|
Post by Sardaukar on Nov 24, 2005 22:29:59 GMT 1
jaha vad det nån som såg oskar ikväll va han på isen så la inte jag märke till han Njäe...men hoppas och tror det blir bättre med tiden.
|
|
|
Post by Brutus on Nov 24, 2005 22:39:51 GMT 1
jaha vad det nån som såg oskar ikväll va han på isen så la inte jag märke till han Njäe...men hoppas och tror det blir bättre med tiden. Kanske kan bero på att han nu sitter i samma sits som Fredde P gjort sista åren.. Den platsen gör att man blir ganska osynlig. Jag anser att Tobbe gjort ett stort fel i detta fall. Både 17 & 18 kan betydligt mer än vad som visas på isen. Det var inte Fredde P som skulle bort ur denna femma, det var Kjellman med sitt sega & trötta spel. Ingen annan.
|
|
|
Post by HF on Nov 24, 2005 22:40:26 GMT 1
jaha vad det nån som såg oskar ikväll va han på isen så la inte jag märke till han Njäe...men hoppas och tror det blir bättre med tiden. Du missade ribbskottet och ett handfull bra chanser till som han hade då? Hade han haft flytet ikväll hade han gjort 2-3 baljor. Han kommer nog visa sig med tiden, det verkade som att han inte ville ta plats från de andra i kedjan. Såg ut som han inte visste var han skulle ta vägen ibland, men det är inte så konstigt när man är ny i ett lag.
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 24, 2005 22:41:03 GMT 1
Njäe...men hoppas och tror det blir bättre med tiden. Kanske kan bero på att han nu sitter i samma sits som Fredde P gjort sista åren.. Den platsen gör att man blir ganska osynlig. Jag anser att Tobbe gjort ett stort fel i detta fall. Både 17 & 18 kan betydligt mer än vad som visas på isen. Det var inte Fredde P som skulle bort ur denna femma, det var Kjellman med sitt sega & trötta spel. Ingen annan. Håller med dig fullständigt! Vi får se om det händer något där.
|
|
|
Post by ironman on Nov 24, 2005 22:45:20 GMT 1
Får han lite tid tror jag han kommer att uträtta mycket.
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 24, 2005 22:50:05 GMT 1
Njäe...men hoppas och tror det blir bättre med tiden. Kanske kan bero på att han nu sitter i samma sits som Fredde P gjort sista åren.. Den platsen gör att man blir ganska osynlig. Jag anser att Tobbe gjort ett stort fel i detta fall. Både 17 & 18 kan betydligt mer än vad som visas på isen. Det var inte Fredde P som skulle bort ur denna femma, det var Kjellman med sitt sega & trötta spel. Ingen annan. Med kvällens match på näthinnan är det svårt att invända Verkar som Mats inte bara tappat tempo. Han verkar tappt självförtrondet helt. Gör lika många tveksama ingrpandet varje match som han gjorde på tio förra säsongen. Även om han inte var så mycket snabbare då så spelade han ju rutinerat o kyligt. Men av detta fins inte mycket kvar...
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 24, 2005 22:51:07 GMT 1
Njäe...men hoppas och tror det blir bättre med tiden. Kanske kan bero på att han nu sitter i samma sits som Fredde P gjort sista åren.. Den platsen gör att man blir ganska osynlig. Jag anser att Tobbe gjort ett stort fel i detta fall. Både 17 & 18 kan betydligt mer än vad som visas på isen. Det var inte Fredde P som skulle bort ur denna femma, det var Kjellman med sitt sega & trötta spel. Ingen annan. Håller med!
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 24, 2005 22:52:32 GMT 1
Njäe...men hoppas och tror det blir bättre med tiden. Du missade ribbskottet och ett handfull bra chanser till som han hade då? Hade han haft flytet ikväll hade han gjort 2-3 baljor. Han kommer nog visa sig med tiden, det verkade som att han inte ville ta plats från de andra i kedjan. Såg ut som han inte visste var han skulle ta vägen ibland, men det är inte så konstigt när man är ny i ett lag. Jo det missade jag tydligen. Inte skotten, med dock vem som sköt. Låter ju lovande isf
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 24, 2005 22:56:37 GMT 1
Oskar Räihä, stackarn, nu har han hamnat i dödens. Som det heter i travbranschen...
|
|
|
Post by HF on Nov 24, 2005 22:57:49 GMT 1
Du missade ribbskottet och ett handfull bra chanser till som han hade då? Hade han haft flytet ikväll hade han gjort 2-3 baljor. Han kommer nog visa sig med tiden, det verkade som att han inte ville ta plats från de andra i kedjan. Såg ut som han inte visste var han skulle ta vägen ibland, men det är inte så konstigt när man är ny i ett lag. Jo det missade jag tydligen. Inte skotten, med dock vem som sköt. Låter ju lovande isf jajamensan nu ska vi vara posiktiva IN MED FREDDE där så försvinner nog känslan att det bara är två i den kedjan. Sen kanske Kellman passar med junisarna, det vet man inte
|
|
|
Post by HF on Nov 24, 2005 22:58:39 GMT 1
Oskar Räihä, stackarn, nu har han hamnat i dödens. Som det heter i travbranschen... du fick mig att skratta...
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 24, 2005 23:01:14 GMT 1
Oskar Räihä, stackarn, nu har han hamnat i dödens. Som det heter i travbranschen... Säg inte att du är en sån där nisse som sitter framför TV:n varje onsdagkväll
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 24, 2005 23:05:32 GMT 1
Oskar Räihä, stackarn, nu har han hamnat i dödens. Som det heter i travbranschen... Säg inte att du är en sån där nisse som sitter framför TV:n varje onsdagkväll Nej, jag hatar trav... också...
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 24, 2005 23:06:46 GMT 1
Oskar Räihä, stackarn, nu har han hamnat i dödens. Som det heter i travbranschen... Kellman travar orent. Borde ta vintervila och träna för en comeback i mars
|
|
|
Post by HF on Nov 24, 2005 23:11:23 GMT 1
Oskar Räihä, stackarn, nu har han hamnat i dödens. Som det heter i travbranschen... Kellman travar orent. Borde ta vintervila och träna för en comeback i mars jag bryter ihop, kanske beror på trötthet...godnatt
|
|