|
Post by fun on Aug 21, 2006 7:49:43 GMT 1
Jaaaa....utöka till 21.00...så kanske de inte stängt när man kommer vid 17....?! Risken är ju att de ej hunnit öppna
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 21, 2006 8:11:42 GMT 1
Haha...ja du milde....är nog bäst att ringa innan man går dit...
|
|
|
Post by pirre on Aug 22, 2006 11:59:15 GMT 1
Var ute å skulle fixa en replica till id! Och kansliet var öppet innan öppningsdax!! Kanske därför det är stängt ibland på em! Flextider mao!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 22, 2006 12:02:23 GMT 1
;D
Bra att flexa när man håller på med "servicejobb"..
|
|
|
Post by pirre on Aug 22, 2006 12:07:26 GMT 1
Frågade oxå om hur många kort som var levererade i dags läget! Börjar närma sig 600 st nu sa denna person......... Men då är inte Sponsorkorten inräknade!!
|
|
|
Post by fun on Aug 22, 2006 12:10:01 GMT 1
Frågade oxå om hur många kort som var levererade i dags läget! Börjar närma sig 600 st nu sa denna person......... Men då är inte Sponsorkorten inräknade!! Märkligt. När en kompis hämtade sitt häromdan var det "snart 500 sålda inkl sponsorkorten"
|
|
|
Post by pirre on Aug 22, 2006 12:13:01 GMT 1
Frågade oxå om hur många kort som var levererade i dags läget! Börjar närma sig 600 st nu sa denna person......... Men då är inte Sponsorkorten inräknade!! Märkligt. När en kompis hämtade sitt häromdan var det "snart 500 sålda inkl sponsorkorten" Misstänkte att det skulle koma ett mothugg från nån Men jag skrev bara vad som sades! Om det nu stämmer eller ej vet jag inte ,men jag har för vana att inte gå omkring och misstro en massa människor hela tiden!!
|
|
|
Post by fun on Aug 22, 2006 12:17:22 GMT 1
Märkligt. När en kompis hämtade sitt häromdan var det "snart 500 sålda inkl sponsorkorten" Misstänkte att det skulle koma ett mothugg från nån Men jag skrev bara vad som sades! Om det nu stämmer eller ej vet jag inte ,men jag har för vana att inte gå omkring och misstro en massa människor hela tiden!! Jag bara påpekade att jag hörde en annan siffra häromdan. Min kompis hade väl in te heller nån anledning att misstro den ? Tycker bara det är märkligt att det förekommer så olika siffror
|
|
|
Post by newman on Aug 22, 2006 13:54:03 GMT 1
Källan Pirre... namn och telefon..tack!
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 1, 2006 7:44:34 GMT 1
Frågade oxå om hur många kort som var levererade i dags läget! Börjar närma sig 600 st nu sa denna person......... Men då är inte Sponsorkorten inräknade!! Nu är man upp i 600 inkl sponsorkorten
|
|
|
Post by Professorn on Oct 1, 2006 23:16:50 GMT 1
När jag var ute och köpte mitt kort för en månad sedan så hade klubben sålt 475 (betalade och uthämtade). Vid samma tidpunkt hade klubben "märkt" cirka 800 stolar! Vi kan vara säkra på att vi kommer få fina publiksiffror i vinter... Just nu så ligger publiksnittet på runt 810 personer ifall man räknar att alla "stolinnehavare" kommer och att ytterliggare 45% löser matchbiljett!(?) Ser mycket bra ut! Ska jag spekulera en trolig snittsiffra (grundserien) så är det i dagsläget 955 personer! Enligt ej säkra uppgifter så kommer klubben att sälja ytterliggare några kort så mitt "snittips" kan få revideras?
