|
Post by kraftwerk on Sept 12, 2007 15:12:19 GMT 1
Om man ska se lite opartiskt på detta så är det ju trots allt så att med genrep så kommer 9000 pers se melodifestivalen. Om inte KHK hade varit storfavoriter i serien, hade det då varit fel att inte ta hit MF? Tacka nej till detta evenemang för att KHK kanske går till kval... Vi visste från början att arenan byggdes som ishall och evenemangsarena så det kommer inte som en överraskning. Sen är det givetvis tråkigt att KHK drabbas av detta om vi går till kval. Det tror jag till och med arenachefen snappat upp att vi är seriefavoriter
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 12, 2007 15:28:24 GMT 1
Någon har skickat ett mail till MR Fransson och i detta tydligen valt så icke begåvade ord och jag har precis fått ett samtal från Ola J och han bad mig ta tag i denna person! Jag har sökt honom men han svarade inte och läser du detta som det gäller så ta kontakt med mig OMG(du har mitt nr då du smsade mig igår) Får inte en privatperson skicka mail till M Fransson utan att klubben och du ska behöva bry er om detta? Eller skickade han i Blackbugs namn? Låter i sanning sjukt om man gnäller hos BB....
|
|
|
Post by anticonnie on Sept 12, 2007 17:34:36 GMT 1
Någon har skickat ett mail till MR Fransson och i detta tydligen valt så icke begåvade ord och jag har precis fått ett samtal från Ola J och han bad mig ta tag i denna person! Jag har sökt honom men han svarade inte och läser du detta som det gäller så ta kontakt med mig OMG(du har mitt nr då du smsade mig igår) Får inte en privatperson skicka mail till M Fransson utan att klubben och du ska behöva bry er om detta? Eller skickade han i Blackbugs namn? Personen som skickade mailet är medlem i BB och valde att försöka vara annonym men glömde bort att hans mail adress är "känd" Ni får skriva vad ni vill men Ola J bad mig att vi skulle tona ner oss en aning tills saker och ting rets ut! Och jag ber därför BB´s medlemmar att vänta på vad som ska ske när berörda personer kommit fram till en lösning!
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 12, 2007 20:35:21 GMT 1
Får inte en privatperson skicka mail till M Fransson utan att klubben och du ska behöva bry er om detta? Eller skickade han i Blackbugs namn? Personen som skickade mailet är medlem i BB och valde att försöka vara annonym men glömde bort att hans mail adress är "känd" Ni får skriva vad ni vill men Ola J bad mig att vi skulle tona ner oss en aning tills saker och ting rets ut! Och jag ber därför BB´s medlemmar att vänta på vad som ska ske när berörda personer kommit fram till en lösning! Nu får ni nog lugna ner er för det råder väl åsiktsfrihet i BB? och vad jag har förstått efter att ha pratat med personen så fram gick det tydligt att det var hans personliga åsikter och det tycker inte jag att varesig KHK eller BB ska lägga sig i
|
|
|
Post by Mrfrog on Sept 12, 2007 20:38:25 GMT 1
Någon har skickat ett mail till MR Fransson och i detta tydligen valt så icke begåvade ord och jag har precis fått ett samtal från Ola J och han bad mig ta tag i denna person! Jag har sökt honom men han svarade inte och läser du detta som det gäller så ta kontakt med mig OMG(du har mitt nr då du smsade mig igår) så här såg brevet ut Är det rätt att lägga melodifestivalen mitt i KHKs kval? har du missat att det är en stor satsande klubb där till och med 90 % om till och med inte 100 % av de andra klubbarna tro att KHK kommer gå upp. när man är mitt i ett kval så är det väldigt känsligt det är mycket som kan gå fel då tar du bort den viktiga tryggheten med hemma matcher som kan vara direkt avgörande för att KHK ska ta sig till 1an. Har du änns tänkt så långt? har du funderat på vilka kostnader detta kommer att få för KHK inte bara förlorade publik intäkter utan att anordna bussar och hyra is tid i andra hallar så ungdomslagen få spela sina seriematcher och ha sina träningar HUR TÄNKER DU? ja jag glömde skriva namn hade aldrig avsikt att dölja det har nu mailat det till Fransson då han undrade vem jag var. och ärligt talat jag förstår inte problemet
