|
Post by kraftwerk on Sept 12, 2007 11:53:05 GMT 1
När det nu gäller melodifestivalen igen så måste jag dra till med: SKANDAL!Och helt plötsligt tror jag ingen här har nåt att invända! Detta mina vänner, förbrödrar! SKANDAL
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 12, 2007 12:02:34 GMT 1
[glow=red,2,300]Jätte SKANDAL[/glow]
|
|
|
Post by anticonnie on Sept 12, 2007 12:09:12 GMT 1
Någon har skickat ett mail till MR Fransson och i detta tydligen valt så icke begåvade ord och jag har precis fått ett samtal från Ola J och han bad mig ta tag i denna person! Jag har sökt honom men han svarade inte och läser du detta som det gäller så ta kontakt med mig OMG(du har mitt nr då du smsade mig igår)
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 12, 2007 12:33:15 GMT 1
Någon har skickat ett mail till MR Fransson och i detta tydligen valt så icke begåvade ord och jag har precis fått ett samtal från Ola J och han bad mig ta tag i denna person! Jag har sökt honom men han svarade inte och läser du detta som det gäller så ta kontakt med mig OMG(du har mitt nr då du smsade mig igår) Tyvärr är det väl väldigt svårt att hålla igen...vi är väl alla ursinniga inombords!? Tragiskt att Fransson har mage att klaga OAVSETT vad som sägs...vad väntar han sig?
|
|
|
Post by anticonnie on Sept 12, 2007 12:43:31 GMT 1
jag är oxå en av dem som skrivit ut min ilska bland olika platser men har då haft ett samtal med Ola J om detta och han ber oss ha lite is i magen och avakta mötet som klubben ska ha med arenabolaget!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 12, 2007 12:52:38 GMT 1
jag är oxå en av dem som skrivit ut min ilska bland olika platser men har då haft ett samtal med Ola J om detta och han ber oss ha lite is i magen och avakta mötet som klubben ska ha med arenabolaget! OK...tycker dock att det ändå är rätt att markera direkt! Det berör inte bara klubben... Och sättet karln jublar på (se bild BLT), är ju bara provocerande!!
|
|
|
Post by anticonnie on Sept 12, 2007 12:56:46 GMT 1
jag är oxå en av dem som skrivit ut min ilska bland olika platser men har då haft ett samtal med Ola J om detta och han ber oss ha lite is i magen och avakta mötet som klubben ska ha med arenabolaget! OK...tycker dock att det ändå är rätt att markera direkt! Det berör inte bara klubben... Och sättet karln jublar på (se bild BLT), är ju bara provocerande!! Ja jo men man kan ju alltid hoppas han stukade foten när han landade! ;D Nej skämt å sido så väljer jag att avakta till de presenterar en lösning!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 12, 2007 13:17:32 GMT 1
jag är oxå en av dem som skrivit ut min ilska bland olika platser men har då haft ett samtal med Ola J om detta och han ber oss ha lite is i magen och avakta mötet som klubben ska ha med arenabolaget! OK...tycker dock att det ändå är rätt att markera direkt! Det berör inte bara klubben... Och sättet karln jublar på (se bild BLT), är ju bara provocerande!! Håller med dig mr C.
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 12, 2007 13:23:18 GMT 1
jag är oxå en av dem som skrivit ut min ilska bland olika platser men har då haft ett samtal med Ola J om detta och han ber oss ha lite is i magen och avakta mötet som klubben ska ha med arenabolaget! När i tiden ligger detta möte ?
|
|
|
Post by anticonnie on Sept 12, 2007 13:24:46 GMT 1
jag är oxå en av dem som skrivit ut min ilska bland olika platser men har då haft ett samtal med Ola J om detta och han ber oss ha lite is i magen och avakta mötet som klubben ska ha med arenabolaget! När i tiden ligger detta möte ? Vet ej än men jag väntar otåligt!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 12, 2007 13:33:48 GMT 1
Jag tror/tycker inte Franssons hopp är det minsta provocerande, karln har ingen tanke på att det finns ett hockeylag över huvudet tagit. Han skuttar och är lycklig för att hans favoritevangemang kommer till "hans" arena. Karln är en fjolla helt enkelt.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 12, 2007 13:50:16 GMT 1
Jag tror/tycker inte Franssons hopp är det minsta provocerande, karln har ingen tanke på att det finns ett hockeylag över huvudet tagit. Han skuttar och är lycklig för att hans favoritevangemang kommer till "hans" arena. Karln är en fjolla helt enkelt. Jo...det KAN ju ligga mycket privat intresse i detta.... varför bry sig om 2000 kommuninvånare som frekvent går till "hans" arena för att se den för honom ointressanta sporten ishockey.... Märkligt f ö att ha en arenachef som inte är sportintresserad....!? Rimligtvis borde idrott gå FÖRST....och sedan är det bonus om man kan fylla den så mycket som möjligt vid andra tillfällen...DET är självklart....
|
|
|
Post by burt on Sept 12, 2007 13:53:25 GMT 1
jag är oxå en av dem som skrivit ut min ilska bland olika platser men har då haft ett samtal med Ola J om detta och han ber oss ha lite is i magen och avakta mötet som klubben ska ha med arenabolaget! Jag hoppas att du får vara med på det mötet YB, det behövs någon som för talan från supportrarna.
|
|
|
Post by HF on Sept 12, 2007 14:39:42 GMT 1
Om man ska se lite opartiskt på detta så är det ju trots allt så att med genrep så kommer 9000 pers se melodifestivalen. Om inte KHK hade varit storfavoriter i serien, hade det då varit fel att inte ta hit MF? Tacka nej till detta evenemang för att KHK kanske går till kval... Vi visste från början att arenan byggdes som ishall och evenemangsarena så det kommer inte som en överraskning. Sen är det givetvis tråkigt att KHK drabbas av detta om vi går till kval.
|
|
|
Post by HF on Sept 12, 2007 14:44:50 GMT 1
Någon har skickat ett mail till MR Fransson och i detta tydligen valt så icke begåvade ord och jag har precis fått ett samtal från Ola J och han bad mig ta tag i denna person! Jag har sökt honom men han svarade inte och läser du detta som det gäller så ta kontakt med mig OMG(du har mitt nr då du smsade mig igår) Får inte en privatperson skicka mail till M Fransson utan att klubben och du ska behöva bry er om detta? Eller skickade han i Blackbugs namn?
|
|