|
Post by kraftwerk on Oct 28, 2006 7:57:54 GMT 1
Ja att wise beviljas medlemskap i Hall-ordern tar jag för givet På endats tre inlägg här så har han ju visat att han hör hemma där Hallorder?? Du vet inte var jag hör hemma din tomte! Nej vet VET inte jag bara ANAR samma nick i en dag ? redan insett att din början på forumet gick snett ;D
|
|
Frölunda
Ungdomslirare
Det jag inte vet om hockey , det vet n?gon annan
|
Post by Frölunda on Oct 28, 2006 9:35:36 GMT 1
Hallorder?? Du vet inte var jag hör hemma din tomte! Nej vet VET inte jag bara ANAR samma nick i en dag ? redan insett att din början på forumet gick snett ;D Ja att byta nicknames är ju ditt område så jag ser mig som en amatör i detta ämne! Ana du på bara!
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 28, 2006 9:36:46 GMT 1
Nej vet VET inte jag bara ANAR samma nick i en dag ? redan insett att din början på forumet gick snett ;D Ja att byta nicknames är ju ditt område så jag ser mig som en amatör i detta ämne! Ana du på bara! Ja de med din arrogans i KHK är lätträknade. Kan bara komma på en
|
|
Frölunda
Ungdomslirare
|
Post by Frölunda on Oct 28, 2006 9:42:29 GMT 1
Ja att byta nicknames är ju ditt område så jag ser mig som en amatör i detta ämne! Ana du på bara! Ja de med din arrogans i KHK är lätträknade. Kan bara komma på en Och det är? Mitt intresse för KHK är större än vad du kan ANA så sitt du ner och studera vad som skall komma!
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 28, 2006 9:47:35 GMT 1
Ja de med din arrogans i KHK är lätträknade. Kan bara komma på en Och det är? Mitt intresse för KHK är större än vad du kan ANA så sitt du ner och studera vad som skall komma! Tänker inte hänga ut honom här. Om ditt intresse är så stort för KHK o du är så seriös som du vill ge sken av tror jag inte du skulle vara här för att läcka info VÄX UPP
|
|
Frölunda
Ungdomslirare
|
Post by Frölunda on Oct 28, 2006 9:50:05 GMT 1
Och det är? Mitt intresse för KHK är större än vad du kan ANA så sitt du ner och studera vad som skall komma! Tänker inte hänga ut honom här. Om ditt intresse är så stort för KHK o du är så seriös som du vill ge sken av tror jag inte du skulle vara här för att läcka info VÄX UPP Tänker inte läcka någon info här heller!
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 28, 2006 10:21:33 GMT 1
Ja de med din arrogans i KHK är lätträknade. Kan bara komma på en Och det är? Mitt intresse för KHK är större än vad du kan ANA så sitt du ner och studera vad som skall komma! Ser fram emot detta ..... Ditt intåg här med att förlöjliga andra här var inte så imponerande ...
|
|
Frölunda
Ungdomslirare
|
Post by Frölunda on Oct 28, 2006 10:29:44 GMT 1
Och det är? Mitt intresse för KHK är större än vad du kan ANA så sitt du ner och studera vad som skall komma! Ser fram emot detta ..... Ditt intåg här med att förlöjliga andra här var inte så imponerande ... Ser bara en att förlöjliga och han ser ut att klara av detta själv i många fall!
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 28, 2006 10:59:45 GMT 1
Ser fram emot detta ..... Ditt intåg här med att förlöjliga andra här var inte så imponerande ... Ser bara en att förlöjliga och han ser ut att klara av detta själv i många fall! ja du är ännu en som retat dig på att mina analyser slagit in, när du själv inte haft någonting att komma med. Det av jag sett av dig gör att vissa tomtar här plötsligt framstår som kunniga hockeykännare. De är nog gabska tacksamma att en sån tomte som du börjat skriva här
|
|
Frölunda
Ungdomslirare
|
Post by Frölunda on Oct 28, 2006 11:17:54 GMT 1
Ser bara en att förlöjliga och han ser ut att klara av detta själv i många fall! ja du är ännu en som retat dig på att mina analyser slagit in, när du själv inte haft någonting att komma med. Det av jag sett av dig gör att vissa tomtar här plötsligt framstår som kunniga hockeykännare. De är nog gabska tacksamma att en sån tomte som du börjat skriva här Att dina sk analyser har slagit in ser jag mer som ren tur av en självutnämnd expert i tidigare de sk experttråden! Har aldrig sagt eller skrivigt att jag kan analysera sporten hockey utan bara skrivit att jag har ett stort intresse i KHK! Tittar sällan på annan hockey utan håller enbart på KHK av rent patriotiskt val då vi inte har något annat att välja på! Ser gärna då att KHK avanserar i seriesystemet så fort som möjligt så vi slipper se alla dessa bonnalag runt omkring oss!
