|
Post by Sudden on Apr 4, 2008 22:35:25 GMT 1
Dom röda byggde TAR, men de blå/gröna vill inte fortsätta som tanken var.... Med utbyggnad av restaurang och gym m.m. Arenan borde få fortsätta att utvecklas. Själv tycker jag att gröna röda blå eller gula spelar faan ingen roll (lika goda kålsupare allihop) Vad sa blåklinten Lewe´n i onsdags egentligen...... Har för mig att denne man var en av motståndarna till Arenabygget.... ? Men nu hade Vi byggt Arenan....
|
|
|
Post by Compa on Apr 4, 2008 23:43:14 GMT 1
Dom röda byggde TAR, men de blå/gröna vill inte fortsätta som tanken var.... Med utbyggnad av restaurang och gym m.m. Arenan borde få fortsätta att utvecklas. Själv tycker jag att gröna röda blå eller gula spelar faan ingen roll (lika goda kålsupare allihop) Vad sa blåklinten Lewe´n i onsdags egentligen...... Har för mig att denne man var en av motståndarna till Arenabygget.... ? Men nu hade Vi byggt Arenan.... Ja fy fan...det reagerade jag och flera med mig....äckligt att höra!!!
|
|
|
Post by dragskott on Apr 5, 2008 8:06:40 GMT 1
Det finns ju till och med uttalanden från den mannen att hade dom vunnit ett val tidigare så hade bygget inte genomförts. Så jag håller med, Det lät inte riktigt rakryggat. Jag såg samtidigt som Lewen talade så var det ett tidigare kommunalråd som hade svårt att "ha befälet" över sina ansiktsmuskler.
|
|
|
Post by Sudden on Apr 5, 2008 20:22:31 GMT 1
Det finns ju till och med uttalanden från den mannen att hade dom vunnit ett val tidigare så hade bygget inte genomförts. Så jag håller med, Det lät inte riktigt rakryggat. Jag såg samtidigt som Lewen talade så var det ett tidigare kommunalråd som hade svårt att "ha befälet" över sina ansiktsmuskler. Hehe! Ja och han har också sagt att: "Det finns ingen anledning att bygga ut Arenan bara för att det var fullsatt i ett derby mot Krif" Det var nära att det kom ett BUUUUUUUUUUUUUU! När denne lille man talade....
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 6, 2008 12:55:05 GMT 1
Det finns ju till och med uttalanden från den mannen att hade dom vunnit ett val tidigare så hade bygget inte genomförts. Så jag håller med, Det lät inte riktigt rakryggat. Jag såg samtidigt som Lewen talade så var det ett tidigare kommunalråd som hade svårt att "ha befälet" över sina ansiktsmuskler. Hehe! Ja och han har också sagt att: "Det finns ingen anledning att bygga ut Arenan bara för att det var fullsatt i ett derby mot Krif" Det var nära att det kom ett BUUUUUUUUUUUUUU! När denne lille man talade.... Det håller jag med honom om. Man bör bygga ut arenan när så gott som varannan match är fullsatt. En arena som genererar eko är inte så kul att sitta i.
|
|
|
Post by Ragulin on Apr 6, 2008 13:08:02 GMT 1
En utbyggnad av arenan är kanske att ta i just nu men en vidareutveckling behövs för att kunna erbjuda sponsorer m.m lite extra. Något/några loger, nån form av lounge eller liknande behövs verkligen i dagens hockey.
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 6, 2008 13:45:47 GMT 1
En utbyggnad av arenan är kanske att ta i just nu men en vidareutveckling behövs för att kunna erbjuda sponsorer m.m lite extra. Något/några loger, nån form av lounge eller liknande behövs verkligen i dagens hockey. Håller med. Detta är prio 1. Därefter att kanske göra en hörnsektion sittplatser till (alternativt en del av bortastå)
|
|
|
Post by Ragulin on Apr 6, 2008 13:57:13 GMT 1
En utbyggnad av arenan är kanske att ta i just nu men en vidareutveckling behövs för att kunna erbjuda sponsorer m.m lite extra. Något/några loger, nån form av lounge eller liknande behövs verkligen i dagens hockey. Håller med. Detta är prio 1. Därefter att kanske göra en hörnsektion sittplatser till (alternativt en del av bortastå) Precis, en hörnsektion i ett senare skede kan vara en bra lösning. Hoppas bara att man lyckas få med kommunen på detta.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Apr 6, 2008 15:53:24 GMT 1
Håller med. Detta är prio 1. Därefter att kanske göra en hörnsektion sittplatser till (alternativt en del av bortastå) Precis, en hörnsektion i ett senare skede kan vara en bra lösning. Hoppas bara att man lyckas få med kommunen på detta. Låter som mycket bra förslag, men först några loger eller en utbyggd restaurang med vin o sprit tillstånd. Detta skulle generera massor av pengar!
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 6, 2008 17:49:43 GMT 1
Kanske få bort "betong-stämpeln" också...
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Apr 6, 2008 18:12:24 GMT 1
Kanske få bort "betong-stämpeln" också... Menar du KHKs defensiv så får den gärna vara kvar
|
|
|
Post by Les Paul on Apr 6, 2008 20:32:49 GMT 1
Kanske få bort "betong-stämpeln" också... Du menar väl inte Callahan och JJB?
|
|
|
Post by Les Paul on Apr 6, 2008 20:36:25 GMT 1
Hehe! Ja och han har också sagt att: "Det finns ingen anledning att bygga ut Arenan bara för att det var fullsatt i ett derby mot Krif" Det var nära att det kom ett BUUUUUUUUUUUUUU! När denne lille man talade.... Det håller jag med honom om. Man bör bygga ut arenan när så gott som varannan match är fullsatt. En arena som genererar eko är inte så kul att sitta i. Utbyggnaden i första läget gällde väl extra omklädningsrum och styrketräningslokal, så minns jag det iallafall.
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 7, 2008 7:00:01 GMT 1
Det håller jag med honom om. Man bör bygga ut arenan när så gott som varannan match är fullsatt. En arena som genererar eko är inte så kul att sitta i. Utbyggnaden i första läget gällde väl extra omklädningsrum och styrketräningslokal, så minns jag det iallafall. Japp. Men om jag inte minns fel pratades det även om fler sittplatser samt en restaurang. Tror det var utbyggnaden av sittplatser som Levén främst reagerade på
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 7, 2008 7:09:36 GMT 1
Lewen är en riktigt pajas.
|
|