|
jokes
Jul 6, 2007 21:40:21 GMT 1
Post by dragskott on Jul 6, 2007 21:40:21 GMT 1
;D ;D ;D ;D
|
|
|
jokes
Jul 6, 2007 21:46:25 GMT 1
Post by crosschecking on Jul 6, 2007 21:46:25 GMT 1
Vad får man om man ställer upp 7 blondiner brevid varandra..? Jo, tvärdrag..hahah ;D
|
|
|
jokes
Jul 27, 2007 8:35:35 GMT 1
Post by hockeylover on Jul 27, 2007 8:35:35 GMT 1
En man uppträdde på cirkus med en levande krokodil. Avslutningen var en rysare. Han drog ner gylfen och tog fram sin stolthet och placerade den mitt i gapet på krokodilen. Sedan stängde han krokodilens käft och stod alldeles stilla. Publiken var dödstyst. Efter en minut tog han fram en gummiklubba och gav krokodilen ett kraftigt slag i skallen, och då öppnade denne gapet. Mannen kunde dra ut sin stolthet igen, helt oskadd. Publiken jublade och var lättad. Då säger mannen att han erbjuder 1000kr till den i publiken som vågar göra samma sak. Knäpptyst i publiken, ingen vågar ställa sig upp. Då räcker en blondin på första bänkraden upp handen; Jag kan prova, om du lovar att inte slå mig så hårt med den där klubban!
|
|
|
jokes
Aug 24, 2007 13:58:11 GMT 1
Post by kraftwerk on Aug 24, 2007 13:58:11 GMT 1
"Hur stjäl man en fönsterplats från en blondin som ska flyga till London?" "Säg att bara mittenstolarna går till London."
----------------------------------------------------------------------------------
"Vet du vad det är för likhet mellan en blondin och en telefon?" "Fingrar man på dem kan man få sig ett nummer!"
---------------------------------------------------------------------------------
"Vad är det för likhet på en blondin och ett par vindrutetorkare?" "Båda skriker när man sätter på dom torra."
----------------------------------------------------------------------------------
"Varför gillar inte blondiner att gå till tandläkaren?" "Dom får inte stoppa något i munnen på en hel timme efter besöket."
--------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
jokes
Sept 10, 2007 6:11:38 GMT 1
Post by oneandonly on Sept 10, 2007 6:11:38 GMT 1
- Det klär dig inte med skägg Sven. Du liknar mest min frus fi..a! - Tänk, det kom jag också att tänka på när jag såg mig själv i spegeln!
----------------------------------------------------------------------------------------------
Den unga kvinnan hade blivit våldtagen av en buse i sin mans närvaro. Efteråt beklagade hon sig snyftande över att hon blivit gift med en sån svag vekling som inte ens kunde försvara henne mot övergrepp. - Du bara satt där och gjorde ingenting, klagade hon. - Gjorde jag ingenting ? försvarade sig mannen. - Han bad att jag skulle hålla upp pungen åt honom, men jag släppte den minsann två gånger i den heta sanden.
------------------------------------------------------------------------------------------------
- Säg mig Lisa, har din man aldrig överraskat dig med en främmande man i sängen? - Nej, det har som regel alltid varit hans far, bror eller någon av hans bästa vänner!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
På en rodeo i Texas slog till allas förvåning en nykomling alla de stora stjärnorna. - Var har ni tränat upp er enorma skicklighet? Frågade en av Tv-reportrarna. - Det är min fru som har hjälpt mig. Hon har haft kronisk kikhosta de senaste tio åren..!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Den försmådda golfänkan lyckades lura med sig sin mans unge caddie till den äktenskapliga sängen. Där går det hett till! Efteråt stiger grabben upp, för att dra sig hemåt. - Men sötnos, säger golfänkan. Jag nöjer mig verkligen inte med bara en gång! Så grabben sätter på tanten en gång till, och reser sig igen. Ny attack från tanten. - Nej, älskling jag vill ha mera. Än en gång gör han tanten till viljes. Då han reser sig efter tredje knullet, skriker damen igen om mera, - Okey då, sa caddien. Men jag ska bara ringa din man och kolla vad som egentligen är par på det här djävla hålet..!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Strötankar vid bardisken. - Ta med ölunderlägget hem, kärring! Stoppa in det som bokmärke... så slipper jag bläddra fram fi.,an !
|
|
|
jokes
Sept 10, 2007 6:19:39 GMT 1
Post by anticonnie on Sept 10, 2007 6:19:39 GMT 1
Nisse vaknar upp naken efter en riktigt blöt fest och slänger en titt på sin nedre vän! Och ser till sin förvåning att det är en röd och en svart ring runt den! Chockad tar han sig till vårdcentralen för undersökning! Läkaren tar prover och försvinner ett par minuter! När läkaren återkommer säger han:Jag har en god nyhet och en dålig, den goda är att det röda är läppstift men den dåliga är att det svarta är snus!!
|
|
|
jokes
Sept 10, 2007 6:20:57 GMT 1
Post by oneandonly on Sept 10, 2007 6:20:57 GMT 1
Nisse vaknar upp naken efter en riktigt blöt fest och slänger en titt på sin nedre vän! Och ser till sin förvåning att det är en röd och en svart ring runt den! Chockad tar han sig till vårdcentralen för undersökning! Läkaren tar prover och försvinner ett par minuter! När läkaren återkommer säger han:Jag har en god nyhet och en dålig, den goda är att det röda är läppstift men den dåliga är att det svarta är snus!! ;D ;D ;D ;D
|
|
|
jokes
Sept 10, 2007 6:43:04 GMT 1
Post by oneandonly on Sept 10, 2007 6:43:04 GMT 1
En man från Kallinge blev intagen på Karlskrona lasarett. Efter ett tag piggnade han på sig och kände sig då ensam. Började då vandra runt på avdelningen och stack in huvudet i en av salarna och ropade: - Finns det någon Kallingebo här ? Från en av sängarna hörs: - Som om det inte skulle räcka med att man har gallsten.............
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det nygifta paret hade lovat varandra att aldrig använda ordet KNULLA, utan de skulle istället kalla det för TVÄTTA. Och så en kväll vände han sig mot henne och sa: - Raring, ska vi inte TVÄTTA i kväll? - Ledsen, svarade hon, men jag har huvudvärk. Några timmar senare vaknade hon och hade dåligt samvete för att hon hade avspisat honom. Hon vände sig mot honom och sa med len röst: - Älskling, vill du fortfarande TVÄTTA? - Nej tack, raring, gäspade han, det var inte så mycket. Jag TVÄTTADE FÖR HAND!
|
|
|
jokes
Sept 25, 2007 17:16:33 GMT 1
Post by oneandonly on Sept 25, 2007 17:16:33 GMT 1
P.K tog sig ju till VM p.g.a att han bär Carros väskor, det kallar jag BRAGD.
|
|
|
jokes
Oct 4, 2007 8:57:41 GMT 1
Post by kraftwerk on Oct 4, 2007 8:57:41 GMT 1
|
|
|
jokes
Oct 4, 2007 9:02:10 GMT 1
Post by kraftwerk on Oct 4, 2007 9:02:10 GMT 1
|
|
|
jokes
Oct 4, 2007 9:06:03 GMT 1
Post by kraftwerk on Oct 4, 2007 9:06:03 GMT 1
|
|
|
jokes
Oct 4, 2007 11:21:38 GMT 1
Post by HF on Oct 4, 2007 11:21:38 GMT 1
Vad är det roliga med de sista inläggen?
|
|
|
jokes
Oct 4, 2007 12:21:24 GMT 1
Post by kraftwerk on Oct 4, 2007 12:21:24 GMT 1
Vad är det roliga med de sista inläggen? KHK-1 = KHK till ettan piller
|
|
|
jokes
Oct 4, 2007 17:42:04 GMT 1
Post by Iceman on Oct 4, 2007 17:42:04 GMT 1
En tant på hemmet åker fram och tillbaka i korridoren med sin rullstol och leker bil. En gubbe stoppar henne, först för fortkörning och sen för vårdslös körning. Till slut kommer han ut från sitt rum, naken, med ett präktigt stånd. Då säger tanten: - Ooh nej! Inte alkotesten igen!
|
|