|
Post by HF on Nov 27, 2007 19:16:11 GMT 1
Här tycker vi att Ladden är lite konstig men det är ingenting mot vad man tycker i KRIF. KRIF:s före detta ordförande och nuvarande vice ordförande är Laddens pappa och han är med och styr i värvningarna. KRIF har inte värvat en center på 2 år och det är ju lite spännande men pratar man med KRIF:are så säger man att det är inte alls lustigt. Laddens pappa är med i värvningarna och tog man dit en center så skulle ju pappas pojke inte få spela, jag hoppas att pappa fortsätter att vägra värva centrar för KRIF:s spel kommer ju inte precis gå snabbare med tiden. Har också hört från insidan av krif att de inte är helt nöjda med Pappa Ladden.
|
|
|
Post by HF on Nov 27, 2007 19:17:19 GMT 1
Ladden är säkert en skitbra kille brevid isen men hans blogg retar upp folk så han får helt enkelt ta skiten.
|
|
|
Post by xeal on Nov 27, 2007 19:21:16 GMT 1
Ladden är säkert en skitbra kille brevid isen men hans blogg retar upp folk så han får helt enkelt ta skiten. Faktum är att det är inte hans blogg som startat mitt HAT mot honom, utan det är hans jävla TJAT med domarn hela hela tiden. Spelar ingen roll om det är för en icing eller offside. Likt förbannat ska han snacka med domarn i 5 minuter! så jävla tröttsamt
|
|
|
Post by charlie on Nov 27, 2007 22:06:29 GMT 1
Ladden är säkert en skitbra kille brevid isen men hans blogg retar upp folk så han får helt enkelt ta skiten. Faktum är att det är inte hans blogg som startat mitt HAT mot honom, utan det är hans jävla TJAT med domarn hela hela tiden. Spelar ingen roll om det är för en icing eller offside. Likt förbannat ska han snacka med domarn i 5 minuter! så jävla tröttsamt Gränsen mellan hat och kärlek påstås vara hårfin. Du är alltså säker på att du inte älskar Ladden?
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Nov 27, 2007 22:23:56 GMT 1
Jag ogillar honom bara för att jag tycker att det e kul ;D
|
|
|
Post by charlie on Nov 27, 2007 22:34:29 GMT 1
Karln är med sitt fokus på KHK naturligtvis i riskzonen för att vara en belastning för sin egen klubb. Är rätt säker på att om André suttit och fokuserat på andra lag i denna stil, så hade han inte gjort det... Ladden motiverar ju sina motståndare - lika korkat som när de där KRIF:arna (eller fd KRIF:arna) kacklade upp sig inne i hönsgården. Fast det ju höll ju bara tills tuppen kom hem och rätade upp dom. Hur ostrategisk får man vara?
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 28, 2007 6:25:24 GMT 1
|
|
|
Post by xeal on Nov 28, 2007 10:07:21 GMT 1
|
|
|
Post by sollet on Nov 28, 2007 10:08:27 GMT 1
Länkat,kopierat,saxat! what ever! alexblogg.krif-hockey.net/ Ang bilden på "CD" kan tänka mig att han säger:men lille Kevin ska du ha hjälp att komma över trösklen? Så att du vara med och leka du me?? ;D Passa på att gå in på sydostran.se och kommentera tomten. Är ju enda möjligheten man har då han har en dagisblogg
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 29, 2007 7:20:05 GMT 1
Man undrar vilken match "ladden" var på ?........
Saxat från BLT: "-Fem mot fem tycker jag vi är bättre i två perioder"
KHK mot 1:an !!!!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 29, 2007 7:50:59 GMT 1
Man undrar vilken match "ladden" var på ?........ Saxat från BLT: "-Fem mot fem tycker jag vi är bättre i två perioder" KHK mot 1:an !!!! Va han med igår? Såg han inte överhuvudtaget, kanske berodde på att han åkte längs med sargen närmast klacken ;D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 29, 2007 8:20:00 GMT 1
Helt ärligt så är det lite underligt att han får spela i KRIF varför släpper man inte fram någon j-spelare istället?
Han är helt oduglig.
|
|
|
Post by climber on Nov 29, 2007 15:18:02 GMT 1
Man undrar vilken match "ladden" var på ?........ Saxat från BLT: "-Fem mot fem tycker jag vi är bättre i två perioder" KHK mot 1:an !!!! hahahahah ja det är fan inte klokt vad den lilla ladden är svartis på KHK, han är den sämsta ishockeyspelaren jag någonsin sett, till och med jag hade gjort en bättre insats än vad han gör, antingen snubblar han på väg in på isen eller så snubblar han ute på isen, han är ju på knäna hela tiden. skaffa dig ett liv ladden och lägg skrillorna på hyllan. släpp fram någon junior istället. ladden nu har du dragigt ur SLADDEN ;D
|
|
|
Post by Wendel Clark on Nov 29, 2007 16:32:41 GMT 1
Jag stod i hörnet på KHK sidan hela matchen och fick se en underbar syn. Första bytet Ladden var inne åkte han på en sån jävla tackling precis framför KRIF klacken. Så han grimaserade!! Jag trodde att han skulle börja lipa!!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 29, 2007 16:34:22 GMT 1
Härligt ! 16kr till FL
|
|