|
Post by fun on Aug 2, 2006 7:35:12 GMT 1
När jag köpte i juni var 650 redan sålda enl kansliet
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 2, 2006 8:15:36 GMT 1
Jag och många med mig bokade upp oss redan sista matchen förra säsongen. Kansliet skulle höra av sig när det var dags för försäljning sa dom... Har inte hört något ännu...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 2, 2006 9:12:13 GMT 1
Förvånar mig inte om de sålt dem...i så fall får man väl ta till ordet..SKANDAAAAL!!!
|
|
|
Post by fun on Aug 2, 2006 9:47:24 GMT 1
Jag och många med mig bokade upp oss redan sista matchen förra säsongen. Kansliet skulle höra av sig när det var dags för försäljning sa dom... Har inte hört något ännu... Mig kontakade de. Föreslår att du ringer kansliet.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 2, 2006 10:35:02 GMT 1
Det var ju konstigt att de skulle höra av sig till någon bara......om de gjort av med de platserna blir jag vansinnig!!!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 2, 2006 10:44:40 GMT 1
Några av mina kamrater har hämtat sina säsongskort. Och om det stämmer så har jag hört att man skall ha hämtat sina bokade säsongskort innan den första augusti annars............ riskerar man att det går vidare till någon annan.
OBS! Jag vet inte om detta stämmer, så ring kansliet och hör om ni är oroliga.
|
|
|
Post by fun on Aug 2, 2006 10:44:54 GMT 1
Det var ju konstigt att de skulle höra av sig till någon bara......om de gjort av med de platserna blir jag vansinnig!!! Varför ta ut problemen i förskott. Lyft luren och red ut ev problem Jag statade en positiv tråd. M en nu blir det som vanligt suck
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 2, 2006 10:49:57 GMT 1
Några av mina kamrater har hämtat sina säsongskort. Och om det stämmer så har jag hört att man skall ha hämtat sina bokade säsongskort innan den första augusti annars............ riskerar man att det går vidare till någon annan. OBS! Jag vet inte om detta stämmer, så ring kansliet och hör om ni är oroliga. Så sas det inte till oss...de tog alla telefonnummer för att höra av sig...så naturligtvis väntar vi... Har inte stått något, vad jag vet, om att något bokat skulle hämtas..... Trist... Har inte tagit ut något i förskott, fun, men jag tror ju inte längre själv på att plaserna finns kvar...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 2, 2006 10:56:59 GMT 1
Kom ihåg detta är vad jag har hört så det är inte säkert att det stämmer, långt ifrån säkert.
|
|
|
Post by fun on Aug 2, 2006 10:57:13 GMT 1
Några av mina kamrater har hämtat sina säsongskort. Och om det stämmer så har jag hört att man skall ha hämtat sina bokade säsongskort innan den första augusti annars............ riskerar man att det går vidare till någon annan. OBS! Jag vet inte om detta stämmer, så ring kansliet och hör om ni är oroliga. Så sas det inte till oss...de tog alla telefonnummer för att höra av sig...så naturligtvis väntar vi... Har inte stått något, vad jag vet, om att något bokat skulle hämtas..... Trist... Har inte tagit ut något i förskott, fun, men jag tror ju inte längre själv på att plaserna finns kvar... Om det med 1 aug stämmer så är väl in te risken att de är sålda mitt i sem så stor Men som sagt LYFT LUREN ju förr desgto bättre för dig. Att du oroar dig i furumet hjälper föga
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 2, 2006 11:01:53 GMT 1
Klart dom finns kvar. Dom sa ju att de skulle höra av sig. Så j-a klantiga tror jag inte de är...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 2, 2006 11:09:35 GMT 1
?.. försvann mitt inlägg??
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 2, 2006 11:14:29 GMT 1
?.. försvann mitt inlägg?? Inte helt omöjligt när IP är inne och på hugget! ;D
|
|