|
Post by Sir Ironpants on Nov 19, 2005 16:32:29 GMT 1
Vad är detta kommer inte Oskar platsa i laget, har man inget koll på spelare som man tar hit? Lugn nu. Han tar en plats utan vidare. Att sedan någon med förkärlek till de egna junisarna försöker sänka honom redan på första träningen är iofs tråkigt och märkligt eftersom en del junisar fått flera säsonger på sig att visa att de är mer äm medelmåttor i trean. Oskar som kommer utifrån hinner inte ens prova ut utrsustningen innan han döms ut. Personligen är jag beredd att ge honom 4-5 matcher innan betyget sätts Givetvis har alldels rätt HTS, vi måste vänta tills vi har sett honom i A-laget innan vi kan ge honom ett bedömma hans kapacitet.
|
|
|
Post by HF on Nov 19, 2005 18:07:34 GMT 1
Lugn nu. Han tar en plats utan vidare. Att sedan någon med förkärlek till de egna junisarna försöker sänka honom redan på första träningen är iofs tråkigt och märkligt eftersom en del junisar fått flera säsonger på sig att visa att de är mer äm medelmåttor i trean. Oskar som kommer utifrån hinner inte ens prova ut utrsustningen innan han döms ut. Personligen är jag beredd att ge honom 4-5 matcher innan betyget sätts Givetvis har alldels rätt HTS, vi måste vänta tills vi har sett honom i A-laget innan vi kan ge honom ett bedömma hans kapacitet. precis, han känner nog ännu mer press än de andra spelarna.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 19, 2005 18:08:08 GMT 1
Vad är detta kommer inte Oskar platsa i laget, har man inget koll på spelare som man tar hit? Lugn nu. Han tar en plats utan vidare. Att sedan någon med förkärlek till de egna junisarna försöker sänka honom redan på första träningen är iofs tråkigt och märkligt eftersom en del junisar fått flera säsonger på sig att visa att de är mer äm medelmåttor i trean. Oskar som kommer utifrån hinner inte ens prova ut utrsustningen innan han döms ut. Personligen är jag beredd att ge honom 4-5 matcher innan betyget sätts Håller med! Fast två-tre matcher räcker...
|
|
|
Post by newman on Nov 19, 2005 22:20:22 GMT 1
ska räcka med en... Han har ju varit i gång i mörrun.men det säger kanske inte så mycket! Heja oik.
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 19, 2005 23:36:11 GMT 1
Tycker att det är helt sjukt att spekulera innan man ens sett honom i KHKs tröja! Är helt säker på att han kommer att göra laget bättre.
|
|
|
Post by youngblood on Nov 21, 2005 7:01:31 GMT 1
Hur gick det för Oskar Räihä igår???
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 21, 2005 15:21:17 GMT 1
Hur gick det för Oskar Räihä igår??? Bra. se kommentar på "last game"
|
|
|
Post by chriande on Nov 21, 2005 19:16:32 GMT 1
Hur gick det för Oskar Räihä igår??? Bra. se kommentar på "last game" Vilket tröjnummer fick O.Räihä ? HTS du var ju nere och såg honom ??
|
|
|
Post by pILLY on Nov 21, 2005 19:18:19 GMT 1
Bra. se kommentar på "last game" Vilket tröjnummer fick O.Räihä ? HTS du var ju nere och såg honom ?? nummer 8 hade han nere i lund...eller så behöver jag köpa linser
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 21, 2005 19:21:32 GMT 1
Vilket tröjnummer fick O.Räihä ? HTS du var ju nere och såg honom ?? nummer 8 hade han nere i lund...eller så behöver jag köpa linser Samma nummer som en annan Oskar hade... ;D
|
|
|
Post by youngblood on Nov 21, 2005 20:47:39 GMT 1
nummer 8 hade han nere i lund...eller så behöver jag köpa linser Samma nummer som en annan Oskar hade... ;D vad är det med nr8???
|
|
|
Post by HF on Nov 21, 2005 21:02:34 GMT 1
nummer 8 hade han nere i lund...eller så behöver jag köpa linser Samma nummer som en annan Oskar hade... ;D nej han hade sexan
|
|
|
Post by sollet on Nov 21, 2005 23:16:38 GMT 1
JA , det mesta instämmer jag i Jag har aldrig ifrågasätt dina kunskaper. Men ofta har ditt negativa språk skymt detta och retat några. kanske mest mig .. Är det så att både du o Hogan genomför en utbrytning ur Sandvik ? Eller är det en nyorientering likt moderaterna Isåfall är val Ragulin = Gunnar Hökmark o Les Paul = Bo Lundgren, Hogan = Fredrik Reinfeldt, Brutus= ? Brutus kan nog inte jämnföras med en politiker.. Ljuger inte, bryr mig inte om pengar, förklarar gärna mer än en gång vad jag menar, stoltar inte med vad andra gjort & inte eller försöker ta åt mig äran för något jag inte gjort. Skulle inte heller bygga något stort utan att först fråga dom som ska andvända det vad dom vill ha eller om någon är beredd att med skattemedel betala detta. Även inte utesluta vissa klubbar & främja andra bara för mitt egna intresse.. Kort sagt ärlig & rak & har inte i politik att göra då många skulle frukta sanningen om sverigers största dagis.... Vi sandvikare sviker aldrig varandra. Det finns andra i ladan som verkar påverkas mer av våra politiker (göra bort sig). En sandvikare gör ingen regering
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 21, 2005 23:49:02 GMT 1
Samma nummer som en annan Oskar hade... ;D nej han hade sexan Säker? Hmm...mja kanske det....
|
|
|
Post by tanstari on Nov 24, 2005 22:27:51 GMT 1
jaha vad det nån som såg oskar ikväll va han på isen så la inte jag märke till han
|
|