|
|
|
Post by Sickboy on Sept 12, 2007 20:43:39 GMT 1
Någon har skickat ett mail till MR Fransson och i detta tydligen valt så icke begåvade ord och jag har precis fått ett samtal från Ola J och han bad mig ta tag i denna person! Jag har sökt honom men han svarade inte och läser du detta som det gäller så ta kontakt med mig OMG(du har mitt nr då du smsade mig igår) så här såg brevet ut Är det rätt att lägga melodifestivalen mitt i KHKs kval? har du missat att det är en stor satsande klubb där till och med 90 % om till och med inte 100 % av de andra klubbarna tro att KHK kommer gå upp. när man är mitt i ett kval så är det väldigt känsligt det är mycket som kan gå fel då tar du bort den viktiga tryggheten med hemma matcher som kan vara direkt avgörande för att KHK ska ta sig till 1an. Har du änns tänkt så långt? har du funderat på vilka kostnader detta kommer att få för KHK inte bara förlorade publik intäkter utan att anordna bussar och hyra is tid i andra hallar så ungdomslagen få spela sina seriematcher och ha sina träningar HUR TÄNKER DU? ja jag glömde skriva namn hade aldrig avsikt att dölja det har nu mailat det till Fransson då han undrade vem jag var. och ärligt talat jag förstår inte problemet Ser inte heller något problem. Bra skrivet... Missa inte att skriva på naminsamlingen..! www.namninsamling.com/site/get.asp?TAR
|
|
|
Post by HF on Sept 12, 2007 20:44:58 GMT 1
Någon har skickat ett mail till MR Fransson och i detta tydligen valt så icke begåvade ord och jag har precis fått ett samtal från Ola J och han bad mig ta tag i denna person! Jag har sökt honom men han svarade inte och läser du detta som det gäller så ta kontakt med mig OMG(du har mitt nr då du smsade mig igår) så här såg brevet ut Är det rätt att lägga melodifestivalen mitt i KHKs kval? har du missat att det är en stor satsande klubb där till och med 90 % om till och med inte 100 % av de andra klubbarna tro att KHK kommer gå upp. när man är mitt i ett kval så är det väldigt känsligt det är mycket som kan gå fel då tar du bort den viktiga tryggheten med hemma matcher som kan vara direkt avgörande för att KHK ska ta sig till 1an. Har du änns tänkt så långt? har du funderat på vilka kostnader detta kommer att få för KHK inte bara förlorade publik intäkter utan att anordna bussar och hyra is tid i andra hallar så ungdomslagen få spela sina seriematcher och ha sina träningar HUR TÄNKER DU? ja jag glömde skriva namn hade aldrig avsikt att dölja det har nu mailat det till Fransson då han undrade vem jag var. och ärligt talat jag förstår inte problemet Jag skrattar så jag svimmar, hur i helvete rent ut sagt kan man tycka att detta mailet är nåt att bli upprörd över. Att Fransson ringer Ola är ju så lågt så lågt. Tror han att alla ska stå och klappa händerna när han lånar ut arenan. Kommunen får inte ett skit av svt som är arrangörer.
|
|
|
Post by HF on Sept 12, 2007 20:45:29 GMT 1
Personen som skickade mailet är medlem i BB och valde att försöka vara annonym men glömde bort att hans mail adress är "känd" Ni får skriva vad ni vill men Ola J bad mig att vi skulle tona ner oss en aning tills saker och ting rets ut! Och jag ber därför BB´s medlemmar att vänta på vad som ska ske när berörda personer kommit fram till en lösning! Nu får ni nog lugna ner er för det råder väl åsiktsfrihet i BB? och vad jag har förstått efter att ha pratat med personen så fram gick det tydligt att det var hans personliga åsikter och det tycker inte jag att varesig KHK eller BB ska lägga sig i Håller med till fullo Mongo.
