|
Post by anticonnie on Aug 30, 2007 12:21:12 GMT 1
Här råder åsiktsfrihet, gentlemen. Jag tror inte nån blivit bannad från detta forum. Kanske HF Dag-Otto kan svara på det? Har du tvingats stänga av någon? Har för mig att HTS var bannad för ett tag sedan!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 30, 2007 12:23:42 GMT 1
Okej, då är det faktiskt han som har rätt att gnälla lite i frågan, ingen annan!
|
|
|
Post by anticonnie on Aug 30, 2007 12:34:00 GMT 1
Med tanke på bristen på åsiktsfrihet här...är det ju inte så konstigt att tröttna ihop....alla kan ju inte slicka ***.... Vänta lite här nu!! Så du menar att Du inte har samma åsikt som någon annan här på forumet?? Det har jag! Alltså slickar jag***....
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 30, 2007 12:38:07 GMT 1
Måste man vara bannad för att känna att man inte kan tycka vad man vill här??? Dessutom förföljs t ex jag....och det känns personligt...
En intressant detalj....du och jag tycker till 95% likadant i alla frågor...det vet både du och jag....ändå får bara jag skit....och naturligtvis crosschecking, som OCKSÅ har precis samma åsikter....bara det att han knappast uttrycker sig som du...
|
|
|
Post by anticonnie on Aug 30, 2007 12:40:38 GMT 1
Måste man vara bannad för att känna att man inte kan tycka vad man vill här??? Dessutom förföljs t ex jag....och det känns personligt... En intressant detalj....du och jag tycker till 95% likadant i alla frågor...det vet både du och jag....ändå får bara jag skit....och naturligtvis crosschecking, som OCKSÅ har precis samma åsikter....bara det att han knappast uttrycker sig som du... Alltså slickar du oxå ***....!!! ;D Men enl dig så finns det inget possitivt med KHK!! Inte skriftligen iallafall!
|
|
|
Post by anticonnie on Aug 30, 2007 12:42:36 GMT 1
Måste man vara bannad för att känna att man inte kan tycka vad man vill här??? Dessutom förföljs t ex jag....och det känns personligt... HTS blev väl bannad för att han la ut delar av ett PM på forumet om jag minns rätt!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 30, 2007 12:48:55 GMT 1
Måste man vara bannad för att känna att man inte kan tycka vad man vill här??? Dessutom förföljs t ex jag....och det känns personligt... En intressant detalj....du och jag tycker till 95% likadant i alla frågor...det vet både du och jag....ändå får bara jag skit....och naturligtvis crosschecking, som OCKSÅ har precis samma åsikter....bara det att han knappast uttrycker sig som du... Kan bero på att jag nån gång då och då faktiskt kan klämma ur mej en och annan positiv sak... Du har all rätt att tycka precis som du vill, precis som alla andra. Men man måste också räkna med att man får kritik. Man kan inte komma dragande med att åsiktsfriheten är hotad bara för att ingen håller med en. Jag har fått för mig att det är hela grejen med ett diskusionsforum som detta...
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 30, 2007 12:56:51 GMT 1
Måste man vara bannad för att känna att man inte kan tycka vad man vill här??? Dessutom förföljs t ex jag....och det känns personligt... En intressant detalj....du och jag tycker till 95% likadant i alla frågor...det vet både du och jag....ändå får bara jag skit....och naturligtvis crosschecking, som OCKSÅ har precis samma åsikter....bara det att han knappast uttrycker sig som du... Kan bero på att jag nån gång då och då faktiskt kan klämma ur mej en och annan positiv sak... Du har all rätt att tycka precis som du vill, precis som alla andra. Men man måste också räkna med att man får kritik. Man kan inte komma dragande med att åsiktsfriheten är hotad bara för att ingen håller med en. Jag har fått för mig att det är hela grejen med ett diskusionsforum som detta... Exakt. Mycket bra sammanfattning Den som aldrig skriver något den är nöjd med utan bara klagar får räkna med att få skit
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 30, 2007 12:58:22 GMT 1
Måste man vara bannad för att känna att man inte kan tycka vad man vill här??? Dessutom förföljs t ex jag....och det känns personligt... En intressant detalj....du och jag tycker till 95% likadant i alla frågor...det vet både du och jag....ändå får bara jag skit....och naturligtvis crosschecking, som OCKSÅ har precis samma åsikter....bara det att han knappast uttrycker sig som du... Kan bero på att jag nån gång då och då faktiskt kan klämma ur mej en och annan positiv sak... Du har all rätt att tycka precis som du vill, precis som alla andra. Men man måste också räkna med att man får kritik. Man kan inte komma dragande med att åsiktsfriheten är hotad bara för att ingen håller med en. Jag har fått för mig att det är hela grejen med ett diskusionsforum som detta... Du BORDE noterat att om jag säger något, och du håller med...så får bara JAG skiten!? Hände nyss när du skrev samla...och jag gjorde ;D åt dig... HTS skrev "att NI bara orkar", sen hoppade han på mig igen, trots att det var DU som började... Får väl gå crosscheckings väg igen....man har i alla fall hockeyvänner UTANFÖR forumet...där kan jag ju även prata med dig...och analysera KRITISKT...
