|
Post by Sir Ironpants on May 28, 2008 13:42:47 GMT 1
Jävligt idiotiskt av honom att gå ut och antyda att det fuskas med KHK´s kioskintäkter. Idioten borde be om ursäkt för det inlägget på sin blogg.
|
|
|
Post by Back to Front on May 28, 2008 13:46:03 GMT 1
Hahaha.. vad väntar du dej utav honom.. Nej, knappast.Undras vem som fick honom att radera det så kvickt?? Tobbe? Bävern? Issal? Eller Jönsson själv. Hoppas att vi får veta sanningen här!
|
|
|
Post by aslog on May 28, 2008 14:56:15 GMT 1
...eller så fick han reda på att de 500 000 var nettointäkten och inte den totala inkomsten, och valde att ta bort de felaktiga uppgifterna från bloggen. En ursäkt eller rättelse vore väl trevligt, men hade jag fått reda på att kioskintäkterna för KHK bara var 100 000 kr mer än KRIFs så hade jag också undrat hur fan det gick till...
|
|
|
Post by Back to Front on May 29, 2008 17:56:07 GMT 1
Ingen som har hört vem som tog "kladden" i örat?? Y.B.. du som har direktkontakt rakt in i högborgen kanske vet..?
|
|
|
Post by Back to Front on May 29, 2008 20:30:55 GMT 1
Inte ett enda litet ord i ovan nämda pajas blogg and Mike Råddes inträde i Khk !.... Är han skrämd till lång tystnad när det gäller hans favolag No:1?
|
|
|
Post by anticonnie on May 29, 2008 20:49:13 GMT 1
Ingen som har hört vem som tog "kladden" i örat?? Y.B.. du som har direktkontakt rakt in i högborgen kanske vet..? Bävern drog iväg ett mail ala gammalt hederligt slagskott från blå....satt tydligen i krysset ;D
|
|
|
Post by charlie on May 30, 2008 20:01:32 GMT 1
...eller så fick han reda på att de 500 000 var nettointäkten och inte den totala inkomsten, och valde att ta bort de felaktiga uppgifterna från bloggen. En ursäkt eller rättelse vore väl trevligt, men hade jag fått reda på att kioskintäkterna för KHK bara var 100 000 kr mer än KRIFs så hade jag också undrat hur fan det gick till... Klart man hade undrat. Det är mycket här i livet man måste undra över om man inte kan skilja på vad ett brutto och ett netto är. Kan man inte skilja på dessa begrepp så kanske man ska fråga någon vuxen innan man börjar spekulera i osanningar.
|
|