|
|
|
Post by anticonnie on Sept 12, 2007 20:47:46 GMT 1
Någon har skickat ett mail till MR Fransson och i detta tydligen valt så icke begåvade ord och jag har precis fått ett samtal från Ola J och han bad mig ta tag i denna person! Jag har sökt honom men han svarade inte och läser du detta som det gäller så ta kontakt med mig OMG(du har mitt nr då du smsade mig igår) så här såg brevet ut Är det rätt att lägga melodifestivalen mitt i KHKs kval? har du missat att det är en stor satsande klubb där till och med 90 % om till och med inte 100 % av de andra klubbarna tro att KHK kommer gå upp. när man är mitt i ett kval så är det väldigt känsligt det är mycket som kan gå fel då tar du bort den viktiga tryggheten med hemma matcher som kan vara direkt avgörande för att KHK ska ta sig till 1an. Har du änns tänkt så långt? har du funderat på vilka kostnader detta kommer att få för KHK inte bara förlorade publik intäkter utan att anordna bussar och hyra is tid i andra hallar så ungdomslagen få spela sina seriematcher och ha sina träningar HUR TÄNKER DU? ja jag glömde skriva namn hade aldrig avsikt att dölja det har nu mailat det till Fransson då han undrade vem jag var. och ärligt talat jag förstår inte problemet Jag fattade inte heller vad de var ute efter när de började jidra om ditt mail och enda var ju att du inte signat det! Trodde först att du varit liiiite hotfull men där ser man vad förhastade slutsatser kan leda till! Sorry Mr Frog Tydligen så har Mr Fransson fått en hel del mail i samma stil och kännt sig kränkt eller nåt! Kommer att ringa honom imorgon för att reda ut ett och annat!
|
|
|
Post by HF on Sept 12, 2007 20:48:04 GMT 1
Får inte en privatperson skicka mail till M Fransson utan att klubben och du ska behöva bry er om detta? Eller skickade han i Blackbugs namn? Personen som skickade mailet är medlem i BB och valde att försöka vara annonym men glömde bort att hans mail adress är "känd" Ni får skriva vad ni vill men Ola J bad mig att vi skulle tona ner oss en aning tills saker och ting rets ut! Och jag ber därför BB´s medlemmar att vänta på vad som ska ske när berörda personer kommit fram till en lösning! Lugna ner... Vad är det som ska utredas, det är ju klubbat och klart att MF ska vara i TAK. Tror han de gör ett uppehåll under matchen...
|
|
|
Post by anticonnie on Sept 12, 2007 20:53:48 GMT 1
Personen som skickade mailet är medlem i BB och valde att försöka vara annonym men glömde bort att hans mail adress är "känd" Ni får skriva vad ni vill men Ola J bad mig att vi skulle tona ner oss en aning tills saker och ting rets ut! Och jag ber därför BB´s medlemmar att vänta på vad som ska ske när berörda personer kommit fram till en lösning! Lugna ner... Vad är det som ska utredas, det är ju klubbat och klart att MF ska vara i TAK. Tror han de gör ett uppehåll under matchen... Tror nog det handlar om den ekonomiska biten och lite andra småsaker! Vi får finna oss i att MF snor tiderna i hallen så vi får även finna oss i att spela på annan ort!
|
|
|
Post by Mrfrog on Sept 12, 2007 20:58:02 GMT 1
har inte hunnit men nu är det gjort
|
|
|
Post by climber on Sept 12, 2007 21:00:53 GMT 1
Någon har skickat ett mail till MR Fransson och i detta tydligen valt så icke begåvade ord och jag har precis fått ett samtal från Ola J och han bad mig ta tag i denna person! Jag har sökt honom men han svarade inte och läser du detta som det gäller så ta kontakt med mig OMG(du har mitt nr då du smsade mig igår) så här såg brevet ut Är det rätt att lägga melodifestivalen mitt i KHKs kval? har du missat att det är en stor satsande klubb där till och med 90 % om till och med inte 100 % av de andra klubbarna tro att KHK kommer gå upp. när man är mitt i ett kval så är det väldigt känsligt det är mycket som kan gå fel då tar du bort den viktiga tryggheten med hemma matcher som kan vara direkt avgörande för att KHK ska ta sig till 1an. Har du änns tänkt så långt? har du funderat på vilka kostnader detta kommer att få för KHK inte bara förlorade publik intäkter utan att anordna bussar och hyra is tid i andra hallar så ungdomslagen få spela sina seriematcher och ha sina träningar HUR TÄNKER DU? ja jag glömde skriva namn hade aldrig avsikt att dölja det har nu mailat det till Fransson då han undrade vem jag var. och ärligt talat jag förstår inte problemet Mycke bra skrivet:=) håller verkligen med........
