|
Post by HF on Oct 5, 2006 21:52:26 GMT 1
Måste bero på att Sandvikarna sitter där, ni som sitter lite längre ner kallas rusta hyllan för ni har lite sämre kvalitee Men jag sitter ju mitt ibland Sandvikarna... Ops, då får du ge dig tillkänna då!
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Oct 7, 2006 10:55:45 GMT 1
Om man köper säsongskort, kan man rita in en liten ruta på NNÖ och skriva sitt nick i den?
|
|
|
Post by A "goe" Lundgren on Oct 7, 2006 14:25:32 GMT 1
Ok då gör jag det i pausen MR. Callahan Vilken sektion är bäst nu då? B Ok då gör jag det i pausen MR. Callahan Vilken sektion är bäst nu då? C är bäst! ;D Har ni lämnat A-sektionen? ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 9, 2006 10:13:22 GMT 1
Frågade oxå om hur många kort som var levererade i dags läget! Börjar närma sig 600 st nu sa denna person......... Men då är inte Sponsorkorten inräknade!! Nu är man upp i 600 inkl sponsorkorten Nu 650 enl www.khk.se
|
|
aomen
Björnligan
|
Post by aomen on Feb 12, 2007 20:28:50 GMT 1
Ngn som vet vad man ska göra om man blivit av med sitt säsongskort?
Nu e de ju bara en match kvar så de gör väl inte så mkt...men jag vill ju ha kvar mina platser till kvalet samt att jag vill gärna ha kvar platsen nästa år...
Tacksam för hjälp!
|
|
|
Post by HF on Feb 12, 2007 21:00:14 GMT 1
Ngn som vet vad man ska göra om man blivit av med sitt säsongskort? Nu e de ju bara en match kvar så de gör väl inte så mkt...men jag vill ju ha kvar mina platser till kvalet samt att jag vill gärna ha kvar platsen nästa år... Tacksam för hjälp! borde väl finnas antecknat på kansliet
|
|