|
Post by charlie on Aug 30, 2007 21:53:14 GMT 1
Skulle tippa att det vi alla har gemensamt är att vi berörs in i själen av vårt KHK. Alltså är vi lite av brunnäsor allihopa. Men visst är det så Callahan att det är roligare att möta dig då du faktiskt verkar ha svårt att tycka någonting är bra. Det förvånar mig och kanske några till. Vi vet naturligtvis att du gillar KHK, men det blir liksom som om du örfilar din egen hund dagligen... tja... en förbannat dålig bild... men något sånt...
När du sedan påstå dig försvara åsiktfriheten - utom när det blir personligen om dig - och i nästa varv attackerar alla som tycker något positivt - ja va fanken - du ställer dig i korseld. Kör in något du gillar (för det gör du väl) emellanåt och många skulle nog lägga ner sina vapen.
Fast forumet skulle inte bli sig riktigt lik. Du sätter ju färg på eländet och man får ju fundera på om man har rätt när någon hela tiden ifrågasätter det. Så kör på bara. Men kom ihåg att den som ger sig in i leken...
|
|
|
Post by oneandonly on Aug 30, 2007 23:51:20 GMT 1
Vi är alla olika och TUR är väl det !
Alla har VI KHK och ISHOCKEY hjärta. Det är det viktiga i "kråksången".
Alla behövs vi också här på Forumet. Både de som kritiserar mycket och de som bara håller med. Givetvis också alla i mittregionen som både kritiserar och håller med.
Tänk vad både detta forum och livet i sig vore tråkigt om alla tyckte och agerade likadant jämnt.
Däremot tycker jag att ALLA ska sluta med PERSONANGREPP bums !
Det är inget som leder någonstanns.
Hoppas också att C-checking hittar tbx. Han behövs också här !
Nu tar VI tag i det och hjälper KHK till 1;an !
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 31, 2007 9:56:08 GMT 1
Vi är alla olika och TUR är väl det ! Alla har VI KHK och ISHOCKEY hjärta. Det är det viktiga i "kråksången". Alla behövs vi också här på Forumet. Både de som kritiserar mycket och de som bara håller med. Givetvis också alla i mittregionen som både kritiserar och håller med. Tänk vad både detta forum och livet i sig vore tråkigt om alla tyckte och agerade likadant jämnt. Däremot tycker jag att ALLA ska sluta med PERSONANGREPP bums ! Det är inget som leder någonstanns. Hoppas också att C-checking hittar tbx. Han behövs också här ! Nu tar VI tag i det och hjälper KHK till 1;an ! Visst är det så. Men jag har inte hittat nån på forumet som "BARA håller med". Skulle iofs behövas så att forumet ej kantrar
|
|
|
Post by HF on Aug 31, 2007 11:31:23 GMT 1
Hoppas också att C-checking hittar tbx. Han behövs också här ! Nu tar VI tag i det och hjälper KHK till 1;an ! bbåååååååååååssssssssss,SKANDAL....ÄR det dessa kommentarer du saknar? För mycket mer har CC inte kommit med.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 31, 2007 11:45:52 GMT 1
Hoppas också att C-checking hittar tbx. Han behövs också här ! Nu tar VI tag i det och hjälper KHK till 1;an ! bbåååååååååååssssssssss,SKANDAL....ÄR det dessa kommentarer du saknar? För mycket mer har CC inte kommit med. ;D ...inte kan man beskylla honom för några längre inägg...
|
|
|
Post by HF on Aug 31, 2007 11:50:59 GMT 1
bbåååååååååååssssssssss,SKANDAL....ÄR det dessa kommentarer du saknar? För mycket mer har CC inte kommit med. ;D ...inte kan man beskylla honom för några längre inägg... ;D Han är trevlig privat men inte här har en känsla av att det inte är ömsesidigt
|
|
|
Post by oneandonly on Aug 31, 2007 11:53:03 GMT 1
;D ...inte kan man beskylla honom för några längre inägg... ;D Han är trevlig privat men inte här har en känsla av att det inte är ömsesidigt Har faktiskt inte studerat hans inlägg nogrannare. Vet bara att han privat är en stor KHK supporter och jag tycker att alla ska få "plats". KHK mot 1:an !
