|
Post by Iceman on Feb 20, 2006 19:58:55 GMT 1
linus spelade visst med j-20 i lördags! hade nummer #17 ok,måste ha missat det helt. sorry. är han på g:e till a-laget snart? Newman, var du inte nykter i lördags heller ? ;D ;D
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Feb 20, 2006 23:22:13 GMT 1
linus spelade visst med j-20 i lördags! hade nummer #17 ok,måste ha missat det helt. sorry. är han på g:e till a-laget snart? Nej de skulle jag inte kunna säga , tror aldrig han kommer tillbaka till alaget :/
|
|
|
Post by pirre on Feb 21, 2006 10:58:47 GMT 1
Tråkigt tycker jag! saknar han offensiva åkstil!
|
|
ultraz
Ungdomslirare
|
Post by ultraz on Feb 21, 2006 11:26:29 GMT 1
Claesson är med stor sannolikhet färdig med KHK. Men det kan bli div. 2 spel ändå för Linus i Kallinge nästa år. Det finns en stor risk att det är fler än Linus som tar steget över.
|
|
|
Post by pirre on Feb 21, 2006 11:47:53 GMT 1
Claesson är med stor sannolikhet färdig med KHK. Men det kan bli div. 2 spel ändå för Linus i Kallinge nästa år. Det finns en stor risk att det är fler än Linus som tar steget över. Även om KHK når tvåan??
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 21, 2006 11:58:45 GMT 1
Claesson är med stor sannolikhet färdig med KHK. Men det kan bli div. 2 spel ändå för Linus i Kallinge nästa år. Det finns en stor risk att det är fler än Linus som tar steget över. Även om KHK når tvåan?? Skulle bli mycket förvånad isf.
|
|
|
Post by pirre on Feb 21, 2006 12:01:17 GMT 1
Om nu KHK(klart de gör) tar sig till tvåan så tror jag att det finns spelare i krif som gärna vill se VAR som hemma arena nästa säsong.
|
|
ultraz
Ungdomslirare
|
Post by ultraz on Feb 21, 2006 13:33:26 GMT 1
Det som jag har hört är att flera "bänkspelare" kan vara aktuella för spel i Kallinge. Dels för att dom inte har förtroende för "Tobbe". Så det känns lite att vi är på vag mot ruta ett igen d.v.s. skicka ut egna produkter i kylan och allt vad det innebär.
|
|
|
Post by pirre on Feb 21, 2006 13:38:19 GMT 1
Jo där har du en poäng. Känner också att Tobbe inte "vågar" satsa på de egna produkterna. Har ju funnits flera matcher då han hade kunnat slänga in lite junisar tex mot Lund då resultat egentligen inte spelade någon roll.
|
|
|
Post by newman on Feb 21, 2006 17:12:12 GMT 1
Bästa laget ska spela.... (i de viktiga matcherna)
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 21, 2006 17:17:52 GMT 1
Det som jag har hört är att flera "bänkspelare" kan vara aktuella för spel i Kallinge. Dels för att dom inte har förtroende för "Tobbe". Så det känns lite att vi är på vag mot ruta ett igen d.v.s. skicka ut egna produkter i kylan och allt vad det innebär. Tråkigt att inte spelare klarar av att vara bänkade, vill man ha sådana spelare i ett lag? Har svårt att se att Kallinge skulle värva spelare som inte ens platsar i trean...
|
|
|
Post by HF on Feb 21, 2006 18:52:30 GMT 1
Det som jag har hört är att flera "bänkspelare" kan vara aktuella för spel i Kallinge. Dels för att dom inte har förtroende för "Tobbe". Så det känns lite att vi är på vag mot ruta ett igen d.v.s. skicka ut egna produkter i kylan och allt vad det innebär. Tråkigt att inte spelare klarar av att vara bänkade, vill man ha sådana spelare i ett lag? Har svårt att se att Kallinge skulle värva spelare som inte ens platsar i trean... precis
|
|
|
Post by newman on Feb 23, 2006 19:08:08 GMT 1
Wörd på den!
|
|
|
Post by Teddybear on Aug 19, 2006 0:31:01 GMT 1
Claesson är med stor sannolikhet färdig med KHK. Men det kan bli div. 2 spel ändå för Linus i Kallinge nästa år. Det finns en stor risk att det är fler än Linus som tar steget över. Undrar varför inte Ultraz skriver längre? ;D
|
|
|
Post by newman on Aug 19, 2006 8:42:00 GMT 1
Vad jag hört så kommer Linus göra en fullsatsning denna säsong.. hoppas att han få vara skadefri,då kan han slå sig in i laget!
|
|