GMT 1
Och 3 veckor tills serien börjar, SKANDAL!! skärpning hockeyförbundet!!!
|
|
jojje
Björnligan
KIK-supporter
|
Post by jojje on Aug 26, 2010 22:41:04 GMT 1
Att inte stats.swehockey.se rapporterar division 1F-lagens träningsmatcher är en enda stora SKANDAL. Man har med matcher där division 1-lag möter Allsvenskt motstånd men inte där lag på samma nivå möts, då i division 1 t.ex. Riktigt tråkigt, då ansvariga för hemsidor t.ex Pantern, OIK och Mörrum är riktigt dåliga på att uppdatera sina sidor. Också detta är en stor stor SKANDAL!!! Plus ska ges till KIK och KHK som är bäst i serien på just detta.
|
|
|
Post by gislaved on Aug 28, 2010 14:15:19 GMT 1
Inför "serien 10/11" Div1F. Finns nu att läsa på bloggen. Fullständig genomgång av lagen. Först ut är OIK. Läs mer här, division1f.wordpress.com/och hoppas på en trevlig läsning:)
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Aug 28, 2010 14:45:11 GMT 1
Skandal att OIK är först ut, eller ni kanske börjar med de sämre lagen?
|
|
|
Post by stolpeut on Aug 28, 2010 15:45:45 GMT 1
Vilken blir årets Skandal........ " Transa i OIK kapade buss iförd högklackat och körde rakt över den just lagade rondellen"
|
|
|
Post by Ragulin on Sept 2, 2010 8:18:20 GMT 1
SKANDAL
|
|
|
Post by HF on Sept 17, 2010 16:45:20 GMT 1
SKANDAL
|
|
|
Post by Back to Front on Sept 17, 2010 20:45:12 GMT 1
När fogden gör ett besök i Grön Möglet!
|
|
|
Post by Rickard "Charlie" Karlsson on Sept 17, 2010 23:26:31 GMT 1
skandAUL ska det vara.
|
|
|
Post by richardsson on Nov 1, 2010 10:46:34 GMT 1
Det går för bra för KHK detta året..jag har nästan inget att klaga på. Skandal!!
|
|
|
Post by Sverker on Nov 1, 2010 11:17:56 GMT 1
Det går för bra för KHK detta året..jag har nästan inget att klaga på. Skandal!! Bara lugn. Det kommer nog en förlust förr eller senare, kanske 2 på raken och då är skandalen ett faktum. Helt plötsligt är försvaret odugligt (förutom Timo) och inga målskyttar finns i laget.
|
|
|
Post by husnasarn on Nov 5, 2010 20:48:23 GMT 1
Det går för bra för KHK detta året..jag har nästan inget att klaga på. Skandal!! Bara lugn. Det kommer nog en förlust förr eller senare, kanske 2 på raken och då är skandalen ett faktum. Helt plötsligt är försvaret odugligt (förutom Timo) och inga målskyttar finns i laget. Det värsta som kan hända KHK är att ingen bryr sig om vi vinner eller förlorar. Det unika med KHK:s supporters är att vi bryr oss väldigt mycket. Vinner vi är vi världsmästare och förlorar vi kan vi sälja halva laget till KRIF. Detta är något som vi måste vårda annars går det snabbt utför. Alla som jag pratat med i KHK:s korridorer inser att tappar vi intresset för KHK som lag kan det sluta illa.
|
|
|
Post by aloviak on Nov 6, 2010 8:25:09 GMT 1
SKANDAL Skandal att jag inte kan skriva skandal större! Här stiger man upp tidigt för att ha något att göra och inget nytt skrivet på forumet sen 23.00 i går kväll Skandal! Vad har hänt e vi medgångssupportrar eller, direkt det går minsta lilla bra är alla nöjda SKANDAL! Här e något att klaga på: BB har tagit bort medlemstvånget på bussarna för att få mer folk på borta matcherna! Hamburgarna e för goa på racket sidan i hallen! Spelarna var träningslediga en dag! BB TIFO korv säljer för dåligt! Dålig uppdatering på BB hemsida! Så nu får ni hitta på mera själva, men skriv för F.n.
|
|
|
Post by dragkrok on Nov 6, 2010 10:14:17 GMT 1
SKANDAL.......att aloviak ska vara SÅ gnällig
|
|
|
Post by aloviak on Nov 6, 2010 11:44:59 GMT 1
SKANDAL.......att aloviak ska vara SÅ gnällig Hur gör man när man skriver Skandal så stort? Skandal
|
|