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 30, 2007 13:00:35 GMT 1
Kan bero på att jag nån gång då och då faktiskt kan klämma ur mej en och annan positiv sak... Du har all rätt att tycka precis som du vill, precis som alla andra. Men man måste också räkna med att man får kritik. Man kan inte komma dragande med att åsiktsfriheten är hotad bara för att ingen håller med en. Jag har fått för mig att det är hela grejen med ett diskusionsforum som detta... Du BORDE noterat att om jag säger något, och du håller med...så får bara JAG skiten!? Hände nyss när du skrev samla...och jag gjorde ;D åt dig... HTS skrev "att NI bara orkar", sen hoppade han på mig igen, trots att det var DU som började... Får väl gå crosscheckings väg igen....man har i alla fall hockeyvänner UTANFÖR forumet...där kan jag ju även prata med dig...och analysera KRITISKT... Du fick svaret av mig OCH JJB ovan
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 30, 2007 13:17:38 GMT 1
Jag kan snacka kritiskt även här. Du vet att jag, bara som exempel, tycker det samlas för mycket när det istället ska köpas målvakt. Ett annat exempel är de jämrans reklampelartröjorna, som jag tycker är en ren styggelse, blää... MEN, som sagt, jag skriver även om det jag gillar. Det är där vi skilljer oss. jag gillar och tror på KHK iår. Jag tror på försäsongsdrillningen á lá Zalar. Jag tror att skulle det krisa så öppnar tobbe och Co. lädret. Jag är BÅDE positiv OCH kritisk till KHK. Det är där vi skilljer oss. Via vägen, ärtsoppa i morgon, hjärtat...
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 30, 2007 13:24:28 GMT 1
Japp. Självklart kommer KHK att förstärka vid behov. Det gjorde man ju förra säsongen pga att man lite oväntat kom i slagläge. Då var målsättningen (som nykomling) från början bland de sex första. Nu är målet avancemang till ettan. Dessutom finns ju ekonomin tack vare att man redan nu kommer att ha minst 1189 betalande på seriematcherna Tror få kommer upp i denna siffra mer än möjligtvis KRIF i en match
|
|
|
Post by HF on Aug 30, 2007 19:29:17 GMT 1
Jag kan snacka kritiskt även här. Du vet att jag, bara som exempel, tycker det samlas för mycket när det istället ska köpas målvakt. Ett annat exempel är de jämrans reklampelartröjorna, som jag tycker är en ren styggelse, blää... MEN, som sagt, jag skriver även om det jag gillar. Det är där vi skilljer oss. jag gillar och tror på KHK iår. Jag tror på försäsongsdrillningen á lá Zalar. Jag tror att skulle det krisa så öppnar tobbe och Co. lädret. Jag är BÅDE positiv OCH kritisk till KHK. Det är där vi skilljer oss. Via vägen, ärtsoppa i morgon, hjärtat... ojojoj här var det trubbel hos vapenbröderna
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 30, 2007 20:59:50 GMT 1
Jag kan snacka kritiskt även här. Du vet att jag, bara som exempel, tycker det samlas för mycket när det istället ska köpas målvakt. Ett annat exempel är de jämrans reklampelartröjorna, som jag tycker är en ren styggelse, blää... MEN, som sagt, jag skriver även om det jag gillar. Det är där vi skilljer oss. jag gillar och tror på KHK iår. Jag tror på försäsongsdrillningen á lá Zalar. Jag tror att skulle det krisa så öppnar tobbe och Co. lädret. Jag är BÅDE positiv OCH kritisk till KHK. Det är där vi skilljer oss. Via vägen, ärtsoppa i morgon, hjärtat... Tack älskling.... Vi tänker i grunden likadant, men JJ är som han säger ständigt optimist... Skulle vilja säga att han tror på saker, mer för att han är optimist och VILL tro, än för att han VERKLIGEN tror på det.... Nåväl...vi lär väl gagga hockey o hts som vanligt.... ;D
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 30, 2007 21:13:59 GMT 1
Det är nog sant. Klart jag vill tro, jag håller ju på mitt lag och kallar mig supporter. Gör inte du det? Gör du det så är det din skylldighet att vara optimist!
|
|