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 1, 2007 14:59:26 GMT 1
Jonas 74 (fd BB-boss ? ) Last Login Date: Jun 7, 2007, 11:18 Lite väl sporadiska besök för en moderator ?! Vad har hänt ? , gått över till handboll ? ,,,,
|
|
|
Post by anticonnie on Sept 1, 2007 18:46:05 GMT 1
Jonas 74 (fd BB-boss ? ) Last Login Date: Jun 7, 2007, 11:18 Lite väl sporadiska besök för en moderator ?! Vad har hänt ? , gått över till handboll ? ,,,, Av samma anledning han "hoppade av" Han bygger ett hus på egen hand! Hoppas däremot han är tillbaka inom kort!
|
|
|
Post by unbreakable on Sept 1, 2007 19:05:37 GMT 1
Så här är det, KHK skall upp i år och så är det, Callahan håller på och ibland nästan hånar och skriver samla men så är det inte. KHK kommer handla upp det som behövs i slutet av januari för att ta steget upp. Det finns ingen anledning att ta den kostnaden under 7 månader när man kan ta den under 2 månader. Vi kommer få se både utländska namn i truppen den 1 feb och minst ett svenskt namn med riktigt bra meriter.
Det finns bara en väg och alla vet vart den går, Go KHK Go
|
|
|
Post by anticonnie on Sept 1, 2007 19:07:02 GMT 1
Det finns bara en väg och alla vet vart den går, Go KHK Go RAUKT OPP I ITTAN ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 1, 2007 20:13:48 GMT 1
Det finns bara en väg och alla vet vart den går, Go KHK Go Visst finns det bara en väg, men det kan rullas ut spikmattor också...
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 1, 2007 20:52:39 GMT 1
Det finns bara en väg och alla vet vart den går, Go KHK Go Visst finns det bara en väg, men det kan rullas ut spikmattor också... Japp, jag minns en som hette Grästorp...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 1, 2007 20:53:00 GMT 1
Så här är det, KHK skall upp i år och så är det, Callahan håller på och ibland nästan hånar och skriver samla men så är det inte. KHK kommer handla upp det som behövs i slutet av januari för att ta steget upp. Det finns ingen anledning att ta den kostnaden under 7 månader när man kan ta den under 2 månader. Vi kommer få se både utländska namn i truppen den 1 feb och minst ett svenskt namn med riktigt bra meriter. Det finns bara en väg och alla vet vart den går, Go KHK Go Jag vet att det är en vedertagen metod att köpa spelare i januari...för mig obegriplig regel, att detta ska vara tillåtet!!! Personligen tycker jag man ska ha en trupp klar från början...killarna ska spela ihop sig o sen dra lasset hela vägen TILLSAMMANS!! Sjukt att man ska peta spelare på slutet, när det dra ihop sig till intressanta matcher... Jag förstår ideen med att hålla på utgifterna, men jag tycker både det är tråkigt o omoraliskt... En annan sjuk sak med denna regel är ju när bottenlag kan rädda sig kvar genom att köpa lite lirare på slutet... Önskar verkligen förbundet ändrade på detta...
|
|
|
Post by Teddybear on Sept 2, 2007 0:23:18 GMT 1
Så här är det, KHK skall upp i år och så är det, Callahan håller på och ibland nästan hånar och skriver samla men så är det inte. KHK kommer handla upp det som behövs i slutet av januari för att ta steget upp. Det finns ingen anledning att ta den kostnaden under 7 månader när man kan ta den under 2 månader. Vi kommer få se både utländska namn i truppen den 1 feb och minst ett svenskt namn med riktigt bra meriter. Det finns bara en väg och alla vet vart den går, Go KHK Go Jag vet att det är en vedertagen metod att köpa spelare i januari...för mig obegriplig regel, att detta ska vara tillåtet!!! Personligen tycker jag man ska ha en trupp klar från början...killarna ska spela ihop sig o sen dra lasset hela vägen TILLSAMMANS!! Sjukt att man ska peta spelare på slutet, när det dra ihop sig till intressanta matcher... Jag förstår ideen med att hålla på utgifterna, men jag tycker både det är tråkigt o omoraliskt... En annan sjuk sak med denna regel är ju när bottenlag kan rädda sig kvar genom att köpa lite lirare på slutet... Önskar verkligen förbundet ändrade på detta... Instämmer! Bra skrivet C!
|
|