|
Post by kraftwerk on Oct 19, 2006 13:03:26 GMT 1
En del människor byter parti för sin övertygelses skull. Andra byter övertygelse för sitt partis skull.
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Oct 19, 2006 15:47:19 GMT 1
En del människor byter parti för sin övertygelses skull. Andra byter övertygelse för sitt partis skull. Vår statsminister skall granskas av regeringens KU för hans snack om radiotjänst och om tv- licensen .. dax för om val.. alla e skurkar ...
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 19, 2006 19:53:32 GMT 1
En del människor byter parti för sin övertygelses skull. Andra byter övertygelse för sitt partis skull. Ja, ska det forsätta så här i 4 år till kommer jag byta parti igen...
|
|
|
Post by Sudden on Oct 20, 2006 22:40:34 GMT 1
En del människor byter parti för sin övertygelses skull. Andra byter övertygelse för sitt partis skull. Ja, ska det forsätta så här i 4 år till kommer jag byta parti igen... Ok.. Har du vaknat nu?
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Oct 21, 2006 9:34:59 GMT 1
- Svar till 'Undrande': Nej, dokusåpan börjar på S, inte R - Seinfeldt. -
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 21, 2006 9:36:02 GMT 1
- Svar till 'Undrande': Nej, dokusåpan börjar på S, inte R - Seinfeldt. - ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 21, 2006 21:39:19 GMT 1
Ja, ska det forsätta så här i 4 år till kommer jag byta parti igen... Ok.. Har du vaknat nu? Jag har varit vaken hela tiden och står för mina åsikter, men jag kan inte hjälpa att den nya regeringen uppför sig som de gör. Jag ser politik med två ögon. Jag sympatiserar fortfarande mer med alliansen än med vänsterblocket när det gäller de politiska frågorna, dock försvarar jag inte allt skit som kommit fram senaste veckorna.
|
|
|
Post by Loppan on Oct 24, 2006 11:22:33 GMT 1
Tjatar ni ännu om Moddepojkarna?Ge er.....Ingen är perfekt och ingen i Rikstdan är guds änglar..Ingen, helt vanliga svenska me mycket skit i bagaget......
|
|
|
Post by Teddybear on Oct 25, 2006 23:28:59 GMT 1
Tjatar ni ännu om Moddepojkarna?Ge er.....Ingen är perfekt och ingen i Rikstdan är guds änglar..Ingen, helt vanliga svenska me mycket skit i bagaget...... Har Sarre påverkat dig?
|
|
|
Post by A "goe" Lundgren on Oct 26, 2006 10:50:54 GMT 1
En del människor byter parti för sin övertygelses skull. Andra byter övertygelse för sitt partis skull. En del partier byter politik för sin övertygelses skull. För vissa politik är det svåra att övertyga andra med. Att denna politik är den samma som övertygelsen, det struntar partiet i. ;D
|
|
|
Post by Sudden on Nov 5, 2006 1:13:08 GMT 1
Jag har varit vaken hela tiden och står för mina åsikter, men jag kan inte hjälpa att den nya regeringen uppför sig som de gör. Jag ser politik med två ögon. Jag sympatiserar fortfarande mer med alliansen än med vänsterblocket när det gäller de politiska frågorna, dock försvarar jag inte allt skit som kommit fram senaste veckorna. Vad tror du nu om det hela...? Avdrag för golf och hästriding? Verkar ju jättebra för oss arbetare..... Var inte Moderaterna Nya "Arbetarpartiet" ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 5, 2006 8:49:38 GMT 1
Jag har varit vaken hela tiden och står för mina åsikter, men jag kan inte hjälpa att den nya regeringen uppför sig som de gör. Jag ser politik med två ögon. Jag sympatiserar fortfarande mer med alliansen än med vänsterblocket när det gäller de politiska frågorna, dock försvarar jag inte allt skit som kommit fram senaste veckorna. Vad tror du nu om det hela...? Avdrag för golf och hästriding? Verkar ju jättebra för oss arbetare..... Var inte Moderaterna Nya "Arbetarpartiet" ;D Nästa avdragsgilla hobby blir hästpolo, jaktresor etc
|
|
|
Post by Sudden on Dec 3, 2006 0:02:32 GMT 1
Jag har varit vaken hela tiden och står för mina åsikter, men jag kan inte hjälpa att den nya regeringen uppför sig som de gör. Jag ser politik med två ögon. Jag sympatiserar fortfarande mer med alliansen än med vänsterblocket när det gäller de politiska frågorna, dock försvarar jag inte allt skit som kommit fram senaste veckorna. Inse att du har blivit lurad! ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 2, 2008 8:41:58 GMT 1
Minns valdebatten mellen Persson och Reinfeldt. Reinfeldt häcklade Persson för att han av miljöskäl ville höja energiskattern. Efter valet höjde man energiskatterna. Nu åker Reinfeldt jorden runt och skryter om svenska regeringens miljöpolitik. Nej in med politiker som callahan och JJB som håller en rak linje
|
|
|
Post by HF on Feb 2, 2008 9:48:54 GMT 1
Minns valdebatten mellen Persson och Reinfeldt. Reinfeldt häcklade Persson för att han av miljöskäl ville höja energiskattern. Efter valet höjde man energiskatterna. Nu åker Reinfeldt jorden runt och skryter om svenska regeringens miljöpolitik. Nej in med politiker som callahan och JJB som håller en rak linje eller Persson som häcklade Reinfeldt för detta med billigare hemhjälp...nu hade Persson 26000 eller något sånt att dra av....
|
|