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 12, 2007 21:52:14 GMT 1
så här såg brevet ut Är det rätt att lägga melodifestivalen mitt i KHKs kval? har du missat att det är en stor satsande klubb där till och med 90 % om till och med inte 100 % av de andra klubbarna tro att KHK kommer gå upp. när man är mitt i ett kval så är det väldigt känsligt det är mycket som kan gå fel då tar du bort den viktiga tryggheten med hemma matcher som kan vara direkt avgörande för att KHK ska ta sig till 1an. Har du änns tänkt så långt? har du funderat på vilka kostnader detta kommer att få för KHK inte bara förlorade publik intäkter utan att anordna bussar och hyra is tid i andra hallar så ungdomslagen få spela sina seriematcher och ha sina träningar HUR TÄNKER DU? ja jag glömde skriva namn hade aldrig avsikt att dölja det har nu mailat det till Fransson då han undrade vem jag var. och ärligt talat jag förstår inte problemet Jag skrattar så jag svimmar, hur i helvete rent ut sagt kan man tycka att detta mailet är nåt att bli upprörd över. Att Fransson ringer Ola är ju så lågt så lågt. Tror han att alla ska stå och klappa händerna när han lånar ut arenan. Kommunen får inte ett skit av svt som är arrangörer. Word. Trodde han blivit hotad eller så. Är han så känslig för kritik borde han genast byta jobb
|
|
|
Post by oneandonly on Sept 12, 2007 22:28:53 GMT 1
Någon har skickat ett mail till MR Fransson och i detta tydligen valt så icke begåvade ord och jag har precis fått ett samtal från Ola J och han bad mig ta tag i denna person! Jag har sökt honom men han svarade inte och läser du detta som det gäller så ta kontakt med mig OMG(du har mitt nr då du smsade mig igår) så här såg brevet ut Är det rätt att lägga melodifestivalen mitt i KHKs kval? har du missat att det är en stor satsande klubb där till och med 90 % om till och med inte 100 % av de andra klubbarna tro att KHK kommer gå upp. när man är mitt i ett kval så är det väldigt känsligt det är mycket som kan gå fel då tar du bort den viktiga tryggheten med hemma matcher som kan vara direkt avgörande för att KHK ska ta sig till 1an. Har du änns tänkt så långt? har du funderat på vilka kostnader detta kommer att få för KHK inte bara förlorade publik intäkter utan att anordna bussar och hyra is tid i andra hallar så ungdomslagen få spela sina seriematcher och ha sina träningar HUR TÄNKER DU? ja jag glömde skriva namn hade aldrig avsikt att dölja det har nu mailat det till Fransson då han undrade vem jag var. och ärligt talat jag förstår inte problemet Helt ärliugt Mr Frog och Ni andra: Detta var SKITBRA skrivet ! Fransson kan inte vara den klipskaste i staun om han överreagerar på detta och börjar ringa till Ola som i sin tur ringer till YB. Inom parantes: Ola borde väl bett att få mailet vidarebefodrat eller uppläst innan han drog allt vidare ? Fransson ska få det HETT om öronen. Ska också maila han en sanningens ord. Tål man INTE kritik, då ska man nog INTE ha ett jobb som arena chef. Kanske svampplockare år Skara Bert istället ?...... KHK mot 1:an !
|
|