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 2, 2006 7:10:24 GMT 1
När jag var ute och köpte mitt kort för en månad sedan så hade klubben sålt 475 (betalade och uthämtade). Vid samma tidpunkt hade klubben "märkt" cirka 800 stolar! Vi kan vara säkra på att vi kommer få fina publiksiffror i vinter... Just nu så ligger publiksnittet på runt 810 personer ifall man räknar att alla "stolinnehavare" kommer och att ytterliggare 45% löser matchbiljett!(?) Ser mycket bra ut! Ska jag spekulera en trolig snittsiffra (grundserien) så är det i dagsläget 955 personer! Enligt ej säkra uppgifter så kommer klubben att sälja ytterliggare några kort så mitt "snittips" kan få revideras? Vad jag förtstått sa har man sålt drugt 600 kort till sponsorer o privatpersoner. Sedan finns platser "märkta" för alla ungdomsledare o övriga i KHK som jobbar idiellt. Så totala siffran du nämner på 800 stämmer säkert bra. Sen hoippas även jag att det säls ytterligare kort fram till hemmapremiären
|
|
|
Post by Teddybear on Oct 2, 2006 21:10:41 GMT 1
När jag var ute och köpte mitt kort för en månad sedan så hade klubben sålt 475 (betalade och uthämtade). Vid samma tidpunkt hade klubben "märkt" cirka 800 stolar! Vi kan vara säkra på att vi kommer få fina publiksiffror i vinter... Just nu så ligger publiksnittet på runt 810 personer ifall man räknar att alla "stolinnehavare" kommer och att ytterliggare 45% löser matchbiljett!(?) Ser mycket bra ut! Ska jag spekulera en trolig snittsiffra (grundserien) så är det i dagsläget 955 personer! Enligt ej säkra uppgifter så kommer klubben att sälja ytterliggare några kort så mitt "snittips" kan få revideras? Vad jag förtstått sa har man sålt drugt 600 kort till sponsorer o privatpersoner. Sedan finns platser "märkta" för alla ungdomsledare o övriga i KHK som jobbar idiellt. Så totala siffran du nämner på 800 stämmer säkert bra. Sen hoippas även jag att det säls ytterligare kort fram till hemmapremiären Det låter bra! Men man säljer väl inte säsongskort till sponsorer? De får väl sina kort pga sponsoravtal. Menar du indirekt försäljning?
|
|
|
Post by pirre on Oct 3, 2006 6:27:31 GMT 1
Vad jag förtstått sa har man sålt drugt 600 kort till sponsorer o privatpersoner. Sedan finns platser "märkta" för alla ungdomsledare o övriga i KHK som jobbar idiellt. Så totala siffran du nämner på 800 stämmer säkert bra. Sen hoippas även jag att det säls ytterligare kort fram till hemmapremiären Det låter bra! Men man säljer väl inte säsongskort till sponsorer? De får väl sina kort pga sponsoravtal. Menar du indirekt försäljning? Man får inga säsongskort via sponsoravtal! Men däremot så bakas de in i sponsorpaketet! Vill man tex ha fler kort än vad paketet innehåller så kostar det precis lika mycket för privatpersoner! Tycker att även sponsorer ska betala för sig och inte snylta bara för man är sponsor! (för ett säsongskort är ju inte dyrt) Det ska kosta att gå på världens bästa underhållning!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 3, 2006 7:36:13 GMT 1
Det låter bra! Men man säljer väl inte säsongskort till sponsorer? De får väl sina kort pga sponsoravtal. Menar du indirekt försäljning? Man får inga säsongskort via sponsoravtal! Men däremot så bakas de in i sponsorpaketet! Vill man tex ha fler kort än vad paketet innehåller så kostar det precis lika mycket för privatpersoner! Tycker att även sponsorer ska betala för sig och inte snylta bara för man är sponsor! (för ett säsongskort är ju inte dyrt) Det ska kosta att gå på världens bästa underhållning!! Helt korrekt YB. Då jag själv är sponsor vet jag också hur detta funkar. Tidigare fick jag ett säsongskort tack vare att jag gick in med en viss summa. Nu sepreras värdet av säsongskortet o redivisas separat i kontraktet. Denna änding gjordesx enl klubben för att KHK tidigare fått betal reklamskatt på hela summan något som man ej behöver. Reklamskatt utgår endast på själva reklam-delen tex skylt eller sargreklam.
|
|