Frölunda
Ungdomslirare
Det jag inte vet om hockey , det vet n?gon annan
|
Post by Frölunda on Oct 28, 2006 18:49:09 GMT 1
Om du har problem med att svara på inlägg "quota" så kontakta wm så kan han hjälpa dig tillrätta Finns ordbehandlingsprogram för såndana som dig ;D
|
|
Frölunda
Ungdomslirare
|
Post by Frölunda on Oct 28, 2006 18:49:56 GMT 1
Att dina sk analyser har slagit in ser jag mer som ren tur av en självutnämnd expert i tidigare de sk experttråden! Har aldrig sagt eller skrivigt att jag kan analysera sporten hockey utan bara skrivit att jag har ett stort intresse i KHK! Tittar sällan på annan hockey utan håller enbart på KHK av rent patriotiskt val då vi inte har något annat att välja på! Ser gärna då att KHK avanserar i seriesystemet så fort som möjligt så vi slipper se alla dessa bonnalag runt omkring oss! Sjäv serjag på en hel del hockey (både irl i sydsverige samt på canal plus) Så när jag sett alla i aktion säsongerna innan de kom till KHK (Norberg/häggström undantagna) så är mina analyser tur. Vad grundar du detta på ? Så mycket tur har man inte, Annars bra att du engagerar dig i KHK (även med ekonomiska tillskott utgår jag ifrån) Köp en lott
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 28, 2006 18:54:32 GMT 1
Sjäv serjag på en hel del hockey (både irl i sydsverige samt på canal plus) Så när jag sett alla i aktion säsongerna innan de kom till KHK (Norberg/häggström undantagna) så är mina analyser tur. Vad grundar du detta på ? Så mycket tur har man inte, Annars bra att du engagerar dig i KHK (även med ekonomiska tillskott utgår jag ifrån) Köp en lott Borde du göra också om du ska försörja dig framöver ...
|
|
Frölunda
Ungdomslirare
|
Post by Frölunda on Oct 28, 2006 18:55:52 GMT 1
Borde du göra också om du ska försörja dig framöver ... Fixar flickvännen
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 28, 2006 19:00:34 GMT 1
Borde du göra också om du ska försörja dig framöver ... Fixar flickvännen Jodå det tror jag säkert. Stackars henne som har en sån oerhört arrogant partner ...
|
|
Frölunda
Ungdomslirare
|
Post by Frölunda on Oct 28, 2006 19:03:11 GMT 1
Fixar flickvännen Jodå det tror jag säkert. Stackars henne som har en sån oerhört arrogant partner ... Då borde du leva ensam då eller?? Har ett ganska behagligt liv med både en vacker tant och många vänner! Så håll du din stick och låt oss andra vara ifed din tomte!!
|
|
|
Post by pirre on Oct 28, 2006 20:09:47 GMT 1
Om du har problem med att svara på inlägg "quota" så kontakta wm så kan han hjälpa dig tillrätta Finns ordbehandlingsprogram för såndana som dig ;D HAHA kunde inte skrivit det bättre själv! ;D
|
|
Frölunda
Ungdomslirare
|
Post by Frölunda on Oct 28, 2006 20:14:44 GMT 1
Finns ordbehandlingsprogram för såndana som dig ;D HAHA kunde inte skrivit det bättre själv! ;D Vad ovanligt då! Du verkar inte vara bättre själv! Så "YB" har gjort comeback här på forumet! Trodde du hade gått i träda för på NNÖ gör du inte möe förutom står och viftar med en stor flagga! Bättre kan du lille man! Ge järnet om du nu orkar ta dig upp till Kalmar imorgon! jag lovar att hjälpa dig om rösten inte pallar!
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 28, 2006 23:03:14 GMT 1
Jodå det tror jag säkert. Stackars henne som har en sån oerhört arrogant partner ... Då borde du leva ensam då eller?? Har ett ganska behagligt liv med både en vacker tant och många vänner! Så håll du din stick och låt oss andra vara ifed din tomte!! Då lever vi ungefär likadant.
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 28, 2006 23:10:40 GMT 1
Om du har problem med att svara på inlägg "quota" så kontakta wm så kan han hjälpa dig tillrätta Finns ordbehandlingsprogram för såndana som dig ;D Finns nog ingen hjälp för ditt storthetvansinne
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 28, 2006 23:13:28 GMT 1
Ja de med din arrogans i KHK är lätträknade. Kan bara komma på en Och det är? Mitt intresse för KHK är större än vad du kan ANA så sitt du ner och studera vad som skall komma! Tror de flesta inomKHK vet vem jag syftar på
|
|
|
Post by A "goe" Lundgren on Oct 29, 2006 6:47:49 GMT 1
Finns ordbehandlingsprogram för såndana som dig ;D Finns nog ingen hjälp för ditt storthetvansinne Det var väldigt vad du överreagerar på allt och alla andra här i forumet. Med direkta angrepp och som slutar med påhopp och superlativ. Jag fick själv mig en känga av dig häromdagen! Problemet tenderar till att det blir dålig stämning i forumet. Om du nu retar dig så på alla andra, för att de inte tycker som du. Så varför inte starta ett eget forum, så slipper du allt ”trams” som alla andra skriver om? Du tror inte att det är så att den som nervärderar andra i tid och minut till slut tappa lite av sin trovärdighet?
|
|
Frölunda
Ungdomslirare
|
Post by Frölunda on Oct 29, 2006 7:38:18 GMT 1
Och det är? Mitt intresse för KHK är större än vad du kan ANA så sitt du ner och studera vad som skall komma! Tror de flesta inomKHK vet vem jag syftar på Tror jag inte!!
|
|
Frölunda
Ungdomslirare
|
Post by Frölunda on Oct 29, 2006 7:43:59 GMT 1
Finns ordbehandlingsprogram för såndana som dig ;D Finns nog ingen hjälp för ditt storthetvansinne Behöver ingen hjälp av någon då jag klarar att leva upp till mina mål av egen kraft! Det storhetsvansinne du påstår jag lider av ser jag som en kraft i att försöka se till att få KHK att lyfta sig till högre höjder! Men för att detta ska kunna ske så behövs det en massa folk som hjälper till med alla medel som finns till hands! VI ska göra vårt vid sidan om så kommer KHK göra sitt på isen! Klarar vi alla göra sitt så kommer vi en dag ha ett lag i den näst högsta serien i sverige! Visst att alla klubbars dröm är ju eliten men vi får väl ta en sak i taget!
|
|
|
Post by Sudden on Nov 5, 2006 1:47:36 GMT 1
Bara du själv som inte är medveten om detta De som inte vet vem hts syftar på är nog nya i klubben ;D Hts är bra ödmjuk... Heeejjja heeejjja KHK
|
|