|
Post by Sardaukar on Nov 18, 2005 12:10:01 GMT 1
Troligtvis så kommer Oskar att spela med J-20 idag kl.19.00 mot Alvesta!! Ska nog dit och kika lite!! Just nu vill jag se ett lag som aldrig viker ner sig och kämpar till sista sekunden. Det gjorde inte A-laget igår!!! Fy fan vad lamt det var!! Han är ju 22 bast
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 18, 2005 12:14:24 GMT 1
Troligtvis så kommer Oskar att spela med J-20 idag kl.19.00 mot Alvesta!! Ska nog dit och kika lite!! Just nu vill jag se ett lag som aldrig viker ner sig och kämpar till sista sekunden. Det gjorde inte A-laget igår!!! Fy fan vad lamt det var!! Han är ju 22 bast § 4:5 ÖVERÅRIGA SPELARE I J20-serier kan 3 överåriga, 5 förstaårsseniorer och en överårig målvakt deltaga.
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 18, 2005 12:27:16 GMT 1
|
|
|
Post by chriande on Nov 18, 2005 16:33:54 GMT 1
Tråkigt att höra, har man inte större koll på spelare man tar hit? Så du har större fötroende för andrandsuppgifter via nån somvar på KHK's träning än för Tobbe o co .... Han ska tydligen spela i J-20 i kväll Då tittar vi på honom ikväll och sedan ger vi ett betyg efter matchen
|
|
|
Post by youngblood on Nov 18, 2005 16:34:58 GMT 1
Så du har större fötroende för andrandsuppgifter via nån somvar på KHK's träning än för Tobbe o co .... Han ska tydligen spela i J-20 i kväll Då tittar vi på honom ikväll och sedan ger vi ett betyg efter matchen Ser fram mot detta (betyget alltså)
|
|
|
Post by tanstari on Nov 18, 2005 16:37:20 GMT 1
Troligtvis så kommer Oskar att spela med J-20 idag kl.19.00 mot Alvesta!! Ska nog dit och kika lite!! Just nu vill jag se ett lag som aldrig viker ner sig och kämpar till sista sekunden. Det gjorde inte A-laget igår!!! Fy fan vad lamt det var!! var ifrån har du hört att oskar ska spela i j20 ikväll?
|
|
|
Post by chriande on Nov 18, 2005 16:49:52 GMT 1
Troligtvis så kommer Oskar att spela med J-20 idag kl.19.00 mot Alvesta!! Ska nog dit och kika lite!! Just nu vill jag se ett lag som aldrig viker ner sig och kämpar till sista sekunden. Det gjorde inte A-laget igår!!! Fy fan vad lamt det var!! var ifrån har du hört att oskar ska spela i j20 ikväll? Ja, det var denna tråd jag läste, kanske ska man inte va helt säker på match för Oskar Räihä ikväll då
|
|
|
Post by tanstari on Nov 18, 2005 17:03:22 GMT 1
var ifrån har du hört att oskar ska spela i j20 ikväll? Ja, det var denna tråd jag läste, kanske ska man inte va helt säker på match för Oskar Räihä ikväll då återstå att se på matchen ikväll då
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 18, 2005 19:47:44 GMT 1
Så du har större fötroende för andrandsuppgifter via nån somvar på KHK's träning än för Tobbe o co .... Han ska tydligen spela i J-20 i kväll Då tittar vi på honom ikväll och sedan ger vi ett betyg efter matchen Blir svårt då han ej kommer att spela
|
|
|
Post by tanstari on Nov 18, 2005 23:03:37 GMT 1
var på j20 matchen vilket vi vann med 6-4 =) men ingen oskar räihä var där
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 18, 2005 23:16:13 GMT 1
var på j20 matchen vilket vi vann med 6-4 =) men ingen oskar räihä var där Han kanske var på tok för bra för J20! ;D, vilket han borde vara! Har man spelat flera säsonger i ettan så är det nog inte högsta prio att spela J-matcher i Karlskrona. In med Räihä i andra femman i stället för Kellman så kanske de andra stolpskotten lyfter sig!
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Nov 19, 2005 1:39:11 GMT 1
var på j20 matchen vilket vi vann med 6-4 =) men ingen oskar räihä var där Han kanske var på tok för bra för J20! ;D, vilket han borde vara! Har man spelat flera säsonger i ettan så är det nog inte högsta prio att spela J-matcher i Karlskrona. In med Räihä i andra femman i stället för Kellman så kanske de andra stolpskotten lyfter sig! Han spelade j-20 senast i mörrum , fick inte plats i alaget ! från säker källa !
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 19, 2005 13:54:23 GMT 1
Vad är detta kommer inte Oskar platsa i laget, har man inget koll på spelare som man tar hit?
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 19, 2005 15:48:38 GMT 1
Vad är detta kommer inte Oskar platsa i laget, har man inget koll på spelare som man tar hit? Lugn nu. Han tar en plats utan vidare. Att sedan någon med förkärlek till de egna junisarna försöker sänka honom redan på första träningen är iofs tråkigt och märkligt eftersom en del junisar fått flera säsonger på sig att visa att de är mer äm medelmåttor i trean. Oskar som kommer utifrån hinner inte ens prova ut utrsustningen innan han döms ut. Personligen är jag beredd att ge honom 4-5 matcher innan betyget sätts
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 19, 2005 16:14:16 GMT 1
Han kanske var på tok för bra för J20! ;D, vilket han borde vara! Har man spelat flera säsonger i ettan så är det nog inte högsta prio att spela J-matcher i Karlskrona. In med Räihä i andra femman i stället för Kellman så kanske de andra stolpskotten lyfter sig! Han spelade j-20 senast i mörrum , fick inte plats i alaget ! från säker källa ! Det är väl ingen hemlighet att inte Oskar R var nöjd med hur mycket istid han fick i Mörrum?
|
|