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 28, 2006 12:36:29 GMT 1
ja du är ännu en som retat dig på att mina analyser slagit in, när du själv inte haft någonting att komma med. Det av jag sett av dig gör att vissa tomtar här plötsligt framstår som kunniga hockeykännare. De är nog gabska tacksamma att en sån tomte som du börjat skriva här Att dina sk analyser har slagit in ser jag mer som ren tur av en självutnämnd expert i tidigare de sk experttråden! Har aldrig sagt eller skrivigt att jag kan analysera sporten hockey utan bara skrivit att jag har ett stort intresse i KHK! Tittar sällan på annan hockey utan håller enbart på KHK av rent patriotiskt val då vi inte har något annat att välja på! Ser gärna då att KHK avanserar i seriesystemet så fort som möjligt så vi slipper se alla dessa bonnalag runt omkring oss! Sjäv serjag på en hel del hockey (både irl i sydsverige samt på canal plus) Så när jag sett alla i aktion säsongerna innan de kom till KHK (Norberg/häggström undantagna) så är mina analyser tur. Vad grundar du detta på ? Så mycket tur har man inte, Annars bra att du engagerar dig i KHK (även med ekonomiska tillskott utgår jag ifrån)
|
|
|
Post by A "goe" Lundgren on Oct 28, 2006 14:54:34 GMT 1
ja du är ännu en som retat dig på att mina analyser slagit in, när du själv inte haft någonting att komma med. Det av jag sett av dig gör att vissa tomtar här plötsligt framstår som kunniga hockeykännare. De är nog gabska tacksamma att en sån tomte som du börjat skriva här Att dina sk analyser har slagit in ser jag mer som ren tur av en självutnämnd expert i tidigare de sk experttråden! Har aldrig sagt eller skrivigt att jag kan analysera sporten hockey utan bara skrivit att jag har ett stort intresse i KHK! Tittar sällan på annan hockey utan håller enbart på KHK av rent patriotiskt val då vi inte har något annat att välja på! Ser gärna då att KHK avanserar i seriesystemet så fort som möjligt så vi slipper se alla dessa bonnalag runt omkring oss! Han den där som håller i klubban jämt, skriver ju väldigt mycket här i forumet! Konstigt om inte något av allt detta han skriver skulle slå in någon gång. Ungefär som att ha hängslår och livrem på samtidigt för att inte tappa byxorna, och som extra säkerhet ändå har byxorna kvar i byrålådan. ;D
|
|
Frölunda
Ungdomslirare
|
Post by Frölunda on Oct 28, 2006 18:39:02 GMT 1
Att dina sk analyser har slagit in ser jag mer som ren tur av en självutnämnd expert i tidigare de sk experttråden! Har aldrig sagt eller skrivigt att jag kan analysera sporten hockey utan bara skrivit att jag har ett stort intresse i KHK! Tittar sällan på annan hockey utan håller enbart på KHK av rent patriotiskt val då vi inte har något annat att välja på! Ser gärna då att KHK avanserar i seriesystemet så fort som möjligt så vi slipper se alla dessa bonnalag runt omkring oss! Han den där som håller i klubban jämt, skriver ju väldigt mycket här i forumet! Konstigt om inte något av allt detta han skriver skulle slå in någon gång. Ungefär som att ha hängslår och livrem på samtidigt för att inte tappa byxorna, och som extra säkerhet ändå har byxorna kvar i byrålådan. ;D Gillar GOE!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 28, 2006 18:42:07 GMT 1
Han den där som håller i klubban jämt, skriver ju väldigt mycket här i forumet! Konstigt om inte något av allt detta han skriver skulle slå in någon gång. Ungefär som att ha hängslår och livrem på samtidigt för att inte tappa byxorna, och som extra säkerhet ändå har byxorna kvar i byrålådan. ;D Gillar GOE!! Om du har problem med att svara på inlägg "quota" så kontakta wm så kan han hjälpa dig tillrätta
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 28, 2006 18:43:57 GMT 1
Att dina sk analyser har slagit in ser jag mer som ren tur av en självutnämnd expert i tidigare de sk experttråden! Har aldrig sagt eller skrivigt att jag kan analysera sporten hockey utan bara skrivit att jag har ett stort intresse i KHK! Tittar sällan på annan hockey utan håller enbart på KHK av rent patriotiskt val då vi inte har något annat att välja på! Ser gärna då att KHK avanserar i seriesystemet så fort som möjligt så vi slipper se alla dessa bonnalag runt omkring oss! Han den där som håller i klubban jämt, skriver ju väldigt mycket här i forumet! Konstigt om inte något av allt detta han skriver skulle slå in någon gång. Ungefär som att ha hängslår och livrem på samtidigt för att inte tappa byxorna, och som extra säkerhet ändå har byxorna kvar i byrålådan. ;D Om det är så att min analys av nyförvärven stämt på 3 av 15 st så hade jag förstått vad du menat. Nu stämde det väl i stort sett på alla.
|
|