|
Post by burt on Sept 12, 2007 8:51:02 GMT 1
Har skrivit på listan! Hoppas alla gör det! Jag har med skrivit på...
|
|
|
Post by Jojkrider on Sept 12, 2007 8:54:27 GMT 1
Hoppas KHK kan köpa loss arenan så de själv kan planerat dessa stygelser till evenemang. Och se till att köp loss den i tid så det inte kommer en sniken kommun ledning in i bilden. Luleå brottas med det just nu där kommunen vill ha marknadsvärde för hela anläggningen för att Luleå ska få köpa loss den. Inga små pengar det handlar om heller. 60 miljoner vill kommunen ha av Luleå. FBk fick köpa sin arena för 1 kr...
Så hoppas KHK med tex Telenors hjälp kan köpa loss arenan och själva styra evenemangen i den
|
|
|
Post by Peter on Sept 12, 2007 9:37:37 GMT 1
TURNEPLANLördag: 9 februari 2008 - Deltävling 1, Scandinavium, Göteborg Lördag: 16 februari 2008 - Deltävling 2, ABB Arena, Västerås Lördag: 23 februari 2008 - Deltävling 3, Cloetta Center, Linköping Lördag: 1 mars 2008 - Deltävling 4, Telenor Arena, Karlskrona Lördag: 8 mars 2008 - Andra chansen, Arena Artica, Kiruna Lördag: 15 mars 2008 - Final i Globen, Stockholm Här ser vi att t.ex. Linköping spelar hemma den 16/2 och sen inte förrns den 26/2 och klarar därmed detta gallant. Samma sak gäller Frölunda som spelar hemma den 2/2 och sen den 16/2... I allsvenskan spelar Västerås hemma den 13/2 (kan bli problem) nästa hemmamatch för dom är den 20/2. Det hade varit lättare att styra upp om det varit seriespel, men kval och playoff är svårare. Det blir sura pengar som går förlorade om man spelar på annan ort där de inte tar lika mycket folk plus att det kostar säkert att spela i en annan hall. Nä, det är bara att se till att jippot blir det mest pinsamma som hänt kommunen så att de inte ens kommer på tanken nämna karlskrona i deras planering nästa gång.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 12, 2007 9:40:46 GMT 1
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 12, 2007 9:54:43 GMT 1
Ja det är viktigt att man får reda på att detta jippo inte kommer att kunna genomföras utan negativ publicitet
|
|
otto62
Ungdomslirare
|
Post by otto62 on Sept 12, 2007 10:23:07 GMT 1
Wämöhallen då Den står väl kvar.......?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 12, 2007 10:28:18 GMT 1
Åker gärna till Wämöhallen....skulle bli en JÄÄÄÄVULSK stämning!!
Påskrivet...
Allvarligt...det är säkert omöjligt att välta detta projekt, men någon typ av demonstration skulle vara en fin markering!!
|
|
|
Post by Ragulin on Sept 12, 2007 10:34:05 GMT 1
Wämöhallen då Den står väl kvar.......? Visst står den kvar! Hade nog inte varit fel med nån match där. Vilket tryck det kunde bli i den ladan. Ingen dröm plats direkt för många bortalag eller domare ;D
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 12, 2007 10:47:27 GMT 1
Yes, Wämöhallen, here we comes! ;D Glöm inte veriefiera påskriften via eposten, cal....
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 12, 2007 10:51:21 GMT 1
Åker gärna till Wämöhallen....skulle bli en JÄÄÄÄVULSK stämning!! Påskrivet... Allvarligt...det är säkert omöjligt att välta detta projekt, men någon typ av demonstration skulle vara en fin markering!! I direktsändning
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 12, 2007 10:52:25 GMT 1
Tänk att få uppleva en utsåld wämöhallen igen:) då kvittar det vilka KHK möter, stämningen i ladan krossar allt motstånd!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 12, 2007 10:55:47 GMT 1
Tänk att få uppleva en utsåld wämöhallen igen:) då kvittar det vilka KHK möter, stämningen i ladan krossar allt motstånd! Är DETTA ett alternativ, så ska jag inte protestera, men att åka till Tingsryd...
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 12, 2007 11:00:27 GMT 1
När det nu gäller melodifestivalen igen så måste jag dra till med: SKANDAL!Och helt plötsligt tror jag ingen här har nåt att invända! Detta mina vänner, förbrödrar!
|
|
|
Post by HF on Sept 12, 2007 11:24:05 GMT 1
Tänk bara på vilka problem det blir med de säsongskortsinnehavare som har företräde till sina platser i ett eventuellt kval....500 sittplatser i kallinge....
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 12, 2007 11:45:07 GMT 1
Tänk bara på vilka problem det blir med de säsongskortsinnehavare som har företräde till sina platser i ett eventuellt kval....500 sittplatser i kallinge.... Tänkte också på det... I min tusing ingår "förtur till innehavd plats till alla med säsongskort." Hmm.. kan bli problem att lösa, montera upp min stol i dackehallen...
|
|