|
Post by kraftwerk on Aug 20, 2006 21:01:17 GMT 1
Oj vad man kan svamla till det då... Det bjuder jag på. Speciellt när jag tack vare den uppmärksamme JJB kunde klarföra det hela Hur som helst kan Linus om det vill sig väl bli som ett nyförvärv
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 20, 2006 21:02:48 GMT 1
Oj vad man kan svamla till det då... Det bjuder jag på. Speciellt när jag tack vare den uppmärksamme JJB kunde klarföra det hela Hur som helst kan Linus om det vill sig väl bli som ett nyförvärv ;D Nu var det ju JJB jag menade svamlade....
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 20, 2006 21:05:44 GMT 1
Det bjuder jag på. Speciellt när jag tack vare den uppmärksamme JJB kunde klarföra det hela Hur som helst kan Linus om det vill sig väl bli som ett nyförvärv ;D Nu var det ju JJB jag menade svamlade.... Håller jag inte med om . Han bara uppmärksammade mig på att jag utryckte mig oklart för omväxlings skull
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 20, 2006 21:11:51 GMT 1
Han svamlar alltid....nu ska du bara hålla med.... ;D
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 20, 2006 23:47:57 GMT 1
Jaha, jasså, den gode JJB svamlar nu också... Jaha, mycket ska man höra från den kanske svamligaste utav dem alla...
|
|
|
Post by newman on Aug 23, 2006 20:16:12 GMT 1
word!
|
|
|
Post by Teddybear on Aug 24, 2006 0:52:13 GMT 1
Linus kan i sina bästa stunder.. helt säkert! bara skadorna håller sig på behörigt avstånd! Tror också att Linus kan bli en enorm tillgång tillsammans med Morin! Som för övrigt är fruktansvärt underskattad!
|
|
|
Post by fun on Aug 24, 2006 7:14:42 GMT 1
Linus kan i sina bästa stunder.. helt säkert! bara skadorna håller sig på behörigt avstånd! Tror också att Linus kan bli en enorm tillgång tillsammans med Morin! Som för övrigt är fruktansvärt underskattad! Morin är den enda av de nya som jag tvivlar på blir en tillgång. (man han är ju inte värvad) Men överaska mig positivt Victor !
|
|