|
Post by qALLAHAN on Aug 9, 2006 8:06:13 GMT 1
Jagg plockade med mig en hem igår när jag hämtade kortet. Nu gäller det kanske bara att få ditt namnet och siffran (8) på ryggen... franns det någon andrasortering, blekt som blivit orange till c ? Ser du någon, så säg till!!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 9, 2006 8:43:51 GMT 1
Måste bara säga att få tag i det däringa säsingskortet var i sanning inte lätt. Kansliet var förvisso öppet men det var inte arenan. Jag hade tur och stötte på en tös från KASK som precis skulle gå ut. Hon ville först inte släppa in mig, skyllde på att hon inte fick gör det. Så jag kopplade på min stora charm och då gick det bra (eller blev hon rädd? Jag vet inte). Väl inne så var det inga problem.
Värre var det för min kompis W. som skulle hämta sitt i går. Han kom förvisso in med en gång i arenan vi 1600-tiden, men då var kanslit bommat och låst. Detta trots att det står öppet tisdagar 1300-1700 på hemsidan.
Mycket strul med andra ord... Svagt Karlskrona HK!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 9, 2006 8:52:44 GMT 1
Jaha...ska jag behöva ringa o boka tid då
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 9, 2006 17:22:08 GMT 1
Se till att vara där när de har öppet så är det inga problem. Skall erkänna att jag hade lite tur också det var inte en enda människa på kansliet när jag skulle hämta mitt säsongskort men jag hade lite tur då Tobbe dök upp precis när jag hade belutat att gå hem.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 9, 2006 20:12:31 GMT 1
Men va FAAAAAN!!! Då får de väl ha mindre öppet...om de inte kan hålla tiderna! Det är ju tre i rad nämnda här....JJB blev insläppt av en KASKare....W kom in i hallen men ingen i kansliet...och Järnis hade tur att Tobbe kom innan han gick.... Helsjukt...
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 9, 2006 20:33:17 GMT 1
[glow=red,2,300]Jag hade INGA problem [/glow]Eftersom det sålts 500 kort så har nog många haft det smärtfritt. Det kanske är 490 som utan problem lyckats hämta sina kort när kansliet var öppet .... Men bara för att du o JJB hade lite strul så är det HELSJUKT ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Tänk den dag callahanb kan ta fasta på något POSITIVT. Men callahan är som en målsökande robot som försöker hitta nåt negativt och sedan slå upp det i KRIGSRUBRIKER. Men när det ex kommer ett nyförvärv så orkar han ALDRIG ens hälsa den välkommen. Måste vara jobbigt att ha en sån attityd till livet. Att lägga ALL energi på det negativa och aldrig kunna glädjas åt något postivt Tycker uppriktigt synd om callahan
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 10, 2006 15:04:45 GMT 1
Haha....oj vad jag lider...
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 10, 2006 16:05:38 GMT 1
Haha....oj vad jag lider... tja du vet inte hur välgörande det känns att då och då (likt JJB) framföra uppskattande saker om ex KHK.
|
|
|
Post by Teddybear on Aug 13, 2006 0:18:31 GMT 1
Men va FAAAAAN!!! Då får de väl ha mindre öppet...om de inte kan hålla tiderna! Det är ju tre i rad nämnda här....JJB blev insläppt av en KASKare....W kom in i hallen men ingen i kansliet...och Järnis hade tur att Tobbe kom innan han gick.... Helsjukt... Men vi håller på KHK! Eller?
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Aug 13, 2006 3:25:59 GMT 1
Det e skönt att det finns folk som lider med halvfolk som CALLAHAN. för annars hade allt gått åt helvete precis som han vill
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 13, 2006 9:59:19 GMT 1
Men va FAAAAAN!!! Då får de väl ha mindre öppet...om de inte kan hålla tiderna! Det är ju tre i rad nämnda här....JJB blev insläppt av en KASKare....W kom in i hallen men ingen i kansliet...och Järnis hade tur att Tobbe kom innan han gick.... Helsjukt... Men vi håller på KHK! Eller? Naturligtvis gör vi det! Men det utesluter väl inte att vissa saker, som t.ex. säsongskortsstrulet, kan påpekas? Kom nu inte bara med "engagera er i KHK's arbete istället för att bara gnälla" tjafset. Man måste väl få påpeka saker ändå? Om du köper en burk potatissallad på MAXI, kommer hem, upptäcker att innehållet var dåligt, så påpekar väl du detta för MAXI. Eller måste du först engagera dig i MAXI och dess arbete? Ja, jag har inte bara påpekat det här utan även till de det vederbör.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 13, 2006 10:12:13 GMT 1
Ligger en del i det du skirver, sedan finns det ju tyvärr de som inte gör något annat än bara klagar på allt.
|
|
|
Post by Sardaukar on Aug 13, 2006 14:51:04 GMT 1
Men vi håller på KHK! Eller? Naturligtvis gör vi det! Men det utesluter väl inte att vissa saker, som t.ex. säsongskortsstrulet, kan påpekas? Kom nu inte bara med "engagera er i KHK's arbete istället för att bara gnälla" tjafset. Man måste väl få påpeka saker ändå? Om du köper en burk potatissallad på MAXI, kommer hem, upptäcker att innehållet var dåligt, så påpekar väl du detta för MAXI. Eller måste du först engagera dig i MAXI och dess arbete? Ja, jag har inte bara påpekat det här utan även till de det vederbör. Så är det faktiskt. KHK arrangerar underhållning till oss liksom SF bio arrangerar filmer till besökarna. Man betalar ju för att se matcherna, och då kan man inte som arrangör göra som man vill. Är kanske lite drastisk när jag säger detta, men principen kvarstår ju att man kan förlora "kunder" på sikt. Jag går ju inte till en bio som inte håller sina öppettider. Ett grovt exempel bara...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 13, 2006 23:44:20 GMT 1
Jo ni JJB o Sarre...detta är ju självklarheter...vi betalar för en vara, men det får ju inte jag säga....utan att halshuggas...
|
|
|
Post by fun on Aug 14, 2006 10:08:58 GMT 1
Men vi håller på KHK! Eller? Naturligtvis gör vi det! Men det utesluter väl inte att vissa saker, som t.ex. säsongskortsstrulet, kan påpekas? Kom nu inte bara med "engagera er i KHK's arbete istället för att bara gnälla" tjafset. Man måste väl få påpeka saker ändå? Om du köper en burk potatissallad på MAXI, kommer hem, upptäcker att innehållet var dåligt, så påpekar väl du detta för MAXI. Eller måste du först engagera dig i MAXI och dess arbete? Ja, jag har inte bara påpekat det här utan även till de det vederbör. en skillnad är att de på MAXI inte jobbar ideellt för att du ska kunna köpa potatissallad
|
|