|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Nov 26, 2007 1:21:32 GMT 1
Välkomstssång till Ladden nu på onsdag som jag fick som tips av en kille som känner en kompis som har bott i närheten av ett hus som finns i närheten av stan där jag nästan bor: (Musik Lilla Ludde): Här kommer lilla Ladden hå-hå ja-ja Alltid på eftersladden hå-hå ja-ja Ladden vill till Karlskrona hå-hå ja-ja Men vem ska då passa korna hå-hå ja-ja KLOCKREN !!!!! Ja det kan man nog säga ... o VI MÅSTE sjunga den när sladden kommer in på isen då han snubblar ut ;D
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 26, 2007 1:28:36 GMT 1
Ja det kan man nog säga ... o VI MÅSTE sjunga den när sladden kommer in på isen då han snubblar ut ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by dockan on Nov 26, 2007 10:51:53 GMT 1
Han ska få höra /varje gång har råkar ha pucken!!! BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
|
|
|
Post by anticonnie on Nov 26, 2007 10:57:52 GMT 1
Han kommer få höra när han har pucken!! Har en lite suprice för vår gode Ladden ;D
|
|
|
Post by dockan on Nov 26, 2007 11:01:13 GMT 1
Läste det senaste.. ... på onsdag kommer elitlaget på besök i ladan! Klok e han inte .. Soooopa!. Bäst o se upp "lallen".. Det kommer att smälla!
|
|
|
Post by charlie on Nov 26, 2007 23:20:00 GMT 1
Till och med en kille på jobbet - som är helt ointresserad av hockey - lessnade på Ladden idag och gav honom ett lite elakt (men ganska kul smeknamn): Bin Ladden...
|
|
|
Post by burt on Nov 26, 2007 23:34:17 GMT 1
Till och med en kille på jobbet - som är helt ointresserad av hockey - lessnade på Ladden idag och gav honom ett lite elakt (men ganska kul smeknamn): Bin Ladden... Han har nog varit inne på din användare här på forimet oc hläst mitt inlägg då jag döpte honom till Bin Ladden... ;D
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Nov 26, 2007 23:40:06 GMT 1
eller Sladden bin Ladden
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 27, 2007 13:17:27 GMT 1
Ladden har stigit ur garderoben nu när han avslöjar sin rätta läggning i sitt senaste inlägg på sin blogg.
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 27, 2007 14:28:59 GMT 1
Nyheten är nu släppt ! Det VI alla känt på oss visar sig vara sanning. "Kladden", förlåt "Ladden" är egentligen skapad av en norrman och en kallinge qvinna. Andra hockey spelare "målar" på isen, Kallinges rembrandt "kladdar" på andra ställen: www.home.no/askladden/P.s Klicka Dig in och studera självpoträttet som genast uppenbarar sig.....
|
|
gohen
Nybörjare
|
Post by gohen on Nov 27, 2007 14:52:07 GMT 1
vilket moget snack det var här inne om Alexander Ingemansson som verkar ha betydligt fler hästar i hagen än vissa här.
|
|
|
Post by dockan on Nov 27, 2007 15:15:36 GMT 1
mmm. Hade han inte varit så himla feg,så hade man kunnat komenterat hans patetiska inlägg.. dock så har ju denne cirkusakrobat tagit bort detta!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 27, 2007 15:19:33 GMT 1
vilket moget snack det var här inne om Alexander Ingemansson som verkar ha betydligt fler hästar i hagen än vissa här. Ladden har varit riktigt kaxig mot KHK supportrar i sin blogg och kommer givetvis få igen för detta imorgon! Det är inget saft och bull kalas imorgon, det är ett av sveriges hetaste hockeyderbyn och då får man ta att det kastas skit från båda håll!!
|
|
|
Post by Rickard "Charlie" Karlsson on Nov 27, 2007 16:54:14 GMT 1
Nu vill jag höra Charlie ta ton på onsdag ;D ;D Det kostar. Antingen i psykiskt lidande eller i plånboken. Jag säljer helsponsrade öronskydd med telenors logo för strax under 900 spänn paret. Ett fyndpris. När du hört mej "sjunga". Vill du höra Callahan sjunga så har vi den dubbelisolerade modellen "Negativ Dynamic" som filtrerar vilket jättejubel som helst. Spelar ingen roll om hela stan blir glad - det hörs inte ett skit och du känner dig sålunda konstant missnöjd. Kan också fås med skygglapparna "Extreme home gameplan". Sorry C - du vet hurdan jag är... Tar du kort skulle vilja ha ett par sådana där Negativ Dymanic eller vad de hette. ;D ;D ;D Jag e trött på att jämt vara glad
|
|
|
Post by xeal on Nov 27, 2007 19:15:35 GMT 1
Han ska få höra /varje gång har råkar ha pucken!!! BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU hahaha ABSOLUT!! BUUUUUUUUUUUUU varenda JÄVLA gång han rör pucken. om det nu kommer hända förståss :/
|
|