|
Post by pirre on Aug 19, 2006 8:44:01 GMT 1
Vad jag hört så kommer Linus göra en fullsatsning denna säsong.. hoppas att han få vara skadefri,då kan han slå sig in i laget! Hoppas att Linus kan ta sig tillbaka till sin gamla stil och bli den "powerforward" han en gång såg ut att bli!!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 19, 2006 9:40:28 GMT 1
Linus kan bli en riktigt tillgång för KHK i vinter.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 19, 2006 9:49:34 GMT 1
Linus kan bli en riktigt tillgång för KHK i vinter. Vad jag hört så kommer Linus göra en fullsatsning denna säsong.. hoppas att han få vara skadefri,då kan han slå sig in i laget! Hoppas att Linus kan ta sig tillbaka till sin gamla stil och bli den "powerforward" han en gång såg ut att bli!! Tyvärr, jag tror inte det. Linus kan bli en etablerad tredje- eller fjärdelines spelare i tvåan, inte mer... Trots sin ringa ålder har han de bästa åren bakom sig redan... Tyvärr.... Bevisa gärna att jag har fel, Linus!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 19, 2006 9:54:13 GMT 1
Är också lite orolig för att du har rätt JJb därför skrev jag att han KAN bli en tillgång. Men hoppas klart på att det är tvärtom och att han är riktigt revanschsugen efter att fått hela förra säsongen spolierad pga. han knäskada. Kom igen Linus.
|
|
|
Post by pirre on Aug 19, 2006 19:14:46 GMT 1
Linus kan bli en riktigt tillgång för KHK i vinter. Hoppas att Linus kan ta sig tillbaka till sin gamla stil och bli den "powerforward" han en gång såg ut att bli!! Tyvärr, jag tror inte det. Linus kan bli en etablerad tredje- eller fjärdelines spelare i tvåan, inte mer... Trots sin ringa ålder har han de bästa åren bakom sig redan... Tyvärr.... Bevisa gärna att jag har fel, Linus! Jaha så man får inte ens hoppas längre för dig??? Hmmm jag vet var du bor och vilket kaffe du dricker!!!!
|
|
|
Post by newman on Aug 20, 2006 0:44:07 GMT 1
Linus kan i sina bästa stunder.. helt säkert! bara skadorna håller sig på behörigt avstånd!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 20, 2006 3:13:30 GMT 1
Tyvärr, jag tror inte det. Linus kan bli en etablerad tredje- eller fjärdelines spelare i tvåan, inte mer... Trots sin ringa ålder har han de bästa åren bakom sig redan... Tyvärr.... Bevisa gärna att jag har fel, Linus! Jaha så man får inte ens hoppas längre för dig??? Hmmm jag vet var du bor och vilket kaffe du dricker!!!! Jorå, bara hoppas på du herr Löfberg.. ehhh.... Löfgren... ;D Det gör jag också... Hoppas alltså...
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 20, 2006 14:10:33 GMT 1
Vad jag hört så kommer Linus göra en fullsatsning denna säsong.. hoppas att han få vara skadefri,då kan han slå sig in i laget! tror jag också. Talang har han utan tvivel. Men "slarvat bort" ett par säsonger
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 20, 2006 14:40:39 GMT 1
Jo, talang räcker sällan om man inte går in till 100 %... Precis som med att motivation slår klass...
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 20, 2006 17:18:17 GMT 1
Jo, talang räcker sällan om man inte går in till 100 %... Precis som med att motivation slår klass... Exakt ! Tycker Clarre är ett typexempel på detta. Visst har han en del talang. Men det är hans i nställning som är hans signum Men skulle han nu kunna satsa 100% igen så har han fortfarande chansen att bli en bra hockeyspelare. Även in "de förlorade åren" inte kan fås tillbaka. Men i tvåan borde han kunna etablera sig. Kanske tom i ettan
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 20, 2006 18:42:55 GMT 1
Clarre har nr, 17 och heter Fredrik. Jag förmodar att du , precis som vi andra, snackar nr. 21 Linus Claesson.
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 20, 2006 19:30:51 GMT 1
Clarre har nr, 17 och heter Fredrik. Jag förmodar att du , precis som vi andra, snackar nr. 21 Linus Claesson. Ber om ursäkt. Avvikelse fr ämnet. Men ville bara ge ett ex på det fenomen callahan belyste
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 20, 2006 19:51:13 GMT 1
Clarre har nr, 17 och heter Fredrik. Jag förmodar att du , precis som vi andra, snackar nr. 21 Linus Claesson. Ber om ursäkt. Avvikelse fr ämnet. Men ville bara ge ett ex på det fenomen callahan belyste Du behöver inte be om ursäkt, jag trodde att du menade fel "Clarre". En avvikelse från ämnet, som den du nämner, är befogad. Jag hängde bara upp mig på att du började andra stycket med ordet "Men". Detta tydde, som jag såg det, på att även det handlade om samma person och det vet vi ju att det inte kan göra då Fredrik redan varit en etablerad div 2 spelare, fast då i KIK.
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 20, 2006 20:52:48 GMT 1
Ber om ursäkt. Avvikelse fr ämnet. Men ville bara ge ett ex på det fenomen callahan belyste Du behöver inte be om ursäkt, jag trodde att du menade fel "Clarre". En avvikelse från ämnet, som den du nämner, är befogad. Jag hängde bara upp mig på att du började andra stycket med ordet "Men". Detta tydde, som jag såg det, på att även det handlade om samma person och det vet vi ju att det inte kan göra då Fredrik redan varit en etablerad div 2 spelare, fast då i KIK. Exakt ! Tycker Clarre är ett typexempel på detta. Visst har han en del talang. Men det är hans inställning som är hans signum Men skulle Linus nu kunna satsa 100% igen så har han fortfarande chansen att bli en bra hockeyspelare. Även in "de förlorade åren" inte kan fås tillbaka. Men i tvåan borde han kunna etablera sig. Kanske tom i ettan Så borde jag formulerat mig
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 20, 2006 20:54:24 GMT 1
Oj vad man kan svamla till